Ik heb hem toch maar getand omdat ik weet hoe leuk hij dit vindtquote:
Inso is altijd om ons heen. Overal waar we zijn.quote:
Inso is Big Brotherquote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Inso is altijd om ons heen. Overal waar we zijn.
Hey lekker ding.quote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Inso is altijd om ons heen. Overal waar we zijn.
Can't stump the Trump.quote:Op maandag 23 november 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso is Big Brother
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso is Big Brother
[ afbeelding ]
Hey sexy.quote:
Wat doe je?quote:
Jou missen.quote:
Tot zondag pls. Anders moet ik alleen etenquote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jou missen.Ik ga wel in winterslaap.
Meer voor jou toch.quote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tot zondag pls. Anders moet ik alleen eten
Maar dan word ik fatty.quote:
Aan de shakeleef. :$$quote:
Can't flimflam the zimzam.quote:Op maandag 23 november 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You can't spell Triumpf without Trump.
quote:Op maandag 23 november 2015 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Wow zijn wetenschappelijke onderzoeken naar voordelen van warm water drinken
Viesdik dieet?quote:Op maandag 23 november 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik heb zo ongezond gegeten vandaag he
Domino's
Daarna nog even achterop bij iemand naar de mac. Fucking fietsband was lek
of je bent gewoon ergens doorheen geredenquote:Op maandag 23 november 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Srs ik snap het niet, zou er iemand nou zo levenloos zijn om random fietsbanden enkele keren per maand lek te prikken. Dan heb je echt geen leven
Nee is mijn derde fiets dit jaar en heel toevallig zijn bij alle drie altijd een band lek geweest @ stationquote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of je bent gewoon ergens doorheen gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |