Wiequote:Op maandag 23 november 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
ik had net weer die stalker aan mn telefoon
geen idee, word al de hele week gebeld door anoniemquote:
Eng wel :s ik haat telefoonstalkersquote:Op maandag 23 november 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, word al de hele week gebeld door anoniem
net weer, ik nam op en ik zei; 'ik ben niet geïnteresseerd, wilt u nu een keertje stoppen met bellen? dankuwel', toen hing ik op![]()
nu is het angstvallig stil
Je moet ook je nummer niet zomaar aan iedereen geven gekkiequote:Op maandag 23 november 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, word al de hele week gebeld door anoniem
net weer, ik nam op en ik zei; 'ik ben niet geïnteresseerd, wilt u nu een keertje stoppen met bellen? dankuwel', toen hing ik op![]()
nu is het angstvallig stil
ja neem eens op lulquote:Op maandag 23 november 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
ik had net weer die stalker aan mn telefoon
je moet helemaal niksquote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
26% en ik moet straks nog naar een lezing tot 21:30 gvd
dat had ik nog niet bedacht, bedankt voor je tip liefjequote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet ook je nummer niet zomaar aan iedereen geven gekkie
Moet voor puntenquote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
je moet helemaal niks
alles is een keuze
Kun je niet zomaar een nummer laten blokkeren bij t-mobile?quote:Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
en weer word ik gebeld
nog 1x, dan kan ik het doorgeven bij T-mobile
niet allesquote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
je moet helemaal niks
alles is een keuze
Pringlesquote:Op maandag 23 november 2015 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste Groningers, waar kan je even snel lekker eten want dit gaat niet goed.
via de appquote:Op maandag 23 november 2015 16:37 schreef Etsu het volgende:
hoe verwijder ik een foto van imgurapp?
dus dat de link niet meer bestaat
PAXCON HELP
wowquote:Op maandag 23 november 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
We hebben pizza's besteld. 62 euro inclusief korting van 24 euro
gewoon niet je naaktfotos op internet flikkeren als je er later weer spijt van krijgtquote:Op maandag 23 november 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf ik heb dus echt helemaal niks aan jou
lolquote:Op maandag 23 november 2015 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon niet je naaktfotos op internet flikkeren als je er later weer spijt van krijgt
fruitpizza is wat anders dan pizza hawaiiquote:Op maandag 23 november 2015 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Pizza hawaii![]()
Zou mijn kind dat uit principe niet laten eten.
dat zal allemaal best maar pizza hawaii is wel degelijk een fruitpizzaquote:Op maandag 23 november 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
fruitpizza is wat anders dan pizza hawaii
in groningen nietquote:Op maandag 23 november 2015 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
dat zal allemaal best maar pizza hawaii is wel degelijk een fruitpizza
Top bank de ABN, nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
Sta je in de winkel, storing met pinnen
Bedankt he ABN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 23 november 2015 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top bank de ABN, nooit problemen mee gehad.Ze gaan naar de beurs en 't stort helemaal inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gelogen overigens. Mijn ouders hebben ooit een spaarrekening geopend voor me bij de ABN, maar heb alles meteen over laten maken naar mijn Rabo spaarrekening toen ze mij beschikking gaven over die rekeningquote:Op maandag 23 november 2015 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze gaan naar de beurs en 't stort helemaal in
Ik heb mijn spaarrekening bij ABN en betaal bij Raboquote:Op maandag 23 november 2015 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb gelogen overigens. Mijn ouders hebben ooit een spaarrekening geopend voor me bij de ABN, maar heb alles meteen over laten maken naar mijn Rabo spaarrekening toen ze mij beschikking gaven over die rekening![]()
Maar heb het altijd een vage bank met vage beslissingen en dito achtergrond gevonden.
had ik dus ookquote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
Bedankt he ABN
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
Bedankt he ABN
Je bent zelf een bankquote:
Ik heb wel een bank, heel comfortabele!quote:
Ik ook. zit er alleen nooit op. gebruik het voor rommelquote:Op maandag 23 november 2015 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een bank, heel comfortabele!
Vervelia inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 18:36 schreef Rickertman96 het volgende:
kut tjacka, houd eens op met die berichten van je
Ik zit altijd in de stoel en lig op de bank. De hoek is mijn plek voor rommelquote:Op maandag 23 november 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. zit er alleen nooit op. gebruik het voor rommel
1/4de wat?quote:
quote:Ik wilde vanochtend een betaling doen en op alle drie mijn ABN rekeningen werd gezegd dat ik geen saldo had :0( :0( terwijl er per rekening meer dan 2000 euro op de reking staat. niet dat dat relevant is, want ook la stond er maar 50 euro op de rekening als ik het nodig heb wil ik het gewoon hebben.
Ik kon vandaag letterlijk geen kant op; ik kon niet met de auto naar mijn werk omdat ik niet kon tanken. Ik kon mijn auto niet onderweg laten staan ( ik ging namelijk tanken gelukkig ging ik eerst pinnen) want dan moest ik betaald parkeren. Dat kon niet want ik had geen contact geld en de passen ware allemaal buiten werking.
Ik kon ook niet met het openbaar vervoer want ik kon geen tram kaartje kopen.
Wat als mijn kind vannacht plotseling ziek wordt en naar de spoedeisende hulp moet? Dat lijkt een uitzondering, maar ik zit elk jaar wel een paar keer bij de avond post van de dokter. Moet ik haar dan lopend mee nemen?
vandaag was mijn buurvrouw zo lief om mij te kunnen en willen brengen, maar hoe kom ik morgen op mijn werk?
Ik heb bijna nooit contact geld in mijn tas omdat ik binnen een forensische instelling werk waar ook wel eens geld verdwijnd.
Ik pin meestal omdat er altijd wordt gezegd dat winkels dat liever hebben,... DAN MOET HET PASSYSTEEM VAN JE BANK WEL WERKEN NATUURLIJK!!!!!!!!
Het is maandag, na een weekend met veel bezoek, dan is mijn koelkast in de regel LEEG. Dus het zal mij zeer benieuwen of ik morgen eten voor mijn gezin kan kopen.
Ik vind het BELACHELIJK dat een groot bedrijf als een ABN AMRO geen noodoplossingen aan kan bieden in dit soor situaties.
Vroeger gingen die dingen ook gewoon handmatig.
Of leren ze daar iet hoe je een pen moet vast houden en een rekenmachine danwel telmachine moet hanteren!!!
En maar blijven opscheppen hequote:Wat een klote bank is die abn, ik kan niet pinnen omdat er z.g.n geen geld op mijn rekening staat. Ik heb ruim voldoende op mijn rekening staan, en verwacht ook dat mijn pensioenen zijn gestort .
Ah, die berichtjes komen gewoon van jouquote:Op maandag 23 november 2015 18:54 schreef Etsu het volgende:
Ik durf nu niks te snacken te halen, straks sta ik daar weer voor jan lul
betraptquote:Op maandag 23 november 2015 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, die berichtjes komen gewoon van jou
Sowieso ook die reacties op Facebook altijdquote:Op maandag 23 november 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
http://allestoringen.nl/storing/abn-amro
sommige reacties
tijdens mijn 3 maanden ban heb ik geleefd op Facebook. manmanmanquote:Op maandag 23 november 2015 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso ook die reacties op Facebook altijdZe hebben ook echt niet door dat ze echt als de grootste tokkies ever overkomen
ben je dronken?quote:Op maandag 23 november 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
wie weet of je al ken pinnen heb namelijk geen internet bankieren
woon in utrecht hoop dat ik zo me jont kan haalen zo namelijk kut bank ik blijf loppen![]()
Jont
quote:Op maandag 23 november 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
oh wacht, zet dat dan ook in quotetags, ik dacht dat jij dat typte
Ik zit in Britton Street Insoquote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit weekend begint me wat te vervelen.
Wel aardig centraal welquote:
Hoe heette die wijk ook alweer?quote:Op maandag 23 november 2015 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ongeveer 19 km van mijn toekomstige huis
Zitten wel paar uni`s in de buurt, jouwe ook?quote:
Mwah, nog steeds wel stukjequote:Op maandag 23 november 2015 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten wel paar uni`s in de buurt, jouwe ook?
Dat zal wel ja. Gewoon metro-abootjequote:Op maandag 23 november 2015 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds wel stukje40 minuten ofzo.
Mn vriendin moet dan ruim half uurtje, en dan zit woolwich nog best oke.
echt wennen die grootte qua stad
ja denk hetquote:Op maandag 23 november 2015 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Gewoon metro-abootje
Nice! Zin in?quote:
Wel zin in opzich. Maar wel spannend.quote:Op maandag 23 november 2015 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice! Zin in?
Kan je daar wel wonen met hond en kat? Of gaat je kat nu ook niet naar buiten?
Aaah wat jammerquote:Op maandag 23 november 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel zin in opzich. Maar wel spannend.
Kat gaat naar schoonouders, want is te veel gewend aan buiten zijn.
Ik ben er niet zo heel rouwig om. Mijn vriendin meer.quote:Op maandag 23 november 2015 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Aaah wat jammerOf vind je de kat niet zo heel leuk?
quote:
hoe kan je dat laatst gezien uit doen hier?quote:Op maandag 23 november 2015 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
2 klonen en een imitator.
En dan nog een unban kunnen lullen.
WAT een god.
quote:Op maandag 23 november 2015 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe kan je dat laatst gezien uit doen hier?
het deed pijn om elke keer dat ik op fok keek te zien 4 minuten geleden gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |