gewoon niet je naaktfotos op internet flikkeren als je er later weer spijt van krijgtquote:Op maandag 23 november 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf ik heb dus echt helemaal niks aan jou
lolquote:Op maandag 23 november 2015 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon niet je naaktfotos op internet flikkeren als je er later weer spijt van krijgt
fruitpizza is wat anders dan pizza hawaiiquote:Op maandag 23 november 2015 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Pizza hawaii![]()
Zou mijn kind dat uit principe niet laten eten.
dat zal allemaal best maar pizza hawaii is wel degelijk een fruitpizzaquote:Op maandag 23 november 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
fruitpizza is wat anders dan pizza hawaii
in groningen nietquote:Op maandag 23 november 2015 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
dat zal allemaal best maar pizza hawaii is wel degelijk een fruitpizza
Top bank de ABN, nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
Sta je in de winkel, storing met pinnen
Bedankt he ABN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 23 november 2015 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top bank de ABN, nooit problemen mee gehad.Ze gaan naar de beurs en 't stort helemaal inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gelogen overigens. Mijn ouders hebben ooit een spaarrekening geopend voor me bij de ABN, maar heb alles meteen over laten maken naar mijn Rabo spaarrekening toen ze mij beschikking gaven over die rekeningquote:Op maandag 23 november 2015 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze gaan naar de beurs en 't stort helemaal in
Ik heb mijn spaarrekening bij ABN en betaal bij Raboquote:Op maandag 23 november 2015 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb gelogen overigens. Mijn ouders hebben ooit een spaarrekening geopend voor me bij de ABN, maar heb alles meteen over laten maken naar mijn Rabo spaarrekening toen ze mij beschikking gaven over die rekening![]()
Maar heb het altijd een vage bank met vage beslissingen en dito achtergrond gevonden.
had ik dus ookquote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
Bedankt he ABN
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
Bedankt he ABN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |