Wiequote:Op maandag 23 november 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
ik had net weer die stalker aan mn telefoon
geen idee, word al de hele week gebeld door anoniemquote:
Eng wel :s ik haat telefoonstalkersquote:Op maandag 23 november 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, word al de hele week gebeld door anoniem
net weer, ik nam op en ik zei; 'ik ben niet geïnteresseerd, wilt u nu een keertje stoppen met bellen? dankuwel', toen hing ik op![]()
nu is het angstvallig stil
Je moet ook je nummer niet zomaar aan iedereen geven gekkiequote:Op maandag 23 november 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, word al de hele week gebeld door anoniem
net weer, ik nam op en ik zei; 'ik ben niet geïnteresseerd, wilt u nu een keertje stoppen met bellen? dankuwel', toen hing ik op![]()
nu is het angstvallig stil
ja neem eens op lulquote:Op maandag 23 november 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
ik had net weer die stalker aan mn telefoon
je moet helemaal niksquote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
26% en ik moet straks nog naar een lezing tot 21:30 gvd
dat had ik nog niet bedacht, bedankt voor je tip liefjequote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet ook je nummer niet zomaar aan iedereen geven gekkie
Moet voor puntenquote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
je moet helemaal niks
alles is een keuze
Kun je niet zomaar een nummer laten blokkeren bij t-mobile?quote:Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
en weer word ik gebeld
nog 1x, dan kan ik het doorgeven bij T-mobile
niet allesquote:Op maandag 23 november 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
je moet helemaal niks
alles is een keuze
Pringlesquote:Op maandag 23 november 2015 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste Groningers, waar kan je even snel lekker eten want dit gaat niet goed.
via de appquote:Op maandag 23 november 2015 16:37 schreef Etsu het volgende:
hoe verwijder ik een foto van imgurapp?
dus dat de link niet meer bestaat
PAXCON HELP
wowquote:Op maandag 23 november 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
We hebben pizza's besteld. 62 euro inclusief korting van 24 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |