Je bent zelf een bankquote:
Ik heb wel een bank, heel comfortabele!quote:
Ik ook. zit er alleen nooit op. gebruik het voor rommelquote:Op maandag 23 november 2015 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een bank, heel comfortabele!
Vervelia inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 18:36 schreef Rickertman96 het volgende:
kut tjacka, houd eens op met die berichten van je
Ik zit altijd in de stoel en lig op de bank. De hoek is mijn plek voor rommelquote:Op maandag 23 november 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. zit er alleen nooit op. gebruik het voor rommel
1/4de wat?quote:
quote:Ik wilde vanochtend een betaling doen en op alle drie mijn ABN rekeningen werd gezegd dat ik geen saldo had :0( :0( terwijl er per rekening meer dan 2000 euro op de reking staat. niet dat dat relevant is, want ook la stond er maar 50 euro op de rekening als ik het nodig heb wil ik het gewoon hebben.
Ik kon vandaag letterlijk geen kant op; ik kon niet met de auto naar mijn werk omdat ik niet kon tanken. Ik kon mijn auto niet onderweg laten staan ( ik ging namelijk tanken gelukkig ging ik eerst pinnen) want dan moest ik betaald parkeren. Dat kon niet want ik had geen contact geld en de passen ware allemaal buiten werking.
Ik kon ook niet met het openbaar vervoer want ik kon geen tram kaartje kopen.
Wat als mijn kind vannacht plotseling ziek wordt en naar de spoedeisende hulp moet? Dat lijkt een uitzondering, maar ik zit elk jaar wel een paar keer bij de avond post van de dokter. Moet ik haar dan lopend mee nemen?
vandaag was mijn buurvrouw zo lief om mij te kunnen en willen brengen, maar hoe kom ik morgen op mijn werk?
Ik heb bijna nooit contact geld in mijn tas omdat ik binnen een forensische instelling werk waar ook wel eens geld verdwijnd.
Ik pin meestal omdat er altijd wordt gezegd dat winkels dat liever hebben,... DAN MOET HET PASSYSTEEM VAN JE BANK WEL WERKEN NATUURLIJK!!!!!!!!
Het is maandag, na een weekend met veel bezoek, dan is mijn koelkast in de regel LEEG. Dus het zal mij zeer benieuwen of ik morgen eten voor mijn gezin kan kopen.
Ik vind het BELACHELIJK dat een groot bedrijf als een ABN AMRO geen noodoplossingen aan kan bieden in dit soor situaties.
Vroeger gingen die dingen ook gewoon handmatig.
Of leren ze daar iet hoe je een pen moet vast houden en een rekenmachine danwel telmachine moet hanteren!!!
En maar blijven opscheppen hequote:Wat een klote bank is die abn, ik kan niet pinnen omdat er z.g.n geen geld op mijn rekening staat. Ik heb ruim voldoende op mijn rekening staan, en verwacht ook dat mijn pensioenen zijn gestort .
Ah, die berichtjes komen gewoon van jouquote:Op maandag 23 november 2015 18:54 schreef Etsu het volgende:
Ik durf nu niks te snacken te halen, straks sta ik daar weer voor jan lul
betraptquote:Op maandag 23 november 2015 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, die berichtjes komen gewoon van jou
Sowieso ook die reacties op Facebook altijdquote:Op maandag 23 november 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
http://allestoringen.nl/storing/abn-amro
sommige reacties
tijdens mijn 3 maanden ban heb ik geleefd op Facebook. manmanmanquote:Op maandag 23 november 2015 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso ook die reacties op Facebook altijdZe hebben ook echt niet door dat ze echt als de grootste tokkies ever overkomen
ben je dronken?quote:Op maandag 23 november 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
wie weet of je al ken pinnen heb namelijk geen internet bankieren
woon in utrecht hoop dat ik zo me jont kan haalen zo namelijk kut bank ik blijf loppen![]()
Jont
quote:Op maandag 23 november 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
oh wacht, zet dat dan ook in quotetags, ik dacht dat jij dat typte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |