Twee weken geleden nog gehad.quote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of je bent gewoon ergens doorheen gereden
Pomp je de banden wel regelmatig op?quote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee is mijn derde fiets dit jaar en heel toevallig zijn bij alle drie altijd een band lek geweest @ station
quote:Op maandag 23 november 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Pomp je de banden wel regelmatig op?
fattyquote:Op maandag 23 november 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik heb zo ongezond gegeten vandaag he
Domino's
Daarna nog even achterop bij iemand naar de mac. Fucking fietsband was lek
Koop jij gewoon een nieuwe fiets als er een lekke band isquote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee is mijn derde fiets dit jaar en heel toevallig zijn bij alle drie altijd een band lek geweest @ station
quote:Op maandag 23 november 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Warm water bevat meer energie waardoor je spijsverteringsvuur feller gaat branden
Vader fixt datquote:Op maandag 23 november 2015 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koop jij gewoon een nieuwe fiets als er een lekke band is
ik had gisteren new york gebeld en gezegd dat ik een tegoedbon daar open had staanquote:Op maandag 23 november 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik heb zo ongezond gegeten vandaag he
Domino's
Daarna nog even achterop bij iemand naar de mac. Fucking fietsband was lek
Waarom ?quote:Op maandag 23 november 2015 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had gisteren new york gebeld en gezegd dat ik een tegoedbon daar open had staan
gratispizzagenot
toen hoefde ik niks te betalen voor een pizzaquote:
Omdat het kan en het is een oud trucje.quote:
alsof hij weg wasquote:
Hij was eten, dan wordt hij al gemist door sommigen.quote:
wel een goed truukjequote:Op maandag 23 november 2015 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat het kan en het is een oud trucje.
Ik zou mij te schuldig daarvoor voelen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen hoefde ik niks te betalen voor een pizza
daarom
dat bespaarde mij 12 euro
Ja doeiquote:
moeten ze hun werk maar op orde hebbenquote:Op maandag 23 november 2015 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou mij te schuldig daarvoor voelen.
[..]
Ja doei
verwend nestquote:Op maandag 23 november 2015 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou mij te schuldig daarvoor voelen.
[..]
Ja doei
Wij hebben dit ooit op stage uitgehaald met drie verschillende pizzaria's. Uiteindelijk hadden we iets van 8 of 9 pizza's gratisquote:Op maandag 23 november 2015 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moeten ze hun werk maar op orde hebben
het is echt lompquote:Op maandag 23 november 2015 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben dit ooit op stage uitgehaald met drie verschillende pizzaria's. Uiteindelijk hadden we iets van 8 of 9 pizza's gratis
Krijg je ervan als je alleen maar ongeschoolde achter de telefoon neer zetquote:Op maandag 23 november 2015 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is echt lomp
maar meneer u heeft een tegoedbon van 15 euro
u heeft nog drie euro over
wilt u die uitbetalen of iets anders van?
geef maar aan fooi aan de bezorger
ik had niet eens een bedrag op genoemd
of geen fatsoenlijke administratie er op na houdtquote:Op maandag 23 november 2015 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je alleen maar ongeschoolde achter de telefoon neer zet
Kun je hem niet een whatsappje sturen?quote:
heb z'n nummer nietquote:Op maandag 23 november 2015 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je hem niet een whatsappje sturen?
O.quote:
net optijd verandertquote:Op maandag 23 november 2015 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin is 4 maanden zwanger en heeft uit het niets huge buik wow
zeg dat wel.quote:Op maandag 23 november 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu en ik hebben elke dag zeer interessante whatsappgesprekken.
Lolnee, heb vlees nodig.quote:
Dm me bby xoxoxquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik nu echt de enige in GRTD die niemands tel heeft
nope en je mist niet veelquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
ik alleen nog van kauai en insoquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |