het is echt lompquote:Op maandag 23 november 2015 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben dit ooit op stage uitgehaald met drie verschillende pizzaria's. Uiteindelijk hadden we iets van 8 of 9 pizza's gratis
Krijg je ervan als je alleen maar ongeschoolde achter de telefoon neer zetquote:Op maandag 23 november 2015 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is echt lomp
maar meneer u heeft een tegoedbon van 15 euro
u heeft nog drie euro over
wilt u die uitbetalen of iets anders van?
geef maar aan fooi aan de bezorger
ik had niet eens een bedrag op genoemd
of geen fatsoenlijke administratie er op na houdtquote:Op maandag 23 november 2015 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je alleen maar ongeschoolde achter de telefoon neer zet
Kun je hem niet een whatsappje sturen?quote:
heb z'n nummer nietquote:Op maandag 23 november 2015 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je hem niet een whatsappje sturen?
O.quote:
net optijd verandertquote:Op maandag 23 november 2015 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin is 4 maanden zwanger en heeft uit het niets huge buik wow
zeg dat wel.quote:Op maandag 23 november 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu en ik hebben elke dag zeer interessante whatsappgesprekken.
Lolnee, heb vlees nodig.quote:
Dm me bby xoxoxquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik nu echt de enige in GRTD die niemands tel heeft
nope en je mist niet veelquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
ik alleen nog van kauai en insoquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |