abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157714616
Zouden de Belskes nu ook wat extra bewaking in Doel zetten btw, want dat rammelt van zelf al bijna uit elkaar.
I´m back.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:50:31 #243
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714650
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, sterk.
The irony is strong with this one.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157714671
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Alsof jij het beter zou doen :p
Ik ben niet van plan mezelf op te blazen. Maar als ik het zou doen, zou ik het doen terwijl al die supporters in de rij stonden te wachten om naar binnen te gaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157714672
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

The irony is strong with this one.
Eh, nee. Je serveert een artikel af door op de man te spelen.
pi_157714700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik zie daar geen mens in hoor.... :{
Ik ook niet, veel te groot.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:54:02 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714709
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eh, nee. Je serveert een artikel af door op de man te spelen.
Nee, de intentie. Die vrij duidelijk is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157714902
'Arrestatie is aanleiding voor dreiging'
onze redactie buitenland
Brussel -

De arrestatie van een man in Brussel, vrijdagavond, was er de aanleiding voor om vannacht het dreigingsniveau in de Belgische hoofdstad naar het hoogste niveau te verhogen. Het zou gaan om een 'sleutelfiguur'.

Dat meldt de Franstalige omroep RTBF op basis van een bron dicht bij het onderzoek. Bij doorzoeking van het huis van de man, in terreurgemeente Molenbeek, zouden drie of vier wapens zijn gevonden. In een busje zouden nog twee wapens zijn aangetroffen. Bij de huiszoeking werden geen explosieven of bomgordels gevonden, laat het Federaal Parket van België zaterdag weten.

Meerdere daders zouden aanslagen willen plegen op winkelcentra, openbaar vervoer en grote evenementen, stelt de Ocad, dat het dreigingsniveau vaststelt. De opgepakte man wordt verdacht van deelname aan activiteiten van een terroristische groep en deelname aan terroristische aanslagen.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157715089
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, de intentie. Die vrij duidelijk is.
Als de intentie oneigenlijk of vals is zijn de argumenten of de inhoud dat ook. En dat blijkt nergens uit igenlijk.
pi_157715543
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als de intentie oneigenlijk of vals is zijn de argumenten of de inhoud dat ook. En dat blijkt nergens uit igenlijk.
Als de intentie er is, kan je altijd wel argumenten vinden, dat betekent nog niet dat het goede argumenten zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157715561
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:34 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als de intentie er is, kan je altijd wel argumenten vinden, dat betekent nog niet dat het goede argumenten zijn.
Dat zeg ik, geef dan gewoon aan wat er niet klopt aan de inhoud of waarom het geen goede argumenten zouden zijn.
pi_157715614
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geef dan gewoon aan wat er niet klopt aan de inhoud of waarom het geen goede argumenten zouden zijn.
Volgens mij zijn die discussies al ellenlang gevoerd, ook door jou. Ik vind het nog steeds een ontzettende onzin dat men naar de oorlog in irak verwijst. Het is een complete diskwalificatie van een volk en westerse arrogantie om dat zo te stellen, alsof wij bepalen wat overal gebeurt en mensen geen eigen verantwoording hebben.
pi_157715669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die discussies al ellenlang gevoerd, ook door jou. Ik vind het nog steeds een ontzettende onzin dat men naar de oorlog in irak verwijst. Het is een complete diskwalificatie van een volk en westerse arrogantie om dat zo te stellen, alsof wij bepalen wat overal gebeurt en mensen geen eigen verantwoording hebben.
You can't be serious :') Zo'n beetje iedere expert verwijst naar de oorlog in Irak als een van de grootste oorzaken van destabilisatie van de regio en opkomst van IS, en jij vind dat 'onzin'? Op basis van wat kwalificeer jij dat dan als 'onzin'?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157715732
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]You can't be serious :') Zo'n beetje iedere expert verwijst naar de oorlog in Irak als een van de grootste oorzaken van destabilisatie van de regio en opkomst van IS, en jij vind dat 'onzin'? Op basis van wat kwalificeer jij dat dan als 'onzin'?
Ahja, de experts, daar hebben we er veel van tegenwoordig :') Ik kwalificeer dat als onzin, als ik het verloop vergelijk van irak met landen waar ook machtswisselingen hebben plaatsgevonden. Meestal is het dan een paar jaar onrustig, maar dan zie je stabiliteit ontstaan. We zijn nu 12 jaar verder, en nu is IS er, sorry, maar dat is mij even te lang. Die stabiliteit had er lang moeten zijn, zoals je dat wel in andere landen ziet.
pi_157715765
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Niet alleen de oorlog in Irak, we - het Westen - vermoorden in relatief veel landen burgers en kijken neer op de rest van de wereld terwijl we pretenderen dat 'democratie brengen' voor iedereen beter is. Per saldo is dat voor de meeste mensen elders helemaal niet beter. Ik vind het wel begrijpelijk dat er dan antiwesterse gevoelens ontstaan en zich verder ontwikkelen.
pi_157715774
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ahja, de experts, daar hebben we er veel van tegenwoordig :')
Welke experts zijn het daar niet mee eens dan?
pi_157715806
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ahja, de experts, daar hebben we er veel van tegenwoordig :') Ik kwalificeer dat als onzin, als ik het verloop vergelijk van irak met landen waar ook machtswisselingen hebben plaatsgevonden. Meestal is het dan een paar jaar onrustig, maar dan zie je stabiliteit ontstaan. We zijn nu 12 jaar verder, en nu is IS er, sorry, maar dat is mij even te lang. Die stabiliteit had er lang moeten zijn, zoals je dat wel in andere landen ziet.
De US is pas sinds 2011 weg uit Irak en heeft gewoon een machtsvaccuum achter gelaten. Is gewoon een feit. Maar goed, dat mag je onzin vinden, maar reageren met 'Ahja, de experts :')' maakt je een beetje :')
pi_157715849
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Niet alleen de oorlog in Irak, we - het Westen - vermoorden in relatief veel landen burgers en kijken neer op de rest van de wereld terwijl we pretenderen dat 'democratie brengen' voor iedereen beter is. Per saldo is dat voor de meeste mensen elders helemaal niet beter. Ik vind het wel begrijpelijk dat er dan antiwesterse gevoelens ontstaan en zich verder ontwikkelen.
Het is zo beledigend voor het hele volk dat daar zit wat je nu stelt. Wat je zegt is dat ze niet met vrijheid om kunnen gaan en daarom maar een autoritair gezag nodig hebben. Wat je zegt is, kijk wij in het westen kunnen met democratie en vrijheid omgaan, maar daar, daar hebben ze streng gezag nodig ....
pi_157715865
quote:
[..]
Welke experts zijn het daar niet mee eens dan?
Die experts die niet met de publieke media mee mogen doen.
pi_157715873
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Namen?
pi_157715881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De US is pas sinds 2011 weg uit Irak en heeft gewoon een machtsvaccuum achter gelaten. Is gewoon een feit. Maar goed, dat mag je onzin vinden, maar reageren met 'Ahja, de experts :')' maakt je een beetje :')
Maliki is aan de macht gekomen en heeft het hele staatsapparaat naar de Sji toegetrokken en dat veroorzaakte ontevredenheid bij de Soennitische stammen. Komt bij dat er jacht werd gemaakt op de veelal Soennitische apparatsjki's van Saddam Hoessein. Hieruit is samen met een splinter van de Al-Qaïda bewegingen van dhr. Laden de basis gelegd voor IS.
I´m back.
pi_157715913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het is zo beledigend voor het hele volk dat daar zit wat je nu stelt. Wat je zegt is dat ze niet met vrijheid om kunnen gaan en daarom maar een autoritair gezag nodig hebben. Wat je zegt is, kijk wij in het westen kunnen met democratie en vrijheid omgaan, maar daar, daar hebben ze streng gezag nodig ....
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg juist dat we geen vrijheid brengen. Vraag de gemiddelde burger in Irak, Afghanistan of Nigeria eens wat het westen hem of haar met die interventies heeft gebracht. Het is er voor hen echt niet beter op geworden.
pi_157715921
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ja, welke dan?
pi_157715930
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Namen?
In de tijd dat ik een naam kan typen sta jij al klaar om hem/haar te diskwalificeren als expert. Want jouw experts zijn beter dan mijn experts, toch?
pi_157715943
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maliki is aan de macht gekomen en heeft het hele staatsapparaat naar de Sji toegetrokken en dat veroorzaakte ontevredenheid bij de Soennitische stammen. Komt bij dat er jacht werd gemaakt op de veelal Soennitische apparatsjki's van Saddam Hoessein. Hieruit is samen met een splinter van de Al-Qaïda bewegingen van dhr. Laden de basis gelegd voor IS.
Precies, en in plaats van dat ze daar tot een consensus en vrede kunnen komen, gaan ze liever oorlog voeren.
pi_157715957
quote:
en kijken neer op de rest van de wereld
En terecht.

quote:
terwijl we pretenderen dat 'democratie brengen' voor iedereen beter is
Dit is inderdaad in tegenspraak met dat wat hierboven staat. Aangezien de Westerse cultuur/waarden superieur is/zijn, kan alleen het Westen blijkbaar goed met democratie omgaan. Andere volkeren doen het beter met een sterk(e) autocratisch(e) leider/gezag.
pi_157715970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Precies, en in plaats van dat ze daar tot een consensus en vrede kunnen komen, gaan ze liever oorlog voeren.
Ja, omdat ze een clan cultuur hebben. Ze konden niet verder kijken dan de clan.
I´m back.
pi_157715992
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

In de tijd dat ik een naam kan typen sta jij al klaar om hem/haar te diskwalificeren als expert. Want jouw experts zijn beter dan mijn experts, toch?
Leuke aanname. Als je niet bereid bent tot een discussie, voer hem dan niet ipv dit kinderachtige geneuzel. Geef die namen nu gewoon.
pi_157715993
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon zo? Waarom zou de waarheid benoemen beledigend zijn?

Dat is hetzelfde als dat het beledigend zou zijn als ik zeg dat een neger een donkere huidskleur heeft.

8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157716029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Leuke aanname. Als je niet bereid bent tot een discussie, voer hem dan niet ipv dit kinderachtige geneuzel. Geef die namen nu gewoon.
Als ik ook maar 1% vertrouwen in zou hebben dat je open zou staan dan zou ik ze voor je opzoeken, nu ga ik de energie daar niet aan verspillen.
pi_157716039
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zo? Waarom zou de waarheid benoemen beledigend zijn?

Dat is hetzelfde als dat het beledigend zou zijn als ik zeg dat een neger een donkere huidskleur heeft.

8)7
Het zijn niet mijn woorden, het zijn de woorden van xa1pt .
pi_157716052
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het zijn niet mijn woorden, het zijn de woorden van xa1pt .
Laat ik het anders stellen. Hoezo precies vind jij feitelijke waarheden beledigend?
pi_157716059
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:59 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

En terecht.
Dat mag je vinden, alleen is het dan niet heel raar dat mensen in de rest van de wereld ook op je neer gaan kijken.

quote:
Dit is inderdaad in tegenspraak met dat wat hierboven staat. Aangezien de Westerse cultuur/waarden superieur is/zijn, kan alleen het Westen blijkbaar goed met democratie omgaan.
Eeh...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Democratie-index_van_The_Economist
pi_157716069
quote:

[..]

Als ik ook maar 1% vertrouwen in zou hebben dat je open zou staan dan zou ik ze voor je opzoeken, nu ga ik de energie daar niet aan verspillen.
Zwaktebod. Als je werkelijk namen van experts hebt kun je die gewoon noemen. Maar die heb je dus niet.
pi_157716070
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Hoezo precies vind jij feitelijke waarheden beledigend?
Omdat ik niet generaliseer, ik denk daar net zulke mensen wonen als jij en ik.
pi_157716080
quote:

[..]

Ik ben niet de enige die erom vraagt. Met andere woorden, je hebt minder dan 1% vertrouwen in iedereen die jouw beweringen ter discussie stelt. Sorry, maar dan hoef je hier natuurlijk gewoon niet te posten.
pi_157716101
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat klopt. Juist daarom hebben die militaire interventies niet zoveel nut.
pi_157716105
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die erom vraagt. Met andere woorden, je hebt minder dan 1% vertrouwen in iedereen die jouw beweringen ter discussie stelt. Sorry, maar dan hoef je hier natuurlijk gewoon niet te posten.
Jij en Xa1pt, nee die staat lekker open voor andere meningen...echt.
pi_157716112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat kun je prima denken. Feit is echter wel dat die mensen niet in een democratie kunnen leven.

Buiten dat vind ik het nogal ridicuul om ergens democratie te gaan brengen. Daar is weinig democratisch aan om een land binnen te vallen en kapot te schieten en dan zeggen alsjeblieft; democratie. Doei!!!

Als de meerderheid in dergelijke landen een democratie had willen hebben dan was die er wel geweest inmiddels :)
pi_157716124
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat klopt. Juist daarom hebben die militaire interventies niet zoveel nut.
Als dat klopt, dan zou jij ook moeten snappen dat die mensen op zoek zijn naar vrijheden.
pi_157716135
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:06 schreef Xa1pt het volgende:
Dat mag je vinden, alleen is het dan niet heel raar dat mensen in de rest van de wereld ook op je neer gaan kijken.
De mening van die mensen neem ik dan ook met een korrelzout. Vergelijk het met een advies van Saudi-Arabië in de commissie voor mensenrechten, je neemt het voor kennisgeving aan.

quote:
Laat mooi zien inderdaad dat alle westerse landen gemiddeld genomen (veel) beter scoren dan de niet-westerse landen.
pi_157716146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zwaktebod. Maar kennelijk zijn er geen experts die jouw mening delen.
pi_157716148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Iemand beschuldigen van iets wat je zelf ook doet is geen discussie en hoeft dus ook niet hier.
pi_157716182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:10 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

De mening van die mensen neem ik dan ook met een korrelzout.
Dat moet jij weten, maar dan zul je terrorisme dus ook niet kunnen verminderen. Omdat dat precies uit die houding voortkomt.

quote:
Laat mooi zien inderdaad dat alle westerse landen gemiddeld genomen (veel) beter scoren dan de niet-westerse landen.
Het laat zien dat andere culturen wel degelijk met een democratie om kunnen gaan. Alleen moet zoiets van binnenuit komen en heeft het geen zin om dat op te gaan leggen.
pi_157716211
quote:

[..]

Niet alleen de oorlog in Irak, we - het Westen - vermoorden in relatief veel landen burgers en kijken neer op de rest van de wereld terwijl we pretenderen dat 'democratie brengen' voor iedereen beter is. Per saldo is dat voor de meeste mensen elders helemaal niet beter. Ik vind het wel begrijpelijk dat er dan antiwesterse gevoelens ontstaan en zich verder ontwikkelen.
Wat Xa1pt zegt.

Columbus koos ook liever een hele omweg om Afrika heen om niet door het MO te hoeven reizen. In de tijd dat de wetenschap dacht dat de aarde plat was. Hij nam dus liever het risico van de aarde aftevallen. Dan door het MO heen te moeten.

Niet alleen hebben Westerse eliten miljoenen slachtoffers op hun geweten. Zij hebben in het MO een bijzondere tegenstander uitgekozen om te pesten. Dus kozen zij ervoor om deze tegenstander voor hun karretje te spannen. In de vorm van Al Qaeda en IS. En dit gaat nog veel verder terug in vele vormen van iteraties.
pi_157716237
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand beschuldigen van iets wat je zelf ook doet is geen discussie en hoeft dus ook niet hier.
Oh, ik sta prima open voor argumenten, alleen moeten het wel goede argumenten zijn. Ondertussen ontwijk je alweer de discussie. Dus de discussie ter discussie stellen is voor jouw rekening.
pi_157716245
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

You can't be serious :') Zo'n beetje iedere expert verwijst naar de oorlog in Irak als een van de grootste oorzaken van destabilisatie van de regio en opkomst van IS, en jij vind dat 'onzin'? Op basis van wat kwalificeer jij dat dan als 'onzin'?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157716264
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat moet jij weten, maar dan zul je terrorisme dus ook niet kunnen verminderen. Omdat dat precies uit die houding voortkomt.

[..]

Het laat zien dat andere culturen wel degelijk met een democratie om kunnen gaan. Alleen moet zoiets van binnenuit komen en heeft het geen zin om dat op te gaan leggen.
Als een cultuur met een democratie kan omgaan, is het niet meer dezelfde cultuur. Net zoals dat de cultuur van Nederland nu, niet meer dezelfde cultuur is als van Nederland anno 1600. Als landen de waarden van een democratische rechtsstaat overnemen en onderdeel maken van hun cultuur, kunnen ze een succesvolle democratie worden. Dat moet inderdaad van binnenuit komen, de cultuur moet eerst dusdanig veranderen om dit mogelijk te maken.
pi_157716277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Oh, ik sta prima open voor argumenten, alleen moeten het wel goede argumenten zijn. Ondertussen ontwijk je alweer de discussie. Dus de discussie ter discussie stellen is voor jouw rekening.
En nu inhoudelijk: welke experts zijn er die het met jou eens zijn?
pi_157716281
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:13 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Wat Xa1pt zegt.

Columbus koos ook liever een hele omweg om Afrika heen om niet door het MO te hoeven reizen. In de tijd dat de wetenschap dacht dat de aarde plat was. Hij nam dus liever het risico van de aarde aftevallen. Dan door het MO heen te moeten.

Niet alleen hebben Westerse eliten miljoenen slachtoffers op hun geweten. Zij hebben in het MO een bijzondere tegenstander uitgekozen om te pesten. Dus kozen zij ervoor om deze tegenstander voor hun karretje te spannen. In de vorm van Al Qaeda en IS. En dit gaat nog veel verder terug in vele vormen van iteraties.
Ik ben benieuwd of Balkenende nog goed slaapt, hij vond ook dat Saddam weg moest om redenen die achteraf leugens waren.
pi_157716313
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:16 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Als een cultuur met een democratie kan omgaan, is het niet meer dezelfde cultuur. Net zoals dat de cultuur van Nederland nu, niet meer dezelfde cultuur is als van Nederland anno 1600. Als landen de waarden van een democratische rechtsstaat overnemen en onderdeel maken van hun cultuur, kunnen ze een succesvolle democratie worden. Dat moet inderdaad van binnenuit komen, de cultuur moet eerst dusdanig veranderen om dit mogelijk te maken.
Precies, dat heeft tijd nodig. Mensen democratische waarden op gaan leggen is zinloos.
pi_157716394
De burgerij mag eens in de vier jaar stemmen. Waarna alle beloften worden gebroken. Democratie werkt goed zeg.

Ik vind dit erg vreemd. Wanneer je miljoenen individuen grijs maakt tot een verzamel concept (mensen massa, zoiets als een bos). En vindt dat 45 van de 100 individuen maar dikke pech moeten hebben na een stemming.
pi_157716471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je kunt niet iets ontwijken wat er niet is. Geef die namen nou eens. Dan zal ik lezen wat zij ervan vinden, en dan zal ik erop ingaan. Iets wat jij tot nu toe hebt nagelaten met de linkjes die ik gaf. Iets afdoen als onzin zonder ook maar enige argumentatie is namelijk niet ergens inhoudelijk op ingaan.
pi_157716598
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt niet iets ontwijken wat er niet is. Geef die namen nou eens. Dan zal ik lezen wat zij ervan vinden, en dan zal ik erop ingaan. Iets wat jij tot nu toe hebt nagelaten met de linkjes die ik gaf. Iets afdoen als onzin zonder ook maar enige argumentatie is namelijk niet ergens inhoudelijk op ingaan.
Mijn argument is, de arabische lente en IS hebben niet hun oorsprong gevonden door de irak oorlog. En nee, ik weiger om linkjes discussies te voeren, die energie zijn jullie me niet waard.
pi_157716600
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:21 schreef Tamabralski het volgende:
De burgerij mag eens in de vier jaar stemmen. Waarna alle beloften worden gebroken. Democratie werkt goed zeg.

Ik vind dit erg vreemd. Wanneer je miljoenen individuen grijs maakt tot een verzamel concept (mensen massa, zoiets als een bos). En vindt dat 45 van de 100 individuen maar dikke pech moeten hebben na een stemming.
Wat stel je voor?
pi_157716682
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry, maar dan hoef je hier natuurlijk gewoon niet te posten.
En het dan nog gek vinden dat Fok minder users heeft dan vroeger, :|W
pi_157716693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Mijn argument is, de arabische lente en IS hebben niet hun oorsprong gevonden door de irak oorlog. En nee, ik weiger om linkjes discussies te voeren, die energie zijn jullie me niet waard.
Dat is gewoon een bewering/mening. Waarom denk je dat ID en arabische lente niet voor een groot deel te danken zijn aan de destabilisatie van de regio door de invasie van Irak?
pi_157716732
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tsja als je je serieus afvraagt waarom ik mij bijvoorbeeld niet even druk zou maken over het overlijden van Hendrik Jan uit Hoogeveen als over het overlijden van mijn vader, dan weet ik het ook niet meer.
Klopt. Toen mijn ouders stierven was ik zwaar aangeslagen, maar dat heb ik veel minder met de rouwadvertenties in kranten. Met die doden in Parijs heb ik dus ook niet zoveel. Ik ben wel solidair met hen, maar dat is wel. Overigens vraagt Europa zelf om aanslagen. Dan moet je maar niet een gewelddadige ideologie binnen de poorten halen als paarden van Troje
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157716733
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En het dan nog gek vinden dat Fok minder users heeft dan vroeger, :|W
Nee, ik vind dat helemaal niet gek. Ik ben hier ook nog amper te vinden. Gewoon omdat een argument veel te snel wordt afgedaan als onzin en er daarna te vaak geweigerd wordt om dat nader te verklaren met als enige argument 'dat zijn jullie niet waard/het heeft geen zin om in discussie te gaan'. Een enorm kinderachtig zwaktebod.
pi_157716807
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:38 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Klopt. Toen mijn ouders stierven was ik zwaar aangeslagen, maar dat heb ik veel minder met de rouwadvertenties in kranten. Met die doden in Parijs heb ik dus ook niet zoveel. Ik ben wel solidair met hen, maar dat is wel. Overigens vraagt Europa zelf om aanslagen. Dan moet je maar niet een gewelddadige ideologie binnen de poorten halen als paarden van Troje
Toch raar dat relatief weinig vluchtelingen naar België en Frankrijk trekken en het daar als eerste fout gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')