Wat een afgrijselijk stuk weer. Dit soort drama's aangrijpen om weer te kankeren op zogenaamde 'neoliberalen'... Wat een ongelooflijke kutsite is dat zeg. Als ons land ooit ten onder gaat zal dat eerder gebeuren door mensen die dit soort stukken schrijven dan door islamitische terreurquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:47 schreef Barbusse het volgende:
https://decorrespondent.n(...)04158477203-db95899c
Misschien dat dit de kinderachtigheid wat kan verminderen....
Dat klopt.. op foto's zie je een stuk hoofd met ruggengraat liggen voor een matras. Lijkt me geen pretje om dat op te moeten ruimenquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij Pauw vertelde gisteren iemand dat door die zelf ontploffing het hoofd naar buiten in gelanceerd. Die vonden ze later op straat
quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt.. op foto's zie je een stuk hoofd met ruggengraat liggen voor een matras. Lijkt me geen pretje om dat op te moeten ruimen
Ik zie daar geen mens in hoor....quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:54 schreef StaceySinger het volgende:
je ziet iemand door de lucht en uit het raam vliegen> naar de overkant
[ afbeelding ]
ik zie daar wel een hoofd in en twee armen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie daar geen mens in hoor....
ja kloptquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zie daar wel een hoofd in en twee armen.
Dat mag je vinden, maar ik geef toch meer gewicht aan bevindingen van mensen die de materie wat beter kennen dan iemand die gewoon een mening post op een internetforum.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk stuk weer. Dit soort drama's aangrijpen om weer te kankeren op zogenaamde 'neoliberalen'... Wat een ongelooflijke kutsite is dat zeg. Als ons land ooit ten onder gaat zal dat eerder gebeuren door mensen die dit soort stukken schrijven dan door islamitische terreur.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk stuk weer. Dit soort drama's aangrijpen om weer te kankeren op zogenaamde 'neoliberalen'... Wat een ongelooflijke kutsite is dat zeg. Als ons land ooit ten onder gaat zal dat eerder gebeuren door mensen die dit soort stukken schrijven dan door islamitische terreur.
Meer mensen met een agenda. De lui op die site willen maar een ding: zeiken op zogenaamde 'neoliberale' ideeen. En daar gebruiken ze alles voor. Want alles in de wereld is de schuld van dat gedachtegoed. Dat lijkt me heel duidelijk. Gewoon een willekeurige column dus en zeker niet meer waard dan een post hier.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik geef toch meer gewicht aan bevindingen van mensen die de materie wat beter kennen dan iemand die gewoon een mening post op een internetforum.
Dat stuk vind ik een stuk beter, gewoon eigen ervaringen en daar op gebaseerde meningen. Ik ben het voor het grootste deel ook eens met wat zij schrijft. IS is lang niet zo machtig of sterk als ze zich voordoen en het wordt tijd dat we daar ook niet langer intrappen. Ik ben echter wel van mening dat dat ook betekent dat het uitroeien van IS daarom alsnog moet gebeuren, al was het alleen al om als voorbeeld te dienen voor andere groeperingen.quote:En dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-prutsers~a4191267/
Maar goed, journalist, dus zal wel weer gezien worden als links geblaat.
wat voor enorme fouten hebben de Parijse daders gemaakt dan eigenlijk? Behalve dat ze in de concertzaal in doodlopende gang terecht waren gekomen mischien.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik geef toch meer gewicht aan bevindingen van mensen die de materie wat beter kennen dan iemand die gewoon een mening post op een internetforum.
En dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-prutsers~a4191267/
Als drie zelfmoordenaars zichzelf opblazen en daarbij slechts 1 bijstander weten te doden, dan ben je een prutser.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat voor enorme fouten hebben de Parijse daders gemaakt dan eigenlijk? Behalve dat ze in de concertzaal in doodlopende gang terecht waren gekomen mischien.
Alsof jij het beter zou doen :pquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als drie zelfmoordenaars zichzelf opblazen en daarbij slechts 1 bijstander weten te doden, dan ben je een prutser.
Maar wat klopt er inhoudelijk niet aan dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meer mensen met een agenda. De lui op die site willen maar een ding: zeiken op zogenaamde 'neoliberale' ideeen. En daar gebruiken ze alles voor. Want alles in de wereld is de schuld van dat gedachtegoed. Dat lijkt me heel duidelijk. Gewoon een willekeurige column dus en zeker niet meer waard dan een post hier.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar wat klopt er inhoudelijk niet aan dan?
The irony is strong with this one.quote:
Ik ben niet van plan mezelf op te blazen. Maar als ik het zou doen, zou ik het doen terwijl al die supporters in de rij stonden te wachten om naar binnen te gaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof jij het beter zou doen :p
Eh, nee. Je serveert een artikel af door op de man te spelen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
The irony is strong with this one.
Ik ook niet, veel te groot.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie daar geen mens in hoor....
Nee, de intentie. Die vrij duidelijk is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eh, nee. Je serveert een artikel af door op de man te spelen.
Als de intentie oneigenlijk of vals is zijn de argumenten of de inhoud dat ook. En dat blijkt nergens uit igenlijk.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, de intentie. Die vrij duidelijk is.
Als de intentie er is, kan je altijd wel argumenten vinden, dat betekent nog niet dat het goede argumenten zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als de intentie oneigenlijk of vals is zijn de argumenten of de inhoud dat ook. En dat blijkt nergens uit igenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |