We worden oud SC.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
Die oenkaboenka beat is helemaal in hegvd, lijkt wel junglemuziek
We zijn oudquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn oudik zie het licht al aan het einde van de tunnel
Ik had niet zulke lange blonde haren hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
Wolfje in z'n jongere jaren:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik denk dat als het bovenstukje uitgaat er weinig tet overblijft.
[ afbeelding ]
Pijnlijke vraag ditquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Is er nog wat van over of is hangen de lappen vellen eraan?
Jij hierquote:
Maar waarom? Wat is er mis mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Hai jongens en meisjes, ja ik leef nog en het gaat goed. Ik luister alleen zelden nog 3fm
Goh dat klinkt precies als het doelgroep van deze slowchat reeksquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Hai jongens en meisjes, ja ik leef nog en het gaat goed. Ik luister alleen zelden nog 3fm
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
tsja ik luister ook praktisch nooit meer naar 3quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Dit ken ik. En nee, geen andere radiozenders. Ik zie je ook niet vaak meer in VBL thoughquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Ik ook niet. Ga me met rasse schreden veel en veels te oud worden voor dat genante gedweep met vloggers, tickets, hipsters en Biebers. Ik luister eigenlijk alleen nog maar Veenstra.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
zoals vanochtend met Herman vind ik dan weer fijne radio.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga me met rasse schreden veel en veels te oud worden voor dat genante gedweep met vloggers, tickets, hipsters en Biebers. Ik luister eigenlijk alleen nog maar Veenstra.
Nee, thermostaat gaat om 6:00 altijd naar de 20 gradenquote:
Dus geen ooowooowooowwwwww tijdens het faxen, dat is mooi.quote:Op maandag 23 november 2015 07:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, thermostaat gaat om 6:00 altijd naar de 20 graden
Het zijn de kleine dingen die het leven mooi maken.quote:Op maandag 23 november 2015 07:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus geen ooowooowooowwwwww tijdens het faxen, dat is mooi.
Geen toiletbril met gloeispiraal?quote:Op maandag 23 november 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het leven mooi maken.
Staat op m'n wishlistquote:Op maandag 23 november 2015 08:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen toiletbril met gloeispiraal?
In de auto af en toe nog, maar de djs zijn gewoon saai, met die Frank heb ik echt niks en C&S was nog één van de weinig dingen waar ik mn radio nog wel voor aanzette. Verder bestaat de helft van die topic tegenwoordig uit Faxmededelingen, tsja, daar heb ik ook weinig mee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga me met rasse schreden veel en veels te oud worden voor dat genante gedweep met vloggers, tickets, hipsters en Biebers. Ik luister eigenlijk alleen nog maar Veenstra.
Eens.quote:Op maandag 23 november 2015 09:41 schreef alors het volgende:
[..]
In de auto af en toe nog, maar de djs zijn gewoon saai, met die Frank heb ik echt niks en C&S was nog één van de weinig dingen waar ik mn radio nog wel voor aanzette. Verder bestaat de helft van die topic tegenwoordig uit Faxmededelingen, tsja, daar heb ik ook weinig mee.
Niet alleen hij.quote:Op maandag 23 november 2015 10:33 schreef Bronson het volgende:
Een request van Bruce.
Roel is gelukkig.
Maar wel goed. Hoewel de MH meer op zijn plaats was bij hun vorige single 'Itch'.quote:Op maandag 23 november 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
Deze MH is toch al weer enkele weken oud denk?
Jep, goeie plaat, 3 weken te laat MHquote:Op maandag 23 november 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
Deze MH is toch al weer enkele weken oud denk?
Edit: Ja, werd al van 3 november regulier gedraaid.
Niet het beste nummer helaas van Johan.quote:Op maandag 23 november 2015 11:52 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen een half uur CH én Johan. Mijn god.
Maakt niet uit. Al draait ie Paper Planes.quote:Op maandag 23 november 2015 11:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet het beste nummer helaas van Johan.
heb Michiel al gemeld dat je dit wel prettig vindtquote:Op maandag 23 november 2015 11:52 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen een half uur CH én Johan. Mijn god.
quote:
Sexy Boy is ook een juweeltje inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]inderdaad.
Sexy Boy en All I Need zijn ook van die prachtnummers!
Ha pluizig balletjequote:
quote:Op maandag 23 november 2015 12:53 schreef Againzender het volgende:
StuBru de 3FM van Belgie. Yeah right...
Zwaar. Maar we survived!quote:Op maandag 23 november 2015 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ha pluizig balletje
Hoe was je weekend?
Die bestaan weer en hebben dit jaar nog een album uitgebracht.quote:Op maandag 23 november 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met The Darkness?
Linksafquote:
Goeie jongensquote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 23 november 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie jongens
Beetje apart hoofd
Dat klinkt als een heel zwaar weekendquote:
quote:
Ze zou bijna blaasontsteking krijgen zoquote:
haar ogen zijn iig echtquote:Op maandag 23 november 2015 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind dit er vrij onrealistisch uitzien.
Dat geloof ik best, maar die taille kan echt niet. Je ziet ook gewoon een hap in haar rechterzij.quote:
En blaasontsteking in de toekomstquote:Op maandag 23 november 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Muis, SLEUTELBENEN
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Jezis godverdmmequote:Op maandag 23 november 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Muis, SLEUTELBENEN
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ze heeft gewoon een bizarre taille BronsonHmm, ik heb de voorkeur voor mijn eerdere post. Veel natuurlijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vies iddquote:Op maandag 23 november 2015 16:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar die taille kan echt niet. Je ziet ook gewoon een hap in haar rechterzij.
Ik ga nu aan de koffie. Fax 1 zal niet lang op zich laten wachten danquote:
Eens.quote:Op maandag 23 november 2015 09:41 schreef alors het volgende:
[..]
Verder bestaat de helft van die topic tegenwoordig uit Faxmededelingen, tsja, daar heb ik ook weinig mee.
Dat je moet faxen na de koffie?quote:
Maar we zeiken minder over de kutmuziek en daarmee is de toon in het topic een stuk positiever gewordenquote:
Ik zit nu aan de bouwputkoffiequote:Op dinsdag 24 november 2015 08:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga nu aan de koffie. Fax 1 zal niet lang op zich laten wachten dan
Help me eraan herinneren als ik op zoek ben naar ander werk, dat ik nooit service engineer wordtquote:
Nou wonderbaarlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren als ik op zoek ben naar ander werk, dat ik nooit service engineer wordt
Maar DIE LUCHT!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar we zeiken minder over de kutmuziek en daarmee is de toon in het topic een stuk positiever geworden
Dat valt niet tegen danquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou wonderbaarlijk
Ik moest 25 sec wachten op mijn koffie
Meestal is bouwputkoffie druk-op-de-knop 3 seconden wachten flatskoffie
Goeie bak
Morgen en overmorgen staat Kensington daar.quote:
Maar Giel zei iets over dat het mss niet doorging? Of ik moet het helemaal verkeerd opvangen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen staat Kensington daar.
O. Ik luister niet, dus ik heb geen idee. Maar ze hadden DWDD eergister afgezegd wegens ziekte, dus dat zou kunnen dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Giel zei iets over dat het mss niet doorging? Of ik moet het helemaal verkeerd opvangen.
Zover ik nu hoor gaat het gewoon door, maar het kan altijd dat er nog iemand ziek is. Bijna iedereen zowel voor als achter de schermen heeft griep uit Polen gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O. Ik luister niet, dus ik heb geen idee. Maar ze hadden DWDD eergister afgezegd wegens ziekte, dus dat zou kunnen dan.
Zijn stem klinkt sowieso altijd alsof er iets niet helemaal klopt met z'n gezondheid.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zover ik nu hoor gaat het gewoon door, maar het kan altijd dat er nog iemand ziek is. Bijna iedereen zowel voor als achter de schermen heeft griep uit Polen gekregen.
Nu bij 538 ook al reclame inclusief een interview met die fan-tas-tische zanger.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En volgend jaar nog 2 Kensington shows in de Ziggoooooooooo
Momentum vasthouden heet dat. Die gasten gaan als een malle, dus ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu bij 538 ook al reclame inclusief een interview met die fan-tas-tische zanger.
Nu al concerten voor over een jaar aankondigen![]()
.
dan gaat de radio even een tandje harder!quote:
Opzich bij elk nummer van Queen wel, maar deze hoor je zelden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan gaat de radio even een tandje harder!
Wat een fantastisch idee, Jimmy!!!!quote:
Nou hup, doe jij ook even appen dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een fantastisch idee, Jimmy!!!!![]()
![]()
idee had ik ook alquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:51 schreef Bronson het volgende:
Je zou haast zeggen dat de request al van te voren vast stond gezien het hele intro in elkaar is geplakt.
quote:
Mwoah.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef Againzender het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een goed nummer van Coldplay.
We zijn het weer eens niet eensquote:
De tegenstelling af en toe in dit topicquote:
anders was het hier ook wel een stuk stiller gewordenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De tegenstelling af en toe in dit topic![]()
![]()
ik hou er van.
Ca va bien aussi.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ca va bien.
Merci.
Et toi?
Voulez vous coucher avec moi ce soir dans le cuisine?
Zaten we nog aan topic 3, net als het 538 topicquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
anders was het hier ook wel een stuk stiller geworden
Och *knuffel*quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik had misschien dat Adele-album toch niet moeten luisteren afgelopen weekend.![]()
Goh dat moet toch geen verrassing zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Echt dat gejank in de hoogte
Tegen het valse aan ook, bah
Merde.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ca va bien aussi.
Non, non, non!
Ja, best wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och *knuffel*
Is het een plaat met drama?
Ik wilde hem vandaag gaan luisteren, maar dan doe ik het voorlopig ook maar niet.quote:
Maar ik jank de laatste tijd ook om álles. Dus mij moet je niet als maatstaf nemenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde hem vandaag gaan luisteren, maar dan doe ik het voorlopig ook maar niet.
Ik heb wel een goeie maatstaf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik jank de laatste tijd ook om álles. Dus mij moet je niet als maatstaf nemen
quote:
Je kunt ten minste jankenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik jank de laatste tijd ook om álles. Dus mij moet je niet als maatstaf nemen
Ik ook hoor. En om muziek, en om niks.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ten minste janken
Ik jank alleen om televisie.
Ga je zondag ook janken?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En om muziek, en om niks.
#lekkerjanken
Ik denk het niet.quote:
JAAA.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Het is bijna zo ver
Coldplay?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
¤ 85,- voor een staanplaats in de fucking Arena.
En dan hoor je die ooowwhs ook nog waanzinnig mooi in die galmbakquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay?
Verdommeik betaalde paar jaar terug ¤55 bij Metallica. Wat zijn dat voor graaiers daar bij Coldplay?
Iemand vroeg het hem vandeweek op twitter en toen zij Guy dat ie gewoon naar de AB kwam. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk en onverantwoordelijk, maar goed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
JAAA.![]()
Hij zal wel niet in Brussel optreden denk.
Nee inzake die dame.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat je moet faxen na de koffie?
Was wel een tweet van week geleden, dus lijkt mij inderdaad ook onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iemand vroeg het hem vandeweek op twitter en toen zij Guy dat ie gewoon naar de AB kwam. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk en onverantwoordelijk, maar goed.
Vriendinnetje van mij had tickets voor Brussel maar die gaat er niet naar toe.
Hoiquote:
Als Brussel nog in lockdown is dan schiet het niet op om alle spullen daarheen te brengen. En dan komt er waarschijnlijk ook niemand naar de AB toe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was wel een tweet van week geleden, dus lijkt mij inderdaad ook onwaarschijnlijk.
Nu nog goed. Straks buikpijn gok ik, want ik eet koekjesdeeg.quote:
Ah zo... Uit deze post blijkt dat je smaak hebt, maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee inzake die dame.
En ik drink geen koffie
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu nog goed. Straks buikpijn gok ik, want ik eet koekjesdeeg.
Ik mis Rachid en Elger.quote:
Haten op Elger.quote:
Postnatale abortus (en dan bedoel ik niet het kind)quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:16 schreef Lamabal het volgende:
Zulke mensen moet je de kinderen afnemen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazensite
http://www.degladiool.nl/kersverse-ouders-op-facebook/
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazensite
Rubberige spruit. Verdomme.quote:Voor veel mensen die net een kind hebben gekregen, lijkt er niks anders te bestaan dan de rubberige spruit die ze op de wereld hebben gebracht.
Die volg ik al een poosje, bij vlagen geniaal!quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazensite
Kwam ook door jouw likequote:Op dinsdag 24 november 2015 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Die volg ik al een poosje, bij vlagen geniaal!![]()
Dat bevalt dus niet XDquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Al loopt ze als ze op bezoek is enzo wel constant te zeuren over hoe zwaar het leven is met een baby erbij.
Neequote:
Dat dus. Mintquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kwam ook door jouw like
Dank daarvoor
Baby's kunnen overal slapen. Dat nieuwerwetse gezeik altijd ook. Wij gingen als baby en kind gewoon overal mee naar toe en als we moe waren gingen we ergens op de bank liggen (bij opa en oma of kennissen) of op een berg jassen. Ik heb er niks aan over gehouden iig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ze zit nu al in over de Kerstdagen dat ze iedereen af moet en de baby moet mee slepen. Want waar moet hij dan slapen en meer van dat onzin.
Het consultatiebureau oid had haar aangepraat dat de baby niet meer op verjaardagen en feestdagen steeds opgepakt mag worden en van opa naar oma, naar andere oma mag want dan wordt de baby te overgestimuleerd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Baby's kunnen overal slapen. Dat nieuwerwetse gezeik altijd ook. Wij gingen als baby en kind gewoon overal mee naar toe en als we moe waren gingen we ergens op de bank liggen (bij opa en oma of kennissen) of op een berg jassen. Ik heb er niks aan over gehouden iig.
consultatiebureau's sowiesoquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het consultatiebureau oid had haar aangepraat dat de baby niet meer op verjaardagen en feestdagen steeds opgepakt mag worden en van opa naar oma, naar andere oma mag want dan wordt de baby te overgestimuleerd.
Het moet zo veel mogelijk met rust gelaten worden
Al dat nieuwerwetse gezeik, bah
Gewoon net als Afrikanen gewoon kind constant op je rug binden. Klaar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
Daarom ook gewoon geen kinderen nemen.
Eens.. Wat een schijtzooiquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Pfff, dit is anders ook geen pretje
Ik zou ze de huid vol schelden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:27 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Een telefoontje tijdens dit nummer.
Laat je secretaresse opnemen dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het was een klant. Is ook zo wat.
Die zat al met volle mond onder het bureau muis.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat je secretaresse opnemen dan.
Tja prioriteiten stellen. Je Elbow of je Jimmy.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die zat al met volle mond onder het bureau muis.
dus nu heeft ze een poes en een kat lolquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder houdt de kat. Ze kan het niet over haar hart verkrijgen om de kat weg te doen.
Bij #2 mist nog gay.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.boredpanda.com(...)strations-livingstov
14.gifquote:
quote:
Niet doorscrollen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die hele lijst is een rollercoaster aan emoties. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Alles al bewondert. Met als hoogtepuntquote:
Nee herkenning.quote:
Laat mij lekkerquote:
We pakken Panda wel als we hem ooit tegenkomen.quote:
Af en toe is het best lekker om te zwelgen in je eigen misère.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We pakken Panda wel als we hem ooit tegenkomen.
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Af en toe is het best lekker om te zwelgen in je eigen misère.
Nee man. All you need is love. Dan zijn de kleenexen niet aan te slepen in huize CG.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Verdomme, vroeger, toen ik vrijgezel was, kerstavond
Romantische jankfilm op, in je eentje met je kat op de bank en een goed speciaal biertje en gaaaaaaaaaaaan
Ik zit dan ook altijd snotterend op de bank en mijn broertje maar lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee man. All you need is love. Dan zijn de kleenexen niet aan te slepen in huize CG.
Bij vrijgezelle mannen gaan er ook veel tissues doorheenquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee man. All you need is love. Dan zijn de kleenexen niet aan te slepen in huize CG.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij vrijgezelle mannen gaan er ook veel tissues doorheen
Idd, als bezette man heb je een cumtowelquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij vrijgezelle mannen gaan er ook veel tissues doorheen
Ommegot!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, als bezette man heb je een cumtowel
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, als bezette man heb je een cumtowel
nee hoorquote:
Lekker jullie gewoon uit op bedquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker jullie gewoon uit op bed
Wij doen niet aan seks. Da's een luxe-artikel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker jullie gewoon uit op bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |