Ha pluizig balletjequote:
quote:Op maandag 23 november 2015 12:53 schreef Againzender het volgende:
StuBru de 3FM van Belgie. Yeah right...
Zwaar. Maar we survived!quote:Op maandag 23 november 2015 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ha pluizig balletje
Hoe was je weekend?
Die bestaan weer en hebben dit jaar nog een album uitgebracht.quote:Op maandag 23 november 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met The Darkness?
Linksafquote:
Goeie jongensquote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 23 november 2015 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie jongens
Beetje apart hoofd
Dat klinkt als een heel zwaar weekendquote:
quote:
Ze zou bijna blaasontsteking krijgen zoquote:
haar ogen zijn iig echtquote:Op maandag 23 november 2015 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind dit er vrij onrealistisch uitzien.
Dat geloof ik best, maar die taille kan echt niet. Je ziet ook gewoon een hap in haar rechterzij.quote:
En blaasontsteking in de toekomstquote:Op maandag 23 november 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Muis, SLEUTELBENEN
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Jezis godverdmmequote:Op maandag 23 november 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Muis, SLEUTELBENEN
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2015 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ze heeft gewoon een bizarre taille BronsonHmm, ik heb de voorkeur voor mijn eerdere post. Veel natuurlijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vies iddquote:Op maandag 23 november 2015 16:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar die taille kan echt niet. Je ziet ook gewoon een hap in haar rechterzij.
Ik ga nu aan de koffie. Fax 1 zal niet lang op zich laten wachten danquote:
Eens.quote:Op maandag 23 november 2015 09:41 schreef alors het volgende:
[..]
Verder bestaat de helft van die topic tegenwoordig uit Faxmededelingen, tsja, daar heb ik ook weinig mee.
Dat je moet faxen na de koffie?quote:
Maar we zeiken minder over de kutmuziek en daarmee is de toon in het topic een stuk positiever gewordenquote:
Ik zit nu aan de bouwputkoffiequote:Op dinsdag 24 november 2015 08:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga nu aan de koffie. Fax 1 zal niet lang op zich laten wachten dan
Help me eraan herinneren als ik op zoek ben naar ander werk, dat ik nooit service engineer wordtquote:
Nou wonderbaarlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren als ik op zoek ben naar ander werk, dat ik nooit service engineer wordt
Maar DIE LUCHT!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar we zeiken minder over de kutmuziek en daarmee is de toon in het topic een stuk positiever geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |