14.gifquote:
quote:
Niet doorscrollen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die hele lijst is een rollercoaster aan emoties. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Alles al bewondert. Met als hoogtepuntquote:
Nee herkenning.quote:
Laat mij lekkerquote:
We pakken Panda wel als we hem ooit tegenkomen.quote:
Af en toe is het best lekker om te zwelgen in je eigen misère.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We pakken Panda wel als we hem ooit tegenkomen.
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Af en toe is het best lekker om te zwelgen in je eigen misère.
Nee man. All you need is love. Dan zijn de kleenexen niet aan te slepen in huize CG.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Verdomme, vroeger, toen ik vrijgezel was, kerstavond
Romantische jankfilm op, in je eentje met je kat op de bank en een goed speciaal biertje en gaaaaaaaaaaaan
Ik zit dan ook altijd snotterend op de bank en mijn broertje maar lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee man. All you need is love. Dan zijn de kleenexen niet aan te slepen in huize CG.
Bij vrijgezelle mannen gaan er ook veel tissues doorheenquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee man. All you need is love. Dan zijn de kleenexen niet aan te slepen in huize CG.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij vrijgezelle mannen gaan er ook veel tissues doorheen
Idd, als bezette man heb je een cumtowelquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij vrijgezelle mannen gaan er ook veel tissues doorheen
Ommegot!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, als bezette man heb je een cumtowel
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, als bezette man heb je een cumtowel
nee hoorquote:
Lekker jullie gewoon uit op bedquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker jullie gewoon uit op bed
| Forum Opties | |
|---|---|