Dat valt niet tegen danquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou wonderbaarlijk
Ik moest 25 sec wachten op mijn koffie
Meestal is bouwputkoffie druk-op-de-knop 3 seconden wachten flatskoffie
Goeie bak
Morgen en overmorgen staat Kensington daar.quote:
Maar Giel zei iets over dat het mss niet doorging? Of ik moet het helemaal verkeerd opvangen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen staat Kensington daar.
O. Ik luister niet, dus ik heb geen idee. Maar ze hadden DWDD eergister afgezegd wegens ziekte, dus dat zou kunnen dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Giel zei iets over dat het mss niet doorging? Of ik moet het helemaal verkeerd opvangen.
Zover ik nu hoor gaat het gewoon door, maar het kan altijd dat er nog iemand ziek is. Bijna iedereen zowel voor als achter de schermen heeft griep uit Polen gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O. Ik luister niet, dus ik heb geen idee. Maar ze hadden DWDD eergister afgezegd wegens ziekte, dus dat zou kunnen dan.
Zijn stem klinkt sowieso altijd alsof er iets niet helemaal klopt met z'n gezondheid.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zover ik nu hoor gaat het gewoon door, maar het kan altijd dat er nog iemand ziek is. Bijna iedereen zowel voor als achter de schermen heeft griep uit Polen gekregen.
Nu bij 538 ook al reclame inclusief een interview met die fan-tas-tische zanger.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En volgend jaar nog 2 Kensington shows in de Ziggoooooooooo
Momentum vasthouden heet dat. Die gasten gaan als een malle, dus ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu bij 538 ook al reclame inclusief een interview met die fan-tas-tische zanger.
Nu al concerten voor over een jaar aankondigen![]()
.
dan gaat de radio even een tandje harder!quote:
Opzich bij elk nummer van Queen wel, maar deze hoor je zelden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan gaat de radio even een tandje harder!
Wat een fantastisch idee, Jimmy!!!!quote:
Nou hup, doe jij ook even appen dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een fantastisch idee, Jimmy!!!!![]()
![]()
idee had ik ook alquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:51 schreef Bronson het volgende:
Je zou haast zeggen dat de request al van te voren vast stond gezien het hele intro in elkaar is geplakt.
quote:
Mwoah.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef Againzender het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een goed nummer van Coldplay.
We zijn het weer eens niet eensquote:
De tegenstelling af en toe in dit topicquote:
anders was het hier ook wel een stuk stiller gewordenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De tegenstelling af en toe in dit topic![]()
![]()
ik hou er van.
Ca va bien aussi.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ca va bien.
Merci.
Et toi?
Voulez vous coucher avec moi ce soir dans le cuisine?
Zaten we nog aan topic 3, net als het 538 topicquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
anders was het hier ook wel een stuk stiller geworden
Och *knuffel*quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik had misschien dat Adele-album toch niet moeten luisteren afgelopen weekend.![]()
Goh dat moet toch geen verrassing zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Echt dat gejank in de hoogte
Tegen het valse aan ook, bah
Merde.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ca va bien aussi.
Non, non, non!
Ja, best wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och *knuffel*
Is het een plaat met drama?
Ik wilde hem vandaag gaan luisteren, maar dan doe ik het voorlopig ook maar niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |