We worden oud SC.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
Die oenkaboenka beat is helemaal in hegvd, lijkt wel junglemuziek
We zijn oudquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn oudik zie het licht al aan het einde van de tunnel
Ik had niet zulke lange blonde haren hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
Wolfje in z'n jongere jaren:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik denk dat als het bovenstukje uitgaat er weinig tet overblijft.
[ afbeelding ]
Pijnlijke vraag ditquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Is er nog wat van over of is hangen de lappen vellen eraan?
Jij hierquote:
Maar waarom? Wat is er mis mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Hai jongens en meisjes, ja ik leef nog en het gaat goed. Ik luister alleen zelden nog 3fm
Goh dat klinkt precies als het doelgroep van deze slowchat reeksquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Hai jongens en meisjes, ja ik leef nog en het gaat goed. Ik luister alleen zelden nog 3fm
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
tsja ik luister ook praktisch nooit meer naar 3quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Dit ken ik. En nee, geen andere radiozenders. Ik zie je ook niet vaak meer in VBL thoughquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
Ik ook niet. Ga me met rasse schreden veel en veels te oud worden voor dat genante gedweep met vloggers, tickets, hipsters en Biebers. Ik luister eigenlijk alleen nog maar Veenstra.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:09 schreef alors het volgende:
zoals vanochtend met Herman vind ik dan weer fijne radio.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga me met rasse schreden veel en veels te oud worden voor dat genante gedweep met vloggers, tickets, hipsters en Biebers. Ik luister eigenlijk alleen nog maar Veenstra.
Nee, thermostaat gaat om 6:00 altijd naar de 20 gradenquote:
Dus geen ooowooowooowwwwww tijdens het faxen, dat is mooi.quote:Op maandag 23 november 2015 07:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, thermostaat gaat om 6:00 altijd naar de 20 graden
Het zijn de kleine dingen die het leven mooi maken.quote:Op maandag 23 november 2015 07:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus geen ooowooowooowwwwww tijdens het faxen, dat is mooi.
Geen toiletbril met gloeispiraal?quote:Op maandag 23 november 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het leven mooi maken.
Staat op m'n wishlistquote:Op maandag 23 november 2015 08:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen toiletbril met gloeispiraal?
In de auto af en toe nog, maar de djs zijn gewoon saai, met die Frank heb ik echt niks en C&S was nog één van de weinig dingen waar ik mn radio nog wel voor aanzette. Verder bestaat de helft van die topic tegenwoordig uit Faxmededelingen, tsja, daar heb ik ook weinig mee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga me met rasse schreden veel en veels te oud worden voor dat genante gedweep met vloggers, tickets, hipsters en Biebers. Ik luister eigenlijk alleen nog maar Veenstra.
Eens.quote:Op maandag 23 november 2015 09:41 schreef alors het volgende:
[..]
In de auto af en toe nog, maar de djs zijn gewoon saai, met die Frank heb ik echt niks en C&S was nog één van de weinig dingen waar ik mn radio nog wel voor aanzette. Verder bestaat de helft van die topic tegenwoordig uit Faxmededelingen, tsja, daar heb ik ook weinig mee.
Niet alleen hij.quote:Op maandag 23 november 2015 10:33 schreef Bronson het volgende:
Een request van Bruce.
Roel is gelukkig.
Maar wel goed. Hoewel de MH meer op zijn plaats was bij hun vorige single 'Itch'.quote:Op maandag 23 november 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
Deze MH is toch al weer enkele weken oud denk?
Jep, goeie plaat, 3 weken te laat MHquote:Op maandag 23 november 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
Deze MH is toch al weer enkele weken oud denk?
Edit: Ja, werd al van 3 november regulier gedraaid.
Niet het beste nummer helaas van Johan.quote:Op maandag 23 november 2015 11:52 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen een half uur CH én Johan. Mijn god.
Maakt niet uit. Al draait ie Paper Planes.quote:Op maandag 23 november 2015 11:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet het beste nummer helaas van Johan.
heb Michiel al gemeld dat je dit wel prettig vindtquote:Op maandag 23 november 2015 11:52 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen een half uur CH én Johan. Mijn god.
quote:
Sexy Boy is ook een juweeltje inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]inderdaad.
Sexy Boy en All I Need zijn ook van die prachtnummers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |