abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157696097
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Skyrim is kut. Daar doen we hier niet aan.
probeer ESO anders een keer, Dat was pas kut.
pi_157696420
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:

- M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
Als je op PC speelt:

In de console typen:

player.modav carryweight 99999

Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten _O-
pi_157696525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Als je op PC speelt:

In de console typen:

player.modav carryweight 99999

Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten _O-
Haha voordeel van de PC inderdaad :P Heb tot nu toe nog geen commands gebruikt, maar wel vaak de verleiding voor gehad wat betreft building materials :P
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 17:26:33 #124
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157696595
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Als je op PC speelt:

In de console typen:

player.modav carryweight 99999

Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten _O-
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten :P

Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.

http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:33:01 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157696749
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten :P

Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.

http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Hier moest ik ff voor inloggen :P.

Ja dat is echt je eigen schuld, net zoals bij die gast die dat stukje heeft geschreven. Hij heeft ook een follow up piece geschreven waarbij hij zelf toegeeft het verkeerd te spelen nav reacties op dat eerste artikel.

Ten eerste hoef je niet alles op te pakken.

Er zitten mods in je inventory die je eerst op je guns had, die kun je dumpen.

Stop punten in STRENGTH als je zo graag zoveel mogelijk mee wil nemen. Of in een power armor.

Als je niet gespecced bent op STRENGTH word het lastig om veel mee te nemen. Dus stop een paar puntjes in STRENGTH en je probleem moet al verholpen zijn :).

En sommige gear kun je customizen dat je extra zakken hebt :).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157696933
Of je speelt gewoon heel even verder, kiest ~9 guns uit die je wilt gebruiken, upgrade die helemaal om vervolgens nooit meer wat te hoeven oppakken :P
Conscience do cost.
pi_157697070
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:40 schreef ems. het volgende:
Of je speelt gewoon heel even verder, kiest ~9 guns uit die je wilt gebruiken, upgrade die helemaal om vervolgens nooit meer wat te hoeven oppakken :P
9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoeg :P
pi_157697085
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dit is je eerste Fallout?
Volgens mij was het bij 3 en NV zo dat de tijd stopte en niet vertraagde.
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 17:48:19 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157697139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hier moest ik ff voor inloggen :P.

Ja dat is echt je eigen schuld, net zoals bij die gast die dat stukje heeft geschreven. Hij heeft ook een follow up piece geschreven waarbij hij zelf toegeeft het verkeerd te spelen nav reacties op dat eerste artikel.
Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.

Ik reken het de ontwikkelaar ofzo ook niet aan, maar ik erger me er evengoed wel aan.
quote:
Ten eerste hoef je niet alles op te pakken.
ORLY? :P
quote:
Er zitten mods in je inventory die je eerst op je guns had, die kun je dumpen.
Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.
quote:
Stop punten in STRENGTH als je zo graag zoveel mogelijk mee wil nemen. Of in een power armor.
Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.
quote:
Als je niet gespecced bent op STRENGTH word het lastig om veel mee te nemen. Dus stop een paar puntjes in STRENGTH en je probleem moet al verholpen zijn :).

En sommige gear kun je customizen dat je extra zakken hebt :).
Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shit :P

Ik snap wel dat het aan m'n speelstijl ligt, maar heb er nooit eerder last van gehad in Beth-games of zelfs de oudere Fallouts. Het is in Fallout 4 wel een puntje van irritatie geworden, maar no biggie verder.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:49:08 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157697161
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Volgens mij was het bij 3 en NV zo dat de tijd stopte en niet vertraagde.
Correct
pi_157697450
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
pi_157697557
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoeg :P
Mijn 10mm blaast ook alles omver, maar zo af en toe heb ik behoefte aan afwisseling :P
Conscience do cost.
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 18:14:04 #133
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157697762
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:04 schreef ems. het volgende:
zo af en toe heb ik behoefte aan afwisseling :P
Dat dus. Mijn full auto sniperkannon snijdt door deathclaws heen alsof 't radroaches zijn, maar ik wil ook af en toe ff m'n handgun/shotgun/minigun en melee weapons gebruiken. Wordt saai anders.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:16:32 #134
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157697822
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:19:58 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157697902
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik helaas nog niet ;(. Elke keer als ik de computer aan zet om nuttige shit te doen zit ik na een kortstondige blackout alweer in fallout 4 tond te banjeren met mijn super mutant maatje.
Goed om te horen. Ik zal na een enerverende werkweek weer de game oppakken. Misschien dat ik nu maar wat minder minecraftey te werk ga en daadwerkelijk wat quests ga aanpakken.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:20:42 #136
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157697919
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:

[..]

Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Gewoon filters uit elkaar trekken jeweettog
pi_157697930
Is er ook een perk waarbij alle workshops van alle settlements met elkaar verbonden zijn? Heb net The Castle vrij gespeeld maar heb meer dan 2k aan weight in m'n Red Rocket Workshop. :P
pi_157698186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:

[..]

Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Dat weet ik, maar dat vroeg ik niet ;)
pi_157698232
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten :P

Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.

http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.

Pak je een nieuw wapen op. "You are overencumbered and cannot run!". De enige oplossingen zijn dan of heel je inventory doorspitten naar items die veel wegen maar die je niet perse nodig hebt, wat je weer een paar minuten uit de game haalt, of terug naar je settlement en dan al je junk dumpen in je workbench, weer terug fast travelen naar de locatie waar je het wapen hebt gevonden en dan oppakken. En ook dat kost weer een aantal minuten waar ik gewoon géén zin in heb.

Ik kan best begrijpen dat ze zo'n limiet erin doen zodat je niet alle wapens mee kan dragen die je maar hebt, dat kan je misschien wat OP maken, maar omdat élk item in de game wel nuttig is voor building materials, heb ik geen zin om telkens te gaan liggen kloten met mijn inventory. Nu ik die limiet lekker hoog heb gezet en ik mijzelf niet bij elk item zorgen hoef te maken of ik wel genoeg ruimte heb, vind ik het veel lekkerder spelen :)

In de vorige games had ik er ook niet zo heel erg veel last van, vooral omdat je heel veel junk items gewoon niet nodig had. Nu in FO4 heeft zowat elk item wel iets van waarde en omdat ik bijna letterlijk elk kastje en tafeltje afzoek voor items is je inventory al snel vol :P

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 20-11-2015 18:38:20 ]
pi_157698421
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.
Om dezelfde reden had ik de game in het begin even op normal gegooid ipv hard. Niet omdat het moeilijk was maar omdat ik een beetje moe werd van 3 shotgunmagazijnen in 1 hoofd legen om iets om te leggen.
Conscience do cost.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:45:48 #141
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157698568
When all else fails, you always have delusion.
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 18:48:53 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157698639
quote:
Dat is wel leuk ja, al moet ik zeggen dat ik niet zoveel moeite heb met het nieuwe systeem. Ik reageer toch standaard altijd met sarcastische kutopmerkingen :P Zitten af en toe wel goeie grappen tussen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 18:51:55 #143
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157698727
Heeft iemand die Fusion Core Launcher-perk al geprobeerd? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:08:45 #144
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_157699107
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.

Pak je een nieuw wapen op. "You are overencumbered and cannot run!". De enige oplossingen zijn dan of heel je inventory doorspitten naar items die veel wegen maar die je niet perse nodig hebt, wat je weer een paar minuten uit de game haalt, of terug naar je settlement en dan al je junk dumpen in je workbench, weer terug fast travelen naar de locatie waar je het wapen hebt gevonden en dan oppakken. En ook dat kost weer een aantal minuten waar ik gewoon géén zin in heb.

Ik kan best begrijpen dat ze zo'n limiet erin doen zodat je niet alle wapens mee kan dragen die je maar hebt, dat kan je misschien wat OP maken, maar omdat élk item in de game wel nuttig is voor building materials, heb ik geen zin om telkens te gaan liggen kloten met mijn inventory. Nu ik die limiet lekker hoog heb gezet en ik mijzelf niet bij elk item zorgen hoef te maken of ik wel genoeg ruimte heb, vind ik het veel lekkerder spelen :)

In de vorige games had ik er ook niet zo heel erg veel last van, vooral omdat je heel veel junk items gewoon niet nodig had. Nu in FO4 heeft zowat elk item wel iets van waarde en omdat ik bijna letterlijk elk kastje en tafeltje afzoek voor items is je inventory al snel vol :P
Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:08:47 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157699108
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.

Ik reken het de ontwikkelaar ofzo ook niet aan, maar ik erger me er evengoed wel aan.

[..]

ORLY? :P

[..]

Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.

[..]

Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.

[..]

Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shit :P

Ik snap wel dat het aan m'n speelstijl ligt, maar heb er nooit eerder last van gehad in Beth-games of zelfs de oudere Fallouts. Het is in Fallout 4 wel een puntje van irritatie geworden, maar no biggie verder.
Het feit dat je al je shit bij je blijft dragen is je probleem. Draag je serieus een minigun en bv een fatman mee? Ik heb altijd 6/7 wapens maar neem eigk nooit mn big guns mee.

Ik heb bij Red Rocket een aantal kistjes in 'mijn' kamer gezet waar ik al mm shit in dump die ik vind.

1 kistje vol met wapens
1 met kleding
1 misc objecten
1 weapon mods

Op die manier kan je ALLES houden ;). En hoef je niet continue een heel arsenaal mee te slepen. Hopelijk heb je daar wat aan.

Ik heb geen strong back perk, mn weight limit is 230 dacht ik en zit nooit in de problemen.

Als ik wel een x teveel shit bij me draag na t looten dan pop ik een buffout ( geeft je extra carry weight ) en dan fasttravel ik naar red rocket mn mn shit in die kistjes te dumpen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157699282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.
Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:18:33 #147
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157699363
Ik heb gewoon 3 spange wapens en 1 soort armor en klaar. Nergens last van 8-)

Deze hadden des tijds een leuke reeks met Halo 3. Fijn dat ze nu zoveel games doen :)
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:18:56 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157699374
Hier een hoop tips hoe je carry weight situatie of kan omzeilen of verbeteren.

http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance

Blijkbaar hebben een hoop mensen er moeite mee :p.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:19:31 #149
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_157699389
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:14 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.
Op console is het sowieso lastig om in te regelen. :+

Maar ik heb er 0 problemen mee. De echt sterke vijanden ga ik toch uit de weg om sowieso mijn T45D te halen waarmee je ook meer mee kunt dragen waaronder 2 big guns. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_157699433
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef MMaRsu het volgende:


Als ik wel een x teveel shit bij me draag na t looten dan pop ik een buffout ( geeft je extra carry weight ) en dan fasttravel ik naar red rocket mn mn shit in die kistjes te dumpen.
Dat doe ik ook, maar dan naar Sanctuary.

Het punt is dat ik een beetje als 2dope ben en sommige dingen gewoon wel op zak wil hebben. Ook al is de kans dat ik ze gebruik klein.
Daarnaast vind ik het leuk om eindeloos rond te lopen en dingen te looten. Mijn probleem in het algemeen met games waarin loot te vinden is, is dat ik als een hamster tekeer ga; ik stop me helemaal vol met alles wat ik kan vinden, ook al heb ik al 43 pipe pistols thuis liggen, als ik een nieuwe vind, dan neem ik 'm mee.

Een Borderlands had nog makkelijke kleurcodes waardoor ik witte wapens standaard liet liggen, maar in Fallout neem ik het graag mee; in vorige games om m'n spul mee te repareren, en nu om te scrappen voor upgrades en dergelijke.

't is alleen een beetje jammer dat ik dan naar huis moet fast travellen om m'n zakken te legen als ik aan de andere kant van de map sta, terwijl ik het liefst door blijf slenteren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157699693
Ik neem altijd allerlei wapens mee die ik meen nodig te hebben in geval van nood, maar die ik uiteindelijk vrijwel nooit gebruik. Voorbeeld daar van is een Fat Man en Death Claw Gauntlet die ik echt maar zéér zelden gebruik. :')
Flesje bier
pi_157699726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hier een hoop tips hoe je carry weight situatie of kan omzeilen of verbeteren.

http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance

Blijkbaar hebben een hoop mensen er moeite mee :p.
Oftewel investeren in perks en dingen die je niet nodig hebt dumpen. Bijna alles wat in dat artikel staat heb ik al geprobeerd voordat ik mijn carryweight via commands heb aangepast en nog steeds heb ik er last van. Ik heb alleen maar unieke wapens in mijn inventory zitten en de enige apparel die in mijn inventory zit zijn degene die ik aan het dragen ben, of apparel welke ik wil verkopen bij een trader.

Nee ik vind het prima zo :) Ik ben het beu om elk half uur naar mijn settlement te gaan om mijn rommel te dumpen terwijl ik liever aan het questen ben en de wereld aan het ontdekken ben.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:34:05 #153
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157699757
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef OMG het volgende:
gewoon wel op zak wil hebben. Ook al is de kans dat ik ze gebruik klein.
Tja..
quote:
al heb ik al 43 pipe pistols thuis liggen, als ik een nieuwe vind, dan neem ik 'm mee.
TJA.

Dit is gewoon het directe gevolg van je speelstijl. Je kan klagen wat je wil, of console commands gebruiken, of je speelstijl veranderen o|O
When all else fails, you always have delusion.
pi_157700208
Ik vind het er een beetje bijhoren. Het dwingt je keuzes te maken. Ik heb afgeleerd om constant shit te sjouwen die ik niet gebruik, en pas mijn equipment aan naar wat ik van plan ben te doen. Mods of consolecommands voelt als cheaten, dat lijkt me echt niet leuk.
-nee-
pi_157700386
Ik klaag niet, vind het alleen soms jammer dat m'n zwerftocht onderbroken moet worden.

Voor de rest weet ik dat m'n speelstijl achterlijk is; ik bewaar alles, maar upgrade maar een paar dingen omdat ik het zonde vind sommige gescrapte dingen te gebruiken, want ik weet maar nooit waar ik het ooit voor nodig ga hebben. En ik kies alleen maar lompe perks, zoals de mysterious stranger die ik sinds ik die perk gekozen heb nog niet gezien heb. Of de perk die je een bonus geeft als je geen companion hebt; ik heb altijd een companion.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Lieve Belg vrijdag 20 november 2015 @ 20:01:01 #156
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157700452
klik om te spelen

:')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:02:58 #157
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157700502
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.

Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.

Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157700675
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:01 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]

:')
:D _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:11:24 #159
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157700753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.

Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.

Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Die latijnse Arturo in Diamond City is een wapendealer. AL heeft die vrouw naast hem ook genoeg. Verder die robot in Goodneighbor, verder weet ik niet.
When all else fails, you always have delusion.
pi_157700852
Als je trouwens problemen hebt met carry weight moet je misschien terug gaan naar CoD ofzo :') Carry weight in Fallout is al royaal overdreven, zelfs voor een videogame. Ik zeul doorgaans niet 113 kilo aan spullen mee op mijn rug namelijk en Fallout is nog steeds deels een RPG. Als je daar niet mee om kan gaan speel je echt het verkeerde spel :{w
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157700990
Het is geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van willen. Ik -kan- ook wel elke keer die hacking minigame doen. Feit is dat het keihard m'n stront uitkomt en dat ik daar binnenkort een mod voor ga installeren.
Conscience do cost.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:20:07 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157700996
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Mirel het volgende:

[..]

Die latijnse Arturo in Diamond City is een wapendealer. AL heeft die vrouw naast hem ook genoeg. Verder die robot in Goodneighbor, verder weet ik niet.
Ah thanks!
Daar ben ik beide nog steeds niet geweest trouwens, na 35 speeluren :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157701186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam :o
Flesje bier
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:42:22 #164
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157701686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.

Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.

Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Damn voor t eerst :/ in 35 uur.. That sucks. Ik heb het al best vaak gehad en de eerste keer was denk ik toen ik toen ik naar Diamond city ging. Denk een paar uur into the game.

Dat is echt mijn favoriete 'weer momentje' van Fallout 4. Die acid storms zijn awesome. Al is soms die oranje lucht ook prachtig!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:48:12 #165
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157701895
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam :o
Het is een geweldige game, dat zeker, maar op de momenten dat de game aandoet als een game uit 2010 heb ik toch zoiets van dat kan eigenlijk niet meer in deze tijd.
Het had toch top geweest als het de graphics van bijvoorbeeld GTA5 of The Witcher 3 zou hebben gehad.

En in het begin had ik ook zoiets van dat de map wel erg klein oogde, maar er is zó ontzettend veel te doen overal dat dat niet eens zo erg is.
Ik bedoel maar, ik heb er nu al zo'n 35 uur in zitten en ben nog niet eens in Diamond City geweest of die Vertibirds gezien, dus er komt nog zo ontzettend veel aan _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:49:36 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157701944
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Damn voor t eerst :/ in 35 uur.. That sucks. Ik heb het al best vaak gehad en de eerste keer was denk ik toen ik toen ik naar Diamond city ging. Denk een paar uur into the game.

Dat is echt mijn favoriete 'weer momentje' van Fallout 4. Die acid storms zijn awesome. Al is soms die oranje lucht ook prachtig!
Ik had ze wel eens 's avonds gehad, maar nog nooit overdag icm de zon, veel mooier.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:52:54 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_157702086


_O- :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_157702122
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

_O- :D
:D _O_

Doe dat eens de TT maken :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157704449
Mijn settlement :)


Moet nog het een en ander aan het interieur doen. Wil nog een mooie eethoek en zo :P
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:00:42 #170
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157704660
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn settlement :)


Moet nog het een en ander aan het interieur doen. Wil nog een mooie eethoek en zo :P
_O_

Ben je zeker wel heel lang mee bezig geweest, ook qua looten (hout en zo)?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157704760
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:01 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Heeft FOK! eindelijk webm ondersteuning? _O_
pi_157704949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

_O_

Ben je zeker wel heel lang mee bezig geweest, ook qua looten (hout en zo)?
Ja klopt. Heb zo snel mogelijk wat settlements verzameld en al het hout en ander handig spul gebruikt voor dit.

Ben er wel een tijdje zoet mee geweest, maar ben erg tevreden :P

Toen ik bij de laatste etage was aanbeland, mocht ik niet meer bouwen, size was maximaal. Gelukkig is daar een trucje voor
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:17:43 #173
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157705182
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam :o
Moet je eens Glowing Sea checken. Échte apocalypse omgeving _O_
When all else fails, you always have delusion.
  Lieve Belg vrijdag 20 november 2015 @ 22:27:51 #174
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157705513
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:03 schreef Drankster het volgende:

[..]

Heeft FOK! eindelijk webm ondersteuning? _O_
Is de gifv versie. Wemb lukt nog steeds niet.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_157705585
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:17 schreef Mirel het volgende:

[..]

Moet je eens Glowing Sea checken. Échte apocalypse omgeving _O_
Al de nodige uren doorgebracht.
Flesje bier
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:29:50 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157705599
So true :D

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157705703
Damn. Wil ik met een stel lightboxes Sanctuary schrijven, blijkt dat elk ding 1 power nodig heeft. Kom nu 90 power tekort. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_157709394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Diamond City, ben de naam van de winkel even kwijt. Het is de winkel bij het centrum waarvoor je een trap moet nemen naar beneden. Staan twee maquettes voor de deur en een suitcase. Niet te missen. Zij heeft cloth shipments.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157709636
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef Silv het volgende:
Damn. Wil ik met een stel lightboxes Sanctuary schrijven, blijkt dat elk ding 1 power nodig heeft. Kom nu 90 power tekort. :')
Beetje overdreven inderdaad. Hadden ze beter 0.5 of 0.1 power kunnen maken. De Nederlandse vlag op m'n settlement was ook iets van 60 power.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 21 november 2015 @ 01:41:31 #180
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157709998
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 01:44:28 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157710029
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 21 november 2015 @ 02:47:39 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157710403
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik ben fan van builders en rpg's. I'm fucked ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157710662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:58 schreef boik het volgende:

[..]

nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?
Onder power - misc.

Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157710666
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Ik ben juist erg van het bouwen. Is voor mij de beste toevoeging so far. De quests zijn voor mij secundair aan de sfeer en het gevoel dat je in een post-nucleaire wereld leeft. De tofste missies in de vorige delen vond ik altijd die waarbij je settlements moest verdedigen. Kan me niet veel missies meer specifiek herinneren in bijvoorbeeld Fallout 3 maar wel bijvoorbeeld die waarbij een klein dorpje wordt aangevallen door super mutants.

Misschien dat ik daarom NV ook wat minder vond. Daar had je al een echte stad met de Vegas Strip. Was al te ver na de oorlog voor mijn gevoel. De wereld was al te veel richting nieuwe civilization aan het gaan. Dit keer is Diamond City meer een soort Megaton. Het is een redelijk grote settlement maar toch is het geen Vegas Strip. Je voelt gewoon dat het geen compleet veilige plek is. Bij de Strip voelde het gewoon als een compleet veilige plek. Zelfs in het arme district eromheen was er geen dreiging.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:44:53 #185
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157711547
Dat bouwen vind ik wel geinig, maar niet meer dan dan. Om de zoveel tijd ga ik weer eens wat muren/vloeren/etcetea toevoegen om ze happy te houden en dan ga ik weer verder.

Gisteravond voor het eerst, na bijna 40 uur, in Diamond City geweest, althans, net in het begin er van.
Daar valt volgens mij ook heeeel wat te doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157711555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 04:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Onder power - misc.

Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
pi_157711947
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:46 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
De terminal werkt echt kut imo. Je kunt ook die palen voor timing niet afzonderlijk targetten. :(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:34:23 #188
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157712030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

_O- :D
Maakt die persoon nou een foto van z'n scherm ipv een print screen :'(
When all else fails, you always have delusion.
pi_157712462
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
Flesje bier
pi_157712497
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 november 2015 11:16 schreef Gezicht het volgende:
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
http://fallout.wikia.com/wiki/Awareness
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 12:00:11 #191
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157712929
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
The Sims heeft dat de afgelopen 20 jaar wel bewezen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:46:24 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157713523
Dagje festival bezoeken maaaaaaaaaaaaaaaaaar ja dan mis ik weer een dag Fallout :(
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:51:46 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157713605
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik vind vooral de interface kut. Bouwen in first person ga ik nooit aan wennen. Mocht er een keer een mod komen waarmee je gewoon top-down a la de Sims kan bouwen ben ik weer geïnteresseerd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:22:03 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157714104
Ben nu bij dat Mass Fusion gebouw, die rode toren die je al de hele game in de verte kunt zien.
Ik dacht dat dat al Diamond City was, maar op de map staat dat icoontje nog verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157714246
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_157714272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:30 schreef Gezicht het volgende:
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 13:33:10 #197
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157714295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Verzin ook meteen even een goeie TT :)
Ohja. Bij dezen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157714302
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ohja. Bij dezen.
:D _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:37:50 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157714370
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.

Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:42:20 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714464
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.
quote:
Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157714587
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.

[..]

Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug dan een voiced protagonist. Haalt 90% van het roleplayen weg.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:51:16 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714663
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:53:17 #203
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157714698
Net de Goodneighbor ontdekt. Die 'verwelkoming' door Finn en Mayor Hancock _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157714979
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, die zijn niet weg :').
Er waren toch zeker wel veel meer keuzes in gesprekken. Dat de meeste dezelfde uitkomst geven doet daar niet aan af. Voor elk type character dat je wilde spelen stond er wel een antwoord klaar, nu heb ik het gevoel dat je vaak 3 dezelfde soort antwoorden kan geven en een "sarcastisch" antwoord waarvan je niet weet wat het is. Je kunt voor mijn gevoel niet meer een echt evil karakter zijn, hoogstens een goede asshole. Ook spreekt je personage op zo'n generieke manier dat je er zelf vrijwel geen invulling meer aan kunt geven.
Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.

Daarnaast kon je zoals je al zei om meer (achtergrond)informatie vragen, wat veel NPC's meer diepgang gaf itt tot nu.
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:08:27 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157715014
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Cikx het volgende:

[..]

Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.
Alleen daar heb je gelijk in. De rest is allemaal nog hetzelfde maar dan beter, omdat het zoals gezegd een echt gesprek is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157715280
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157715850
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..

dit gemaakt.



koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...

pi_157715879
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
ohja er zijn ook nog quests inderdaad. misschien straks even mee beginnen.
pi_157715935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef 44rdbei het volgende:
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..

dit gemaakt.

[ afbeelding ]

koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...

[ afbeelding ]
Wat is het?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157715963
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat is het?
:'(

hoofd + baard.

met meer lightboxen was het duidelijker geweest maar zoals gezegd ik ben door al mijn koper heen.
pi_157715976
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Of je krijgt beide, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelaar.
Conscience do cost.
pi_157716035
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Dit, dus.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 15:13:00 #213
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157716192
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Ik was in de veronderstelling dat het alleen dat was, dus als er geen cleared staat leeft er nog iets of iemand. Wat je vaak tegenkomt is dat er bijv. nog één vijand leeft die achter een slot/terminal zit en dus ook niet naar jou kan komen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 21 november 2015 @ 15:13:35 #214
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157716202
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Misschien dat er ergens nog verborgen loot ligt. Ik vroeg me van de week hetzelfde af.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 21 november 2015 @ 17:05:44 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157718505
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.



Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.

Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157718832
Zojuist mijn 2e (legendary alpha) deathclaw gekilled _O_ heeft aardig wat moeite gekost en heb mn mininuke, .44 ammo, 2 bottlecap mines, 1 pulse mine, 5 frag mines een hele zooi drugs erdoorheen gejaagd. :D
  zaterdag 21 november 2015 @ 17:57:31 #217
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157719765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.

[ afbeelding ]

Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.

Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor _O_
True. Het dialoogsysteem is gedragon-aged helaas.
pi_157721420
Dat einde van de USS Constitution quest _O-
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:06:22 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157721755
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.

[ afbeelding ]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?

Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157722292
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?

Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Is Fallout New Vegas rechts hoor. :')
Flesje bier
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:33:12 #221
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157722430
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Is Fallout New Vegas rechts hoor. :')
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?

En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157722514
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?

En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:40:08 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157722660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.

Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157723076
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.

Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus :').
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.

Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.

Komt natuurlijk mede door de voice-acting, waar ik groot voorstander van ben.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:56:13 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157723228
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.

Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.
Nee dat doet het niet. De verdieping zit hem niet in het aantal keuzes op het eerste gezicht. Dat is precies het probleem, zo'n plaatje is gewoon misleidend. Het minst diepzinnige gesprek tegenover de meest diepzinnige van de andere game. Goede vergelijking :').

Nogmaals, qua dialoogopties zijn er echt niet minder. Het enige is dat er, zoals gezegd, een andere structuur aan zit wat meer lijkt op een echt gesprek dan op een 0900 computer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157723427
http://imgur.com/gallery/QGucp
Ho shit, toffe easter egg _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:08:32 #227
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157723607
Wel grappig dat iedereen vroeger aan het zeiken was op mij omdat ik fallout 3 maar weinig dialoogopties vond hebben t.o.v. fallout 1 en 2. En nu doet iedereen het op fallout 4 :')
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:51:24 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157724867
Eindelijk verder gegaan met de Freedom Trail-missie. Kon het vervolg niet vinden :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:29:48 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157728130
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?

Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Lol..dat zijn fallout 3 en new vegas dude... Schijn bedriegt helemaal niet, heb er nu meer dan 50 uur inzitten dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt..

De meest diepzinnige gesprekken zijn nog simpeler dan de meeste gesprekken met quest givers in fnv...
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157732763
Ik vind het dialoog systeem wel prima. Wat minder opties maar de gesprekken lopen vlotter en de animaties maken het leuker en geloofwaardiger.
pi_157732846
Dialogen zijn in veel gevallen nog steeds even diep, je hebt alleen niet alles op 1 niveau staan. In de meeste gevallen kan je doorvragen op een onderwerp of wat dan ook. Dat je maar 4 opties hebt wil niet zeggen dat je maar 4 dialoog opties per persoon hebt :') Mensen zijn gewoon pissig omdat je niet alles meer in een lijstje hebt staan.

Net een Gauss rifle gevonden trouwens. Die suppressor _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157732869
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.

Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157732891
Trouwens, wat wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Redactie Frontpage zondag 22 november 2015 @ 02:39:37 #234
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157733190
Gisteren had ik een zelfmoordterrorist supermutant achter me aan zitten :X Hoorde een piepje steeds dichterbij komen en toen 'boem'. Zag in de killscreen dat ook de mutant dood was :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_157733194
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
at wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Ja vind ik ook zwaar irritant. Dacht eerst dat het een bug was omdat ik mijn FOV handmatig heb aangepast via .ini bestandjes, maar schijnbaar is het normaal _O-
pi_157733769
Heb allemaal pakken en tuxedo's verzameld voor m'n settlers. :@



En die "high tech lights" zijn echt geniaal:



[ Bericht 23% gewijzigd door SuperHarregarre op 22-11-2015 07:41:30 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157735028
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.

Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
pi_157735568

Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
pi_157736221
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
Doe ik normaliter ook. Heb 't wel een keer teruggedraaid maar dat was omdat het er gelijk voor zorgde dat ze allemaal hostile werden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157737639
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:47 schreef PicoMMP het volgende:

Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')