probeer ESO anders een keer, Dat was pas kut.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Skyrim is kut. Daar doen we hier niet aan.
Als je op PC speelt:quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:
- M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
Haha voordeel van de PC inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Als je op PC speelt:
In de console typen:
player.modav carryweight 99999
Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheatenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Als je op PC speelt:
In de console typen:
player.modav carryweight 99999
Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten
Hier moest ik ff voor inloggenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten
Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoegquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:40 schreef ems. het volgende:
Of je speelt gewoon heel even verder, kiest ~9 guns uit die je wilt gebruiken, upgrade die helemaal om vervolgens nooit meer wat te hoeven oppakken
Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier moest ik ff voor inloggen.
Ja dat is echt je eigen schuld, net zoals bij die gast die dat stukje heeft geschreven. Hij heeft ook een follow up piece geschreven waarbij hij zelf toegeeft het verkeerd te spelen nav reacties op dat eerste artikel.
ORLY?quote:Ten eerste hoef je niet alles op te pakken.
Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.quote:Er zitten mods in je inventory die je eerst op je guns had, die kun je dumpen.
Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.quote:Stop punten in STRENGTH als je zo graag zoveel mogelijk mee wil nemen. Of in een power armor.
Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shitquote:Als je niet gespecced bent op STRENGTH word het lastig om veel mee te nemen. Dus stop een paar puntjes in STRENGTH en je probleem moet al verholpen zijn.
En sommige gear kun je customizen dat je extra zakken hebt.
Correctquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij 3 en NV zo dat de tijd stopte en niet vertraagde.
Mijn 10mm blaast ook alles omver, maar zo af en toe heb ik behoefte aan afwisselingquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoeg
Dat dus. Mijn full auto sniperkannon snijdt door deathclaws heen alsof 't radroaches zijn, maar ik wil ook af en toe ff m'n handgun/shotgun/minigun en melee weapons gebruiken. Wordt saai anders.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:04 schreef ems. het volgende:
zo af en toe heb ik behoefte aan afwisseling
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Goed om te horen. Ik zal na een enerverende werkweek weer de game oppakken. Misschien dat ik nu maar wat minder minecraftey te werk ga en daadwerkelijk wat quests ga aanpakken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik helaas nog niet. Elke keer als ik de computer aan zet om nuttige shit te doen zit ik na een kortstondige blackout alweer in fallout 4 tond te banjeren met mijn super mutant maatje.
Gewoon filters uit elkaar trekken jeweettogquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Dat weet ik, maar dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten
Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Om dezelfde reden had ik de game in het begin even op normal gegooid ipv hard. Niet omdat het moeilijk was maar omdat ik een beetje moe werd van 3 shotgunmagazijnen in 1 hoofd legen om iets om te leggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.
Dat is wel leuk ja, al moet ik zeggen dat ik niet zoveel moeite heb met het nieuwe systeem. Ik reageer toch standaard altijd met sarcastische kutopmerkingenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:45 schreef Mirel het volgende:
![]()
http://www.eurogamer.net/(...)will-say-in-dialogue
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.
Pak je een nieuw wapen op. "You are overencumbered and cannot run!". De enige oplossingen zijn dan of heel je inventory doorspitten naar items die veel wegen maar die je niet perse nodig hebt, wat je weer een paar minuten uit de game haalt, of terug naar je settlement en dan al je junk dumpen in je workbench, weer terug fast travelen naar de locatie waar je het wapen hebt gevonden en dan oppakken. En ook dat kost weer een aantal minuten waar ik gewoon géén zin in heb.
Ik kan best begrijpen dat ze zo'n limiet erin doen zodat je niet alle wapens mee kan dragen die je maar hebt, dat kan je misschien wat OP maken, maar omdat élk item in de game wel nuttig is voor building materials, heb ik geen zin om telkens te gaan liggen kloten met mijn inventory. Nu ik die limiet lekker hoog heb gezet en ik mijzelf niet bij elk item zorgen hoef te maken of ik wel genoeg ruimte heb, vind ik het veel lekkerder spelen![]()
In de vorige games had ik er ook niet zo heel erg veel last van, vooral omdat je heel veel junk items gewoon niet nodig had. Nu in FO4 heeft zowat elk item wel iets van waarde en omdat ik bijna letterlijk elk kastje en tafeltje afzoek voor items is je inventory al snel vol
Het feit dat je al je shit bij je blijft dragen is je probleem. Draag je serieus een minigun en bv een fatman mee? Ik heb altijd 6/7 wapens maar neem eigk nooit mn big guns mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.
Ik reken het de ontwikkelaar ofzo ook niet aan, maar ik erger me er evengoed wel aan.
[..]
ORLY?
[..]
Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.
[..]
Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.
[..]
Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shit
Ik snap wel dat het aan m'n speelstijl ligt, maar heb er nooit eerder last van gehad in Beth-games of zelfs de oudere Fallouts. Het is in Fallout 4 wel een puntje van irritatie geworden, maar no biggie verder.
Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.
Op console is het sowieso lastig om in te regelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:14 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.
Dat doe ik ook, maar dan naar Sanctuary.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik wel een x teveel shit bij me draag na t looten dan pop ik een buffout ( geeft je extra carry weight ) en dan fasttravel ik naar red rocket mn mn shit in die kistjes te dumpen.
Oftewel investeren in perks en dingen die je niet nodig hebt dumpen. Bijna alles wat in dat artikel staat heb ik al geprobeerd voordat ik mijn carryweight via commands heb aangepast en nog steeds heb ik er last van. Ik heb alleen maar unieke wapens in mijn inventory zitten en de enige apparel die in mijn inventory zit zijn degene die ik aan het dragen ben, of apparel welke ik wil verkopen bij een trader.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hier een hoop tips hoe je carry weight situatie of kan omzeilen of verbeteren.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Blijkbaar hebben een hoop mensen er moeite mee :p.
Tja..quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef OMG het volgende:
gewoon wel op zak wil hebben. Ook al is de kans dat ik ze gebruik klein.
TJA.quote:al heb ik al 43 pipe pistols thuis liggen, als ik een nieuwe vind, dan neem ik 'm mee.
Die latijnse Arturo in Diamond City is een wapendealer. AL heeft die vrouw naast hem ook genoeg. Verder die robot in Goodneighbor, verder weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.
Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Ah thanks!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Die latijnse Arturo in Diamond City is een wapendealer. AL heeft die vrouw naast hem ook genoeg. Verder die robot in Goodneighbor, verder weet ik niet.
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwamquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Damn voor t eerst :/ in 35 uur.. That sucks. Ik heb het al best vaak gehad en de eerste keer was denk ik toen ik toen ik naar Diamond city ging. Denk een paar uur into the game.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.
Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Het is een geweldige game, dat zeker, maar op de momenten dat de game aandoet als een game uit 2010 heb ik toch zoiets van dat kan eigenlijk niet meer in deze tijd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam
Ik had ze wel eens 's avonds gehad, maar nog nooit overdag icm de zon, veel mooier.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Damn voor t eerst :/ in 35 uur.. That sucks. Ik heb het al best vaak gehad en de eerste keer was denk ik toen ik toen ik naar Diamond city ging. Denk een paar uur into the game.
Dat is echt mijn favoriete 'weer momentje' van Fallout 4. Die acid storms zijn awesome. Al is soms die oranje lucht ook prachtig!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn settlement
Moet nog het een en ander aan het interieur doen. Wil nog een mooie eethoek en zo
Ja klopt. Heb zo snel mogelijk wat settlements verzameld en al het hout en ander handig spul gebruikt voor dit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Ben je zeker wel heel lang mee bezig geweest, ook qua looten (hout en zo)?
Moet je eens Glowing Sea checken. Échte apocalypse omgevingquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam
Is de gifv versie. Wemb lukt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft FOK! eindelijk webm ondersteuning?
Al de nodige uren doorgebracht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:17 schreef Mirel het volgende:
[..]
Moet je eens Glowing Sea checken. Échte apocalypse omgeving
Diamond City, ben de naam van de winkel even kwijt. Het is de winkel bij het centrum waarvoor je een trap moet nemen naar beneden. Staan twee maquettes voor de deur en een suitcase. Niet te missen. Zij heeft cloth shipments.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Beetje overdreven inderdaad. Hadden ze beter 0.5 of 0.1 power kunnen maken. De Nederlandse vlag op m'n settlement was ook iets van 60 power.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef Silv het volgende:
Damn. Wil ik met een stel lightboxes Sanctuary schrijven, blijkt dat elk ding 1 power nodig heeft. Kom nu 90 power tekort.
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods.
Ik ben fan van builders en rpg's. I'm fuckedquote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Onder power - misc.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:58 schreef boik het volgende:
[..]
nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?
Ik ben juist erg van het bouwen. Is voor mij de beste toevoeging so far. De quests zijn voor mij secundair aan de sfeer en het gevoel dat je in een post-nucleaire wereld leeft. De tofste missies in de vorige delen vond ik altijd die waarbij je settlements moest verdedigen. Kan me niet veel missies meer specifiek herinneren in bijvoorbeeld Fallout 3 maar wel bijvoorbeeld die waarbij een klein dorpje wordt aangevallen door super mutants.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods.
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.quote:Op zaterdag 21 november 2015 04:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onder power - misc.
Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
De terminal werkt echt kut imo. Je kunt ook die palen voor timing niet afzonderlijk targetten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
Maakt die persoon nou een foto van z'n scherm ipv een print screenquote:
http://fallout.wikia.com/wiki/Awarenessquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:16 schreef Gezicht het volgende:
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
The Sims heeft dat de afgelopen 20 jaar wel bewezenquote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik vind vooral de interface kut. Bouwen in first person ga ik nooit aan wennen. Mocht er een keer een mod komen waarmee je gewoon top-down a la de Sims kan bouwen ben ik weer geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:30 schreef Gezicht het volgende:
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Ohja. Bij dezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Verzin ook meteen even een goeie TT
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods.
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.quote:Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug dan een voiced protagonist. Haalt 90% van het roleplayen weg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.
[..]
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
Dat zeg ik toch, die zijn niet wegquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug
Er waren toch zeker wel veel meer keuzes in gesprekken. Dat de meeste dezelfde uitkomst geven doet daar niet aan af. Voor elk type character dat je wilde spelen stond er wel een antwoord klaar, nu heb ik het gevoel dat je vaak 3 dezelfde soort antwoorden kan geven en een "sarcastisch" antwoord waarvan je niet weet wat het is. Je kunt voor mijn gevoel niet meer een echt evil karakter zijn, hoogstens een goede asshole. Ook spreekt je personage op zo'n generieke manier dat je er zelf vrijwel geen invulling meer aan kunt geven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg.
Alleen daar heb je gelijk in. De rest is allemaal nog hetzelfde maar dan beter, omdat het zoals gezegd een echt gesprek is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.
ohja er zijn ook nog quests inderdaad. misschien straks even mee beginnen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.
Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
Wat is het?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef 44rdbei het volgende:
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..
dit gemaakt.
[ afbeelding ]
koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...
[ afbeelding ]
quote:
Of je krijgt beide, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelaar.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.
Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Ik was in de veronderstelling dat het alleen dat was, dus als er geen cleared staat leeft er nog iets of iemand. Wat je vaak tegenkomt is dat er bijv. nog één vijand leeft die achter een slot/terminal zit en dus ook niet naar jou kan komen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Misschien dat er ergens nog verborgen loot ligt. Ik vroeg me van de week hetzelfde af.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
True. Het dialoogsysteem is gedragon-aged helaas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.
[ afbeelding ]
Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.
Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.
[ afbeelding ]
Is Fallout New Vegas rechts hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is Fallout New Vegas rechts hoor.
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?
En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.
Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus.
Nee dat doet het niet. De verdieping zit hem niet in het aantal keuzes op het eerste gezicht. Dat is precies het probleem, zo'n plaatje is gewoon misleidend. Het minst diepzinnige gesprek tegenover de meest diepzinnige van de andere game. Goede vergelijkingquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.
Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.
Lol..dat zijn fallout 3 en new vegas dude... Schijn bedriegt helemaal niet, heb er nu meer dan 50 uur inzitten dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Ja vind ik ook zwaar irritant. Dacht eerst dat het een bug was omdat ik mijn FOV handmatig heb aangepast via .ini bestandjes, maar schijnbaar is het normaalquote:Op zondag 22 november 2015 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
at wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.quote:Op zondag 22 november 2015 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.
Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Doe ik normaliter ook. Heb 't wel een keer teruggedraaid maar dat was omdat het er gelijk voor zorgde dat ze allemaal hostile werden.quote:Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.quote:Op zondag 22 november 2015 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |