Lol..dat zijn fallout 3 en new vegas dude... Schijn bedriegt helemaal niet, heb er nu meer dan 50 uur inzitten dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Ja vind ik ook zwaar irritant. Dacht eerst dat het een bug was omdat ik mijn FOV handmatig heb aangepast via .ini bestandjes, maar schijnbaar is het normaalquote:Op zondag 22 november 2015 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
at wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.quote:Op zondag 22 november 2015 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.
Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Doe ik normaliter ook. Heb 't wel een keer teruggedraaid maar dat was omdat het er gelijk voor zorgde dat ze allemaal hostile werden.quote:Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.quote:Op zondag 22 november 2015 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
Bij mij nietquote:Op zondag 22 november 2015 13:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.
Volgens mij zit daar inderdaad geen einde aan, net zoals aan de missies van de Scribe..quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
waar is dat van dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:02 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/QGucp
Ho shit, toffe easter egg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt zich af in Boston
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dan zal het met de patch wel worden bijgewerkt. Ik kan nu constant blijven levelen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |