abonnement Unibet Coolblue
pi_157714587
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.

[..]

Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug dan een voiced protagonist. Haalt 90% van het roleplayen weg.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:51:16 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714663
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157714698
Net de Goodneighbor ontdekt. Die 'verwelkoming' door Finn en Mayor Hancock _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157714979
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, die zijn niet weg :').
Er waren toch zeker wel veel meer keuzes in gesprekken. Dat de meeste dezelfde uitkomst geven doet daar niet aan af. Voor elk type character dat je wilde spelen stond er wel een antwoord klaar, nu heb ik het gevoel dat je vaak 3 dezelfde soort antwoorden kan geven en een "sarcastisch" antwoord waarvan je niet weet wat het is. Je kunt voor mijn gevoel niet meer een echt evil karakter zijn, hoogstens een goede asshole. Ook spreekt je personage op zo'n generieke manier dat je er zelf vrijwel geen invulling meer aan kunt geven.
Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.

Daarnaast kon je zoals je al zei om meer (achtergrond)informatie vragen, wat veel NPC's meer diepgang gaf itt tot nu.
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:08:27 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157715014
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Cikx het volgende:

[..]

Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.
Alleen daar heb je gelijk in. De rest is allemaal nog hetzelfde maar dan beter, omdat het zoals gezegd een echt gesprek is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157715280
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157715850
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..

dit gemaakt.



koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...

pi_157715879
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
ohja er zijn ook nog quests inderdaad. misschien straks even mee beginnen.
pi_157715935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef 44rdbei het volgende:
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..

dit gemaakt.

[ afbeelding ]

koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...

[ afbeelding ]
Wat is het?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157715963
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat is het?
:'(

hoofd + baard.

met meer lightboxen was het duidelijker geweest maar zoals gezegd ik ben door al mijn koper heen.
pi_157715976
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Of je krijgt beide, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelaar.
Conscience do cost.
pi_157716035
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Dit, dus.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 15:13:00 #213
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157716192
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Ik was in de veronderstelling dat het alleen dat was, dus als er geen cleared staat leeft er nog iets of iemand. Wat je vaak tegenkomt is dat er bijv. nog één vijand leeft die achter een slot/terminal zit en dus ook niet naar jou kan komen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157716202
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Misschien dat er ergens nog verborgen loot ligt. Ik vroeg me van de week hetzelfde af.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 21 november 2015 @ 17:05:44 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157718505
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.



Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.

Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157718832
Zojuist mijn 2e (legendary alpha) deathclaw gekilled _O_ heeft aardig wat moeite gekost en heb mn mininuke, .44 ammo, 2 bottlecap mines, 1 pulse mine, 5 frag mines een hele zooi drugs erdoorheen gejaagd. :D
  zaterdag 21 november 2015 @ 17:57:31 #217
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157719765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.

[ afbeelding ]

Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.

Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor _O_
True. Het dialoogsysteem is gedragon-aged helaas.
pi_157721420
Dat einde van de USS Constitution quest _O-
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:06:22 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157721755
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.

[ afbeelding ]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?

Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157722292
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?

Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Is Fallout New Vegas rechts hoor. :')
Flesje bier
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:33:12 #221
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157722430
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Is Fallout New Vegas rechts hoor. :')
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?

En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157722514
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?

En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:40:08 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157722660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.

Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157723076
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.

Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus :').
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.

Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.

Komt natuurlijk mede door de voice-acting, waar ik groot voorstander van ben.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:56:13 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157723228
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.

Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.
Nee dat doet het niet. De verdieping zit hem niet in het aantal keuzes op het eerste gezicht. Dat is precies het probleem, zo'n plaatje is gewoon misleidend. Het minst diepzinnige gesprek tegenover de meest diepzinnige van de andere game. Goede vergelijking :').

Nogmaals, qua dialoogopties zijn er echt niet minder. Het enige is dat er, zoals gezegd, een andere structuur aan zit wat meer lijkt op een echt gesprek dan op een 0900 computer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157723427
http://imgur.com/gallery/QGucp
Ho shit, toffe easter egg _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:08:32 #227
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157723607
Wel grappig dat iedereen vroeger aan het zeiken was op mij omdat ik fallout 3 maar weinig dialoogopties vond hebben t.o.v. fallout 1 en 2. En nu doet iedereen het op fallout 4 :')
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:51:24 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157724867
Eindelijk verder gegaan met de Freedom Trail-missie. Kon het vervolg niet vinden :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:29:48 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157728130
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?

Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Lol..dat zijn fallout 3 en new vegas dude... Schijn bedriegt helemaal niet, heb er nu meer dan 50 uur inzitten dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt..

De meest diepzinnige gesprekken zijn nog simpeler dan de meeste gesprekken met quest givers in fnv...
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157732763
Ik vind het dialoog systeem wel prima. Wat minder opties maar de gesprekken lopen vlotter en de animaties maken het leuker en geloofwaardiger.
pi_157732846
Dialogen zijn in veel gevallen nog steeds even diep, je hebt alleen niet alles op 1 niveau staan. In de meeste gevallen kan je doorvragen op een onderwerp of wat dan ook. Dat je maar 4 opties hebt wil niet zeggen dat je maar 4 dialoog opties per persoon hebt :') Mensen zijn gewoon pissig omdat je niet alles meer in een lijstje hebt staan.

Net een Gauss rifle gevonden trouwens. Die suppressor _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157732869
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.

Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157732891
Trouwens, wat wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Redactie Frontpage zondag 22 november 2015 @ 02:39:37 #234
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157733190
Gisteren had ik een zelfmoordterrorist supermutant achter me aan zitten :X Hoorde een piepje steeds dichterbij komen en toen 'boem'. Zag in de killscreen dat ook de mutant dood was :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_157733194
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
at wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Ja vind ik ook zwaar irritant. Dacht eerst dat het een bug was omdat ik mijn FOV handmatig heb aangepast via .ini bestandjes, maar schijnbaar is het normaal _O-
pi_157733769
Heb allemaal pakken en tuxedo's verzameld voor m'n settlers. :@



En die "high tech lights" zijn echt geniaal:



[ Bericht 23% gewijzigd door SuperHarregarre op 22-11-2015 07:41:30 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157735028
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.

Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
pi_157735568

Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
pi_157736221
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
Doe ik normaliter ook. Heb 't wel een keer teruggedraaid maar dat was omdat het er gelijk voor zorgde dat ze allemaal hostile werden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157737639
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:47 schreef PicoMMP het volgende:

Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.
pi_157740319
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 13:48 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.
Bij mij niet :'(

Ben maar opnieuw begonnen... Alsof Fallout niet al totaal m'n vrije tijd beheert :P
  zondag 22 november 2015 @ 20:02:01 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157746560
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
Dit, dus.
  zondag 22 november 2015 @ 20:20:00 #243
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_157747290
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
Volgens mij zit daar inderdaad geen einde aan, net zoals aan de missies van de Scribe..

http://www.gamefaqs.com/boards/164592-fallout-4/72814295
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 22 november 2015 @ 20:25:18 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157747496
Op een gegeven moment zijn er geen settlements meer over zou je denken...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 22 november 2015 @ 20:25:25 #245
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157747506
Ik speel al bijna 20 levels lang met de 3 dezelfde guns 8-)
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 22 november 2015 @ 20:25:47 #246
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157747526
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.
When all else fails, you always have delusion.
pi_157747742
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:02 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/QGucp
Ho shit, toffe easter egg _O_
waar is dat van dan? :@
pi_157747775
quote:
2s.gif Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef Drankster het volgende:

[..]

waar is dat van dan? :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Speelt zich af in Boston :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 22 november 2015 @ 21:16:21 #249
444149 Eejit
What's the craic?
pi_157749950
Daarom snapte ik die raster egg dus niet.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
  zondag 22 november 2015 @ 21:34:06 #250
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157750945
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:

[..]

Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.
Dan zal het met de patch wel worden bijgewerkt. Ik kan nu constant blijven levelen.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')