Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug dan een voiced protagonist. Haalt 90% van het roleplayen weg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.
[..]
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg .quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug
Er waren toch zeker wel veel meer keuzes in gesprekken. Dat de meeste dezelfde uitkomst geven doet daar niet aan af. Voor elk type character dat je wilde spelen stond er wel een antwoord klaar, nu heb ik het gevoel dat je vaak 3 dezelfde soort antwoorden kan geven en een "sarcastisch" antwoord waarvan je niet weet wat het is. Je kunt voor mijn gevoel niet meer een echt evil karakter zijn, hoogstens een goede asshole. Ook spreekt je personage op zo'n generieke manier dat je er zelf vrijwel geen invulling meer aan kunt geven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg .
Alleen daar heb je gelijk in. De rest is allemaal nog hetzelfde maar dan beter, omdat het zoals gezegd een echt gesprek is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.
ohja er zijn ook nog quests inderdaad. misschien straks even mee beginnen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.
Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
Wat is het?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef 44rdbei het volgende:
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..
dit gemaakt.
[ afbeelding ]
koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...
[ afbeelding ]
quote:
Of je krijgt beide, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelaar.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.
Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Ik was in de veronderstelling dat het alleen dat was, dus als er geen cleared staat leeft er nog iets of iemand. Wat je vaak tegenkomt is dat er bijv. nog één vijand leeft die achter een slot/terminal zit en dus ook niet naar jou kan komen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Misschien dat er ergens nog verborgen loot ligt. Ik vroeg me van de week hetzelfde af.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
True. Het dialoogsysteem is gedragon-aged helaas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.
[ afbeelding ]
Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.
Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.
[ afbeelding ]
Is Fallout New Vegas rechts hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is Fallout New Vegas rechts hoor.
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?
En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.
Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus .
Nee dat doet het niet. De verdieping zit hem niet in het aantal keuzes op het eerste gezicht. Dat is precies het probleem, zo'n plaatje is gewoon misleidend. Het minst diepzinnige gesprek tegenover de meest diepzinnige van de andere game. Goede vergelijking .quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.
Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.
Lol..dat zijn fallout 3 en new vegas dude... Schijn bedriegt helemaal niet, heb er nu meer dan 50 uur inzitten dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Ja vind ik ook zwaar irritant. Dacht eerst dat het een bug was omdat ik mijn FOV handmatig heb aangepast via .ini bestandjes, maar schijnbaar is het normaalquote:Op zondag 22 november 2015 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
at wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.quote:Op zondag 22 november 2015 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.
Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Doe ik normaliter ook. Heb 't wel een keer teruggedraaid maar dat was omdat het er gelijk voor zorgde dat ze allemaal hostile werden.quote:Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.quote:Op zondag 22 november 2015 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
Bij mij nietquote:Op zondag 22 november 2015 13:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.
Volgens mij zit daar inderdaad geen einde aan, net zoals aan de missies van de Scribe..quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
waar is dat van dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:02 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/QGucp
Ho shit, toffe easter egg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Speelt zich af in BostonGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dan zal het met de patch wel worden bijgewerkt. Ik kan nu constant blijven levelen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |