Diamond City, ben de naam van de winkel even kwijt. Het is de winkel bij het centrum waarvoor je een trap moet nemen naar beneden. Staan twee maquettes voor de deur en een suitcase. Niet te missen. Zij heeft cloth shipments.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Beetje overdreven inderdaad. Hadden ze beter 0.5 of 0.1 power kunnen maken. De Nederlandse vlag op m'n settlement was ook iets van 60 power.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef Silv het volgende:
Damn. Wil ik met een stel lightboxes Sanctuary schrijven, blijkt dat elk ding 1 power nodig heeft. Kom nu 90 power tekort.
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods .
Ik ben fan van builders en rpg's. I'm fucked .quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Onder power - misc.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:58 schreef boik het volgende:
[..]
nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?
Ik ben juist erg van het bouwen. Is voor mij de beste toevoeging so far. De quests zijn voor mij secundair aan de sfeer en het gevoel dat je in een post-nucleaire wereld leeft. De tofste missies in de vorige delen vond ik altijd die waarbij je settlements moest verdedigen. Kan me niet veel missies meer specifiek herinneren in bijvoorbeeld Fallout 3 maar wel bijvoorbeeld die waarbij een klein dorpje wordt aangevallen door super mutants.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods .
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.quote:Op zaterdag 21 november 2015 04:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onder power - misc.
Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
De terminal werkt echt kut imo. Je kunt ook die palen voor timing niet afzonderlijk targetten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
Maakt die persoon nou een foto van z'n scherm ipv een print screenquote:
http://fallout.wikia.com/wiki/Awarenessquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:16 schreef Gezicht het volgende:
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
The Sims heeft dat de afgelopen 20 jaar wel bewezenquote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik vind vooral de interface kut. Bouwen in first person ga ik nooit aan wennen. Mocht er een keer een mod komen waarmee je gewoon top-down a la de Sims kan bouwen ben ik weer geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:30 schreef Gezicht het volgende:
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Ohja. Bij dezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Verzin ook meteen even een goeie TT
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods .
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.quote:Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |