Ja dat had ik ook enkele dagen op rij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik helaas nog niet. Elke keer als ik de computer aan zet om nuttige shit te doen zit ik na een kortstondige blackout alweer in fallout 4 tond te banjeren met mijn super mutant maatje.
- Talk to Preston Garvey. Alweer? fuck hem, geen zin in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook enkele dagen op rij.
Gisteravond een main quest afgerond, daarna nergens zin meer in:
- Power Armor repareren, meh, geen zin om de benodigde materialen te verzamelen (ook al is dat 2 minuten werk)
- Talk to Preston Garvey. Alweer? fuck hem, geen zin in.
- M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
- Freedom trail volgen. Neh.
- Tech. documents en blood samples afleveren bij BoS... Laat maar.
*start Rise of the Tomb Raider op*
I know, Castle-quest al langggg geleden gehaald. Ik kan ook gewoon kiezen om die quests niet meer te doen, maar dat heeft allemaal niet zoveel te maken met mijn 'probleem'. Ik heb gewoon even nergens zin meer in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:32 schreef Mirel het volgende:
[..]
- Talk to Preston Garvey. Alweer? fuck hem, geen zin in.
Deze zijn oneindig. Hij heeft altijd 3 quests lopen, en wat je moet doen is ze alle drie doen en tegelijkertijd gereed zetten om in te leveren bij hem. Wanneer je eentje inlevert, geeft hij zijn praatje, en op het moment dat hij uitgepraat is staat er quest completed. Nadat je ze alle drie hebt ingeleverd zal hij beginnen met vertellen over dat er ergens een settlement hulp nodig heeft. Op dit moment moet je weglopen zodat je dat moment afbreekt. En voila, geen missies meer van hem en je pipboy questlijst is stukken schoner![]()
Overigens geldt de Castle quest hier niet voor, die is eenmalig. Ik raadt je aan om die eerst in te leveren zodat hij uiteindelijk niks anders kan zeggen dan het feliciteren met het inleveren van de oneindige quests op het moment dat je ze alle 3 tegelijk wil inleveren. Quicksaven tussen het inleveren door voor de zekerheid.
Ik heb gewoon veel wapens die ik allemaal gebruik. Ik heb wel vrij veel foods maar daarvan is 99% 0.1 lbs, daar zit 't hem niet in. Ik kan hier overigens prima in saneren, maar zoals gezegd: geen zinquote:M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
Ik heb altijd rond de 140 zonder overbodig spul. Fat man ligt bijv. in een kluis en power armor stukken ook. Momenteel heb ik een combat rifle met scope voor verre afstand, en laser met reflex voor middel tot dichtbij en shotgun voor dichtbij. Weet ook niet of je eten gebruikt en andere aid maar ik niet, rads hoef ik niet en ze hebben allemaal gewicht. Ik gebruik alleen stimpaks. Water en stealthboys verkoop ik ook altijd.
Dacht wel dat het radiant quests waren, maar nogmaals, even uitgekeken op alles. Had er bijv. eergister de kracht nog wel voor. Toch bedankt voor je tipsquote:- Tech. documents en blood samples afleveren bij BoS... Laat maar.
Zijn ook oneindig netzoals die van Preston Garvey. Doe ze een keer en vraag niet naar die twee BoS mensen voor meer. Gelukkig geven ze het alleen als je op de vraagknop drukt nadat je een gesprek begint Niet zoals Preston Garvey die het al zegt als je begint te praten, voordat je de 4 gespreksopties krijgt.
Oh, nooit Skyrim gespeeld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De Bethesda randomly generated quests heten sinds skyrim toch radiant quests? Aangezien het ebaseerd op het radiant A.I. systeem van Bethesda.
Misschien ging het om een gebouw waar je al ingeweest bent en een bepaalde deur al open hebt gedaan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:12 schreef Drankster het volgende:
Net voor een quest zo'n dude moeten bevrijden maar ik dacht 'nah laat maar zitten te veel guards' dus ik loop vervolgens naar buiten. Krijg ik daarna een melding dat die dude bevrijd is zonder dat ik iets gedaan heb.
3quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:37 schreef JochemP het volgende:
Ik heb nog nooit ge-FallOut. Kan ik dan beter New Vegas spelen of deel 3? Fallout 4 is geen optie heb geen game-pc of PS4/X1
1 en 2quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:37 schreef JochemP het volgende:
Ik heb nog nooit ge-FallOut. Kan ik dan beter New Vegas spelen of deel 3? Fallout 4 is geen optie heb geen game-pc of PS4/X1
Hard/Survival difficulty neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
Die ghouls zijn te kut, veel te snel. Ik krijg nauwelijks de kans om normaal op ze te schieten.
Sowieso vind ik alle enemies veel health hebben.
Is survival per definitie meer sponging?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hard/Survival difficulty neem ik aan?
Ik denk sinds skyrim of oblivion.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:51 schreef Mirel het volgende:
Aha okay.Sinds wanneer noemt iedereen het ineens radiant quests. Paar jaar terug met Halo Reach begon iedereen gun recoil ineens reticle bloom te noemen. Irritant vind ik dat
Baader-Meinhof momentje denk ik.
Hard natuurlijk, ik ben geen pussyquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hard/Survival difficulty neem ik aan?
nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog vrij weinig quests gehaald.
FALLOUT 4 IS GEWOON SKYRIM MET GUNZ HUEHEUEHEUEHEHEUEquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Skyrim is kut. Daar doen we hier niet aan.
probeer ESO anders een keer, Dat was pas kut.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Skyrim is kut. Daar doen we hier niet aan.
Als je op PC speelt:quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:
- M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
Haha voordeel van de PC inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Als je op PC speelt:
In de console typen:
player.modav carryweight 99999
Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheatenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Als je op PC speelt:
In de console typen:
player.modav carryweight 99999
Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten
Hier moest ik ff voor inloggenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten
Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoegquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:40 schreef ems. het volgende:
Of je speelt gewoon heel even verder, kiest ~9 guns uit die je wilt gebruiken, upgrade die helemaal om vervolgens nooit meer wat te hoeven oppakken
Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier moest ik ff voor inloggen.
Ja dat is echt je eigen schuld, net zoals bij die gast die dat stukje heeft geschreven. Hij heeft ook een follow up piece geschreven waarbij hij zelf toegeeft het verkeerd te spelen nav reacties op dat eerste artikel.
ORLY?quote:Ten eerste hoef je niet alles op te pakken.
Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.quote:Er zitten mods in je inventory die je eerst op je guns had, die kun je dumpen.
Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.quote:Stop punten in STRENGTH als je zo graag zoveel mogelijk mee wil nemen. Of in een power armor.
Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shitquote:Als je niet gespecced bent op STRENGTH word het lastig om veel mee te nemen. Dus stop een paar puntjes in STRENGTH en je probleem moet al verholpen zijn.
En sommige gear kun je customizen dat je extra zakken hebt.
Correctquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij 3 en NV zo dat de tijd stopte en niet vertraagde.
Mijn 10mm blaast ook alles omver, maar zo af en toe heb ik behoefte aan afwisselingquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoeg
Dat dus. Mijn full auto sniperkannon snijdt door deathclaws heen alsof 't radroaches zijn, maar ik wil ook af en toe ff m'n handgun/shotgun/minigun en melee weapons gebruiken. Wordt saai anders.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:04 schreef ems. het volgende:
zo af en toe heb ik behoefte aan afwisseling
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Goed om te horen. Ik zal na een enerverende werkweek weer de game oppakken. Misschien dat ik nu maar wat minder minecraftey te werk ga en daadwerkelijk wat quests ga aanpakken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik helaas nog niet. Elke keer als ik de computer aan zet om nuttige shit te doen zit ik na een kortstondige blackout alweer in fallout 4 tond te banjeren met mijn super mutant maatje.
Gewoon filters uit elkaar trekken jeweettogquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Dat weet ik, maar dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten
Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Om dezelfde reden had ik de game in het begin even op normal gegooid ipv hard. Niet omdat het moeilijk was maar omdat ik een beetje moe werd van 3 shotgunmagazijnen in 1 hoofd legen om iets om te leggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.
Dat is wel leuk ja, al moet ik zeggen dat ik niet zoveel moeite heb met het nieuwe systeem. Ik reageer toch standaard altijd met sarcastische kutopmerkingenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:45 schreef Mirel het volgende:
![]()
http://www.eurogamer.net/(...)will-say-in-dialogue
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.
Pak je een nieuw wapen op. "You are overencumbered and cannot run!". De enige oplossingen zijn dan of heel je inventory doorspitten naar items die veel wegen maar die je niet perse nodig hebt, wat je weer een paar minuten uit de game haalt, of terug naar je settlement en dan al je junk dumpen in je workbench, weer terug fast travelen naar de locatie waar je het wapen hebt gevonden en dan oppakken. En ook dat kost weer een aantal minuten waar ik gewoon géén zin in heb.
Ik kan best begrijpen dat ze zo'n limiet erin doen zodat je niet alle wapens mee kan dragen die je maar hebt, dat kan je misschien wat OP maken, maar omdat élk item in de game wel nuttig is voor building materials, heb ik geen zin om telkens te gaan liggen kloten met mijn inventory. Nu ik die limiet lekker hoog heb gezet en ik mijzelf niet bij elk item zorgen hoef te maken of ik wel genoeg ruimte heb, vind ik het veel lekkerder spelen![]()
In de vorige games had ik er ook niet zo heel erg veel last van, vooral omdat je heel veel junk items gewoon niet nodig had. Nu in FO4 heeft zowat elk item wel iets van waarde en omdat ik bijna letterlijk elk kastje en tafeltje afzoek voor items is je inventory al snel vol
Het feit dat je al je shit bij je blijft dragen is je probleem. Draag je serieus een minigun en bv een fatman mee? Ik heb altijd 6/7 wapens maar neem eigk nooit mn big guns mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.
Ik reken het de ontwikkelaar ofzo ook niet aan, maar ik erger me er evengoed wel aan.
[..]
ORLY?
[..]
Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.
[..]
Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.
[..]
Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shit
Ik snap wel dat het aan m'n speelstijl ligt, maar heb er nooit eerder last van gehad in Beth-games of zelfs de oudere Fallouts. Het is in Fallout 4 wel een puntje van irritatie geworden, maar no biggie verder.
Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.
Op console is het sowieso lastig om in te regelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:14 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.
Dat doe ik ook, maar dan naar Sanctuary.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik wel een x teveel shit bij me draag na t looten dan pop ik een buffout ( geeft je extra carry weight ) en dan fasttravel ik naar red rocket mn mn shit in die kistjes te dumpen.
Oftewel investeren in perks en dingen die je niet nodig hebt dumpen. Bijna alles wat in dat artikel staat heb ik al geprobeerd voordat ik mijn carryweight via commands heb aangepast en nog steeds heb ik er last van. Ik heb alleen maar unieke wapens in mijn inventory zitten en de enige apparel die in mijn inventory zit zijn degene die ik aan het dragen ben, of apparel welke ik wil verkopen bij een trader.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hier een hoop tips hoe je carry weight situatie of kan omzeilen of verbeteren.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Blijkbaar hebben een hoop mensen er moeite mee :p.
Tja..quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef OMG het volgende:
gewoon wel op zak wil hebben. Ook al is de kans dat ik ze gebruik klein.
TJA.quote:al heb ik al 43 pipe pistols thuis liggen, als ik een nieuwe vind, dan neem ik 'm mee.
Die latijnse Arturo in Diamond City is een wapendealer. AL heeft die vrouw naast hem ook genoeg. Verder die robot in Goodneighbor, verder weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.
Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Ah thanks!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Die latijnse Arturo in Diamond City is een wapendealer. AL heeft die vrouw naast hem ook genoeg. Verder die robot in Goodneighbor, verder weet ik niet.
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwamquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Damn voor t eerst :/ in 35 uur.. That sucks. Ik heb het al best vaak gehad en de eerste keer was denk ik toen ik toen ik naar Diamond city ging. Denk een paar uur into the game.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.
Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Het is een geweldige game, dat zeker, maar op de momenten dat de game aandoet als een game uit 2010 heb ik toch zoiets van dat kan eigenlijk niet meer in deze tijd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam
Ik had ze wel eens 's avonds gehad, maar nog nooit overdag icm de zon, veel mooier.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Damn voor t eerst :/ in 35 uur.. That sucks. Ik heb het al best vaak gehad en de eerste keer was denk ik toen ik toen ik naar Diamond city ging. Denk een paar uur into the game.
Dat is echt mijn favoriete 'weer momentje' van Fallout 4. Die acid storms zijn awesome. Al is soms die oranje lucht ook prachtig!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn settlement
Moet nog het een en ander aan het interieur doen. Wil nog een mooie eethoek en zo
Ja klopt. Heb zo snel mogelijk wat settlements verzameld en al het hout en ander handig spul gebruikt voor dit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Ben je zeker wel heel lang mee bezig geweest, ook qua looten (hout en zo)?
Moet je eens Glowing Sea checken. Échte apocalypse omgevingquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam
Is de gifv versie. Wemb lukt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft FOK! eindelijk webm ondersteuning?
Al de nodige uren doorgebracht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:17 schreef Mirel het volgende:
[..]
Moet je eens Glowing Sea checken. Échte apocalypse omgeving
Diamond City, ben de naam van de winkel even kwijt. Het is de winkel bij het centrum waarvoor je een trap moet nemen naar beneden. Staan twee maquettes voor de deur en een suitcase. Niet te missen. Zij heeft cloth shipments.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Beetje overdreven inderdaad. Hadden ze beter 0.5 of 0.1 power kunnen maken. De Nederlandse vlag op m'n settlement was ook iets van 60 power.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef Silv het volgende:
Damn. Wil ik met een stel lightboxes Sanctuary schrijven, blijkt dat elk ding 1 power nodig heeft. Kom nu 90 power tekort.
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods.
Ik ben fan van builders en rpg's. I'm fuckedquote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Onder power - misc.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:58 schreef boik het volgende:
[..]
nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?
Ik ben juist erg van het bouwen. Is voor mij de beste toevoeging so far. De quests zijn voor mij secundair aan de sfeer en het gevoel dat je in een post-nucleaire wereld leeft. De tofste missies in de vorige delen vond ik altijd die waarbij je settlements moest verdedigen. Kan me niet veel missies meer specifiek herinneren in bijvoorbeeld Fallout 3 maar wel bijvoorbeeld die waarbij een klein dorpje wordt aangevallen door super mutants.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods.
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.quote:Op zaterdag 21 november 2015 04:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onder power - misc.
Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
De terminal werkt echt kut imo. Je kunt ook die palen voor timing niet afzonderlijk targetten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
Maakt die persoon nou een foto van z'n scherm ipv een print screenquote:
http://fallout.wikia.com/wiki/Awarenessquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:16 schreef Gezicht het volgende:
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
The Sims heeft dat de afgelopen 20 jaar wel bewezenquote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik vind vooral de interface kut. Bouwen in first person ga ik nooit aan wennen. Mocht er een keer een mod komen waarmee je gewoon top-down a la de Sims kan bouwen ben ik weer geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:30 schreef Gezicht het volgende:
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Ohja. Bij dezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Verzin ook meteen even een goeie TT
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods.
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.quote:Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |