abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157696097
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Skyrim is kut. Daar doen we hier niet aan.
probeer ESO anders een keer, Dat was pas kut.
pi_157696420
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:

- M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
Als je op PC speelt:

In de console typen:

player.modav carryweight 99999

Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten _O-
pi_157696525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Als je op PC speelt:

In de console typen:

Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten _O-
Haha voordeel van de PC inderdaad :P Heb tot nu toe nog geen commands gebruikt, maar wel vaak de verleiding voor gehad wat betreft building materials :P
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 17:26:33 #124
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157696595
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Als je op PC speelt:

In de console typen:

Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten :P

Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.

http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:33:01 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157696749
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.

Hier moest ik ff voor inloggen :P.

Ja dat is echt je eigen schuld, net zoals bij die gast die dat stukje heeft geschreven. Hij heeft ook een follow up piece geschreven waarbij hij zelf toegeeft het verkeerd te spelen nav reacties op dat eerste artikel.

Ten eerste hoef je niet alles op te pakken.

Er zitten mods in je inventory die je eerst op je guns had, die kun je dumpen.

Stop punten in STRENGTH als je zo graag zoveel mogelijk mee wil nemen. Of in een power armor.

Als je niet gespecced bent op STRENGTH word het lastig om veel mee te nemen. Dus stop een paar puntjes in STRENGTH en je probleem moet al verholpen zijn :).

En sommige gear kun je customizen dat je extra zakken hebt :).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157696933
Of je speelt gewoon heel even verder, kiest ~9 guns uit die je wilt gebruiken, upgrade die helemaal om vervolgens nooit meer wat te hoeven oppakken :P
Conscience do cost.
pi_157697070
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:40 schreef ems. het volgende:
Of je speelt gewoon heel even verder, kiest ~9 guns uit die je wilt gebruiken, upgrade die helemaal om vervolgens nooit meer wat te hoeven oppakken :P
9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoeg :P
pi_157697085
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dit is je eerste Fallout?
Volgens mij was het bij 3 en NV zo dat de tijd stopte en niet vertraagde.
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 17:48:19 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157697139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hier moest ik ff voor inloggen :P.

Ja dat is echt je eigen schuld, net zoals bij die gast die dat stukje heeft geschreven. Hij heeft ook een follow up piece geschreven waarbij hij zelf toegeeft het verkeerd te spelen nav reacties op dat eerste artikel.
Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.

Ik reken het de ontwikkelaar ofzo ook niet aan, maar ik erger me er evengoed wel aan.
quote:
Ten eerste hoef je niet alles op te pakken.
ORLY? :P
quote:
Er zitten mods in je inventory die je eerst op je guns had, die kun je dumpen.
Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.
quote:
Stop punten in STRENGTH als je zo graag zoveel mogelijk mee wil nemen. Of in een power armor.
Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.
quote:
Als je niet gespecced bent op STRENGTH word het lastig om veel mee te nemen. Dus stop een paar puntjes in STRENGTH en je probleem moet al verholpen zijn :).

En sommige gear kun je customizen dat je extra zakken hebt :).
Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shit :P

Ik snap wel dat het aan m'n speelstijl ligt, maar heb er nooit eerder last van gehad in Beth-games of zelfs de oudere Fallouts. Het is in Fallout 4 wel een puntje van irritatie geworden, maar no biggie verder.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:49:08 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157697161
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Volgens mij was het bij 3 en NV zo dat de tijd stopte en niet vertraagde.
Correct
pi_157697450
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
pi_157697557
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoeg :P
Mijn 10mm blaast ook alles omver, maar zo af en toe heb ik behoefte aan afwisseling :P
Conscience do cost.
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 18:14:04 #133
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157697762
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:04 schreef ems. het volgende:
zo af en toe heb ik behoefte aan afwisseling :P
Dat dus. Mijn full auto sniperkannon snijdt door deathclaws heen alsof 't radroaches zijn, maar ik wil ook af en toe ff m'n handgun/shotgun/minigun en melee weapons gebruiken. Wordt saai anders.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:16:32 #134
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157697822
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:19:58 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157697902
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik helaas nog niet ;(. Elke keer als ik de computer aan zet om nuttige shit te doen zit ik na een kortstondige blackout alweer in fallout 4 tond te banjeren met mijn super mutant maatje.
Goed om te horen. Ik zal na een enerverende werkweek weer de game oppakken. Misschien dat ik nu maar wat minder minecraftey te werk ga en daadwerkelijk wat quests ga aanpakken.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:20:42 #136
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157697919
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:

[..]

Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Gewoon filters uit elkaar trekken jeweettog
pi_157697930
Is er ook een perk waarbij alle workshops van alle settlements met elkaar verbonden zijn? Heb net The Castle vrij gespeeld maar heb meer dan 2k aan weight in m'n Red Rocket Workshop. :P
pi_157698186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat vroeg ik niet ;)
pi_157698232
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.

Pak je een nieuw wapen op. "You are overencumbered and cannot run!". De enige oplossingen zijn dan of heel je inventory doorspitten naar items die veel wegen maar die je niet perse nodig hebt, wat je weer een paar minuten uit de game haalt, of terug naar je settlement en dan al je junk dumpen in je workbench, weer terug fast travelen naar de locatie waar je het wapen hebt gevonden en dan oppakken. En ook dat kost weer een aantal minuten waar ik gewoon géén zin in heb.

Ik kan best begrijpen dat ze zo'n limiet erin doen zodat je niet alle wapens mee kan dragen die je maar hebt, dat kan je misschien wat OP maken, maar omdat élk item in de game wel nuttig is voor building materials, heb ik geen zin om telkens te gaan liggen kloten met mijn inventory. Nu ik die limiet lekker hoog heb gezet en ik mijzelf niet bij elk item zorgen hoef te maken of ik wel genoeg ruimte heb, vind ik het veel lekkerder spelen :)

In de vorige games had ik er ook niet zo heel erg veel last van, vooral omdat je heel veel junk items gewoon niet nodig had. Nu in FO4 heeft zowat elk item wel iets van waarde en omdat ik bijna letterlijk elk kastje en tafeltje afzoek voor items is je inventory al snel vol :P

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 20-11-2015 18:38:20 ]
pi_157698421
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.
Om dezelfde reden had ik de game in het begin even op normal gegooid ipv hard. Niet omdat het moeilijk was maar omdat ik een beetje moe werd van 3 shotgunmagazijnen in 1 hoofd legen om iets om te leggen.
Conscience do cost.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:45:48 #141
87680 Mirel
pi_157698568
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 18:48:53 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157698639
quote:
Dat is wel leuk ja, al moet ik zeggen dat ik niet zoveel moeite heb met het nieuwe systeem. Ik reageer toch standaard altijd met sarcastische kutopmerkingen :P Zitten af en toe wel goeie grappen tussen
  Eindredactie Games vrijdag 20 november 2015 @ 18:51:55 #143
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157698727
Heeft iemand die Fusion Core Launcher-perk al geprobeerd? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:08:45 #144
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_157699107
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Pak je een nieuw wapen op. "You are overencumbered and cannot run!". De enige oplossingen zijn dan of heel je inventory doorspitten naar items die veel wegen maar die je niet perse nodig hebt, wat je weer een paar minuten uit de game haalt, of terug naar je settlement en dan al je junk dumpen in je workbench, weer terug fast travelen naar de locatie waar je het wapen hebt gevonden en dan oppakken. En ook dat kost weer een aantal minuten waar ik gewoon géén zin in heb.

Ik kan best begrijpen dat ze zo'n limiet erin doen zodat je niet alle wapens mee kan dragen die je maar hebt, dat kan je misschien wat OP maken, maar omdat élk item in de game wel nuttig is voor building materials, heb ik geen zin om telkens te gaan liggen kloten met mijn inventory. Nu ik die limiet lekker hoog heb gezet en ik mijzelf niet bij elk item zorgen hoef te maken of ik wel genoeg ruimte heb, vind ik het veel lekkerder spelen :)

In de vorige games had ik er ook niet zo heel erg veel last van, vooral omdat je heel veel junk items gewoon niet nodig had. Nu in FO4 heeft zowat elk item wel iets van waarde en omdat ik bijna letterlijk elk kastje en tafeltje afzoek voor items is je inventory al snel vol :P
Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:08:47 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157699108
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.

Ik reken het de ontwikkelaar ofzo ook niet aan, maar ik erger me er evengoed wel aan.

[..]

ORLY? :P

[..]

Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.

[..]

Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.

[..]

Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shit :P

Ik snap wel dat het aan m'n speelstijl ligt, maar heb er nooit eerder last van gehad in Beth-games of zelfs de oudere Fallouts. Het is in Fallout 4 wel een puntje van irritatie geworden, maar no biggie verder.
Het feit dat je al je shit bij je blijft dragen is je probleem. Draag je serieus een minigun en bv een fatman mee? Ik heb altijd 6/7 wapens maar neem eigk nooit mn big guns mee.

Ik heb bij Red Rocket een aantal kistjes in 'mijn' kamer gezet waar ik al mm shit in dump die ik vind.

1 kistje vol met wapens
1 met kleding
1 misc objecten
1 weapon mods

Op die manier kan je ALLES houden ;). En hoef je niet continue een heel arsenaal mee te slepen. Hopelijk heb je daar wat aan.

Ik heb geen strong back perk, mn weight limit is 230 dacht ik en zit nooit in de problemen.

Als ik wel een x teveel shit bij me draag na t looten dan pop ik een buffout ( geeft je extra carry weight ) en dan fasttravel ik naar red rocket mn mn shit in die kistjes te dumpen.
pi_157699282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.
Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:18:33 #147
87680 Mirel
pi_157699363
Ik heb gewoon 3 spange wapens en 1 soort armor en klaar. Nergens last van 8-)

Deze hadden des tijds een leuke reeks met Halo 3. Fijn dat ze nu zoveel games doen :)
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:18:56 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157699374
Hier een hoop tips hoe je carry weight situatie of kan omzeilen of verbeteren.

Blijkbaar hebben een hoop mensen er moeite mee :p.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:19:31 #149
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_157699389
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:14 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.
Op console is het sowieso lastig om in te regelen. :+

Maar ik heb er 0 problemen mee. De echt sterke vijanden ga ik toch uit de weg om sowieso mijn T45D te halen waarmee je ook meer mee kunt dragen waaronder 2 big guns. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_157699433
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef MMaRsu het volgende:

Als ik wel een x teveel shit bij me draag na t looten dan pop ik een buffout ( geeft je extra carry weight ) en dan fasttravel ik naar red rocket mn mn shit in die kistjes te dumpen.
Dat doe ik ook, maar dan naar Sanctuary.

Het punt is dat ik een beetje als 2dope ben en sommige dingen gewoon wel op zak wil hebben. Ook al is de kans dat ik ze gebruik klein.
Daarnaast vind ik het leuk om eindeloos rond te lopen en dingen te looten. Mijn probleem in het algemeen met games waarin loot te vinden is, is dat ik als een hamster tekeer ga; ik stop me helemaal vol met alles wat ik kan vinden, ook al heb ik al 43 pipe pistols thuis liggen, als ik een nieuwe vind, dan neem ik 'm mee.

Een Borderlands had nog makkelijke kleurcodes waardoor ik witte wapens standaard liet liggen, maar in Fallout neem ik het graag mee; in vorige games om m'n spul mee te repareren, en nu om te scrappen voor upgrades en dergelijke.

't is alleen een beetje jammer dat ik dan naar huis moet fast travellen om m'n zakken te legen als ik aan de andere kant van de map sta, terwijl ik het liefst door blijf slenteren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')