abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 01:44:28 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157710029
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 21 november 2015 @ 02:47:39 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157710403
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik ben fan van builders en rpg's. I'm fucked ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157710662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:58 schreef boik het volgende:

[..]

nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?
Onder power - misc.

Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157710666
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Ik ben juist erg van het bouwen. Is voor mij de beste toevoeging so far. De quests zijn voor mij secundair aan de sfeer en het gevoel dat je in een post-nucleaire wereld leeft. De tofste missies in de vorige delen vond ik altijd die waarbij je settlements moest verdedigen. Kan me niet veel missies meer specifiek herinneren in bijvoorbeeld Fallout 3 maar wel bijvoorbeeld die waarbij een klein dorpje wordt aangevallen door super mutants.

Misschien dat ik daarom NV ook wat minder vond. Daar had je al een echte stad met de Vegas Strip. Was al te ver na de oorlog voor mijn gevoel. De wereld was al te veel richting nieuwe civilization aan het gaan. Dit keer is Diamond City meer een soort Megaton. Het is een redelijk grote settlement maar toch is het geen Vegas Strip. Je voelt gewoon dat het geen compleet veilige plek is. Bij de Strip voelde het gewoon als een compleet veilige plek. Zelfs in het arme district eromheen was er geen dreiging.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:44:53 #185
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157711547
Dat bouwen vind ik wel geinig, maar niet meer dan dan. Om de zoveel tijd ga ik weer eens wat muren/vloeren/etcetea toevoegen om ze happy te houden en dan ga ik weer verder.

Gisteravond voor het eerst, na bijna 40 uur, in Diamond City geweest, althans, net in het begin er van.
Daar valt volgens mij ook heeeel wat te doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157711555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 04:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Onder power - misc.

Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
pi_157711947
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:46 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
De terminal werkt echt kut imo. Je kunt ook die palen voor timing niet afzonderlijk targetten. :(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:34:23 #188
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157712030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

_O- :D
Maakt die persoon nou een foto van z'n scherm ipv een print screen :'(
When all else fails, you always have delusion.
pi_157712462
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
Flesje bier
pi_157712497
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 november 2015 11:16 schreef Gezicht het volgende:
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
http://fallout.wikia.com/wiki/Awareness
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 12:00:11 #191
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157712929
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
The Sims heeft dat de afgelopen 20 jaar wel bewezen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:46:24 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157713523
Dagje festival bezoeken maaaaaaaaaaaaaaaaaar ja dan mis ik weer een dag Fallout :(
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:51:46 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157713605
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik vind vooral de interface kut. Bouwen in first person ga ik nooit aan wennen. Mocht er een keer een mod komen waarmee je gewoon top-down a la de Sims kan bouwen ben ik weer geïnteresseerd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:22:03 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157714104
Ben nu bij dat Mass Fusion gebouw, die rode toren die je al de hele game in de verte kunt zien.
Ik dacht dat dat al Diamond City was, maar op de map staat dat icoontje nog verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157714246
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_157714272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:30 schreef Gezicht het volgende:
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 13:33:10 #197
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157714295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Verzin ook meteen even een goeie TT :)
Ohja. Bij dezen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157714302
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ohja. Bij dezen.
:D _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:37:50 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157714370
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.

Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:42:20 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714464
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.
quote:
Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157714587
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.

[..]

Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug dan een voiced protagonist. Haalt 90% van het roleplayen weg.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:51:16 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714663
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:53:17 #203
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157714698
Net de Goodneighbor ontdekt. Die 'verwelkoming' door Finn en Mayor Hancock _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157714979
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, die zijn niet weg :').
Er waren toch zeker wel veel meer keuzes in gesprekken. Dat de meeste dezelfde uitkomst geven doet daar niet aan af. Voor elk type character dat je wilde spelen stond er wel een antwoord klaar, nu heb ik het gevoel dat je vaak 3 dezelfde soort antwoorden kan geven en een "sarcastisch" antwoord waarvan je niet weet wat het is. Je kunt voor mijn gevoel niet meer een echt evil karakter zijn, hoogstens een goede asshole. Ook spreekt je personage op zo'n generieke manier dat je er zelf vrijwel geen invulling meer aan kunt geven.
Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.

Daarnaast kon je zoals je al zei om meer (achtergrond)informatie vragen, wat veel NPC's meer diepgang gaf itt tot nu.
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:08:27 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157715014
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Cikx het volgende:

[..]

Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.
Alleen daar heb je gelijk in. De rest is allemaal nog hetzelfde maar dan beter, omdat het zoals gezegd een echt gesprek is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157715280
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157715850
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..

dit gemaakt.



koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...

pi_157715879
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
ohja er zijn ook nog quests inderdaad. misschien straks even mee beginnen.
pi_157715935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef 44rdbei het volgende:
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..

dit gemaakt.

[ afbeelding ]

koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...

[ afbeelding ]
Wat is het?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157715963
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat is het?
:'(

hoofd + baard.

met meer lightboxen was het duidelijker geweest maar zoals gezegd ik ben door al mijn koper heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')