Dit. Uiteindelijk gaat het erom hoe de klik in het echt is. Niet hoe die klik via de app is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:18 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Dat is waar, maar soms heb ik 3/4 weken met iemand geappt en toen eindelijk de date daar was, was ik er al snel achter dat 't m niet ging worden en dan voelen die 3/4 best aan als tijdverspilling, zeker ook omdat het niet de eerste keer was bij iemand. Die 'na 1 week appen een datum prikken' regel hanteer ik helaas niet voor niks
Dus een optie is wel de moeite waard om weken mee te chatten, maar niet om een uur tijd aan te verspillen irl?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat ik me daar fijner bij voel. Ik ga niet over 1 nacht ijs. Ik wil weten of ik iemand de moeite waard vind, en zo ja dan gaan we irl daten. Ik wil niet daten om het daten, Dan kan ik elke week wel op stap gaan. Heb ik helemaal geen zin in. Ik ga voor kwaliteit.
Als het chatten leuk is. En je spreekt meteen af en het blijkt kut te zijn dan is het chatten dus ook over. Kan ik nog best jammer vinden. Vind beetje contact hebben met iemand via app wel leuk altijd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus een optie is wel de moeite waard om weken mee te chatten, maar niet om een uur tijd aan te verspillen irl?
Ben ik deels met je eens. Aan de andere kant, het was dan toch nooit wat geworden. En ik heb liever irl een klik met iemand dan via een appquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als het chatten leuk is. En je spreekt meteen af en het blijkt kut te zijn dan is het chatten dus ook over. Kan ik nog best jammer vinden. Vind beetje contact hebben met iemand via app wel leuk altijd.
Ja dat is ook zo. Maar scheelt ook wel dat ik eigenlijk totaal niet opzoek was naar een date.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens. Aan de andere kant, het was dan toch nooit wat geworden. En ik heb liever irl een klik met iemand dan via een app
En als je leuke gesprekken wilt kan je ook op FOK! posten
Je hoeft niet 3 weken lang te chatten hequote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus een optie is wel de moeite waard om weken mee te chatten, maar niet om een uur tijd aan te verspillen irl?
Oooohhh! Nu begrijp ik het!quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
Mannen die de 3 dagen regel niet kennen
Moeten ze dit topic maar lezen. Steken ze onwijs veel van op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
Maar als hij een stuk rustiger aan had gedaan, was het dan wel goed? Of zou hij dan weer te weinig initiatief nemen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:43 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Moeten ze dit topic maar lezen. Steken ze onwijs veel van op.
is het antwoord gaat krijgen ooit goed? Je hebt toch al besloten hoe vrouwen en daten werken en dat dat oneerlijk en kut isquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar als hij een stuk rustiger aan had gedaan, was het dan wel goed? Of zou hij dan weer te weinig initiatief nemen?
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het antwoord gaat krijgen ooit goed? Je hebt toch al besloten hoe vrouwen en daten werken en dat dat oneerlijk en kut is
Ik heb duidelijk aangegeven waar ik behoefte aan had en ben daar heel eerlijk over geweest. Hij ook. We zagen het allebei anders en daar gaat het mis. Zelf geloof ik in met elkaar communiceren dus ik verwacht niet dat de ander zonder communicatie weet waar we staan. Als daarna echter blijkt dat het niet werkt, dan is het jammer maar werkt het niet. Zonder daar een schuldige voor aan te willen wijzenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar als hij een stuk rustiger aan had gedaan, was het dan wel goed? Of zou hij dan weer te weinig initiatief nemen?
Mijn ervaring zegt dat dat echt niets hoeft te betekenen, het kan nog zó "klikken" via de app en IRL totaal niet. Ik date liever snel maar als het niets is heb ik niet het idee dat ik mijn tijd heb weggegooid, als ik het niet interessant genoeg vond kapte ik er na een dag al mee maar als ik langer gechat heb en het blijkt daarna toch niets te zijn dan heb ik het in ieder geval leuk gehad welquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hoeft niet 3 weken lang te chatten heAls het niet klikt of na 2 dagen hoor je niks meer dan kom je niet aan de 3 weken
Ik vind het ook gek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je iemand in het echt zien leer je die pas echt kennen jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik vind het ook gek.
Je wil dus ellenlang chatten met iemand, maar niet binnen een week afspreken - terwijl je niet weet op basis van chatgesprekken hoe iemand kan zijn. Dat weet je pas echt als je elkaar ziet.
Precies, daarom kan je dat toch beter snel doen als je het idee hebt dat iemand leuknis?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je iemand in het echt zien leer je die pas echt kennen ja
Ja, zo gaat dat als je niet maanden wacht met chatten. Dan woon je snel samen en daarna volgen de dieren en de kinderen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja en dan snel samenwonen, trouwen, 2.1 kind, een hond, een boom in de voortuin en een minnaar, dan hebben we dat allemaal maar vast achter de rug.
Niet wat ik zeg. Wat ik zeg is waarom de haast? Als het leuk is, is het ook wat langzamer leuk, maar niet als je de weg naar de holy grail ziet als tijd die je dus kwijt bent en niet kunt besteden aan de volgende uit een soort datingfomo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat als je niet maanden wacht met chatten. Dan woon je snel samen en daarna volgen de dieren en de kinderen.
Jup. Ik date er gewoon 3 tegelijk, jij doet het zo. Verschil!quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:03 schreef Elvi het volgende:
Iedereen heeft zijn/haar eigen tactiek/eisen. Niks mis mee toch? Ik wil gewoon niet van de ene persoon naar de andere hoppen en elke week een andere date hebben. Als anderen dat wel willen dan doen ze dat toch lekker
Snap ik ook wel, was cynisch. Ben het er persoonlijk niet mee eens. Ik heb inmiddels betere dingen te doen dan maandlang chatten met iemand waarvan ik niet weet hoe hij is.. Geen geduld voor. Daar heb ik m'n vriendinnen voor, groeps apps, you name it. Ben daar niet van, vind 't veel spannender en leuker om iemand in in echie te zien en te spreken! Weet je ook meteen of het goed is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet wat ik zeg. Wat ik zeg is waarom de haast? Als het leuk is, is het ook wat langzamer leuk, maar niet als je de weg naar de holy grail ziet als tijd die je dus kwijt bent en niet kunt besteden aan de volgende uit een soort datingfomo.
Dat heb ik juist met IRLquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:10 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, was cynisch. Ben het er persoonlijk niet mee eens. Ik heb inmiddels betere dingen te doen dan maandlang chatten met iemand waarvan ik niet weet hoe hij is.. Geen geduld voor. Daar heb ik m'n vriendinnen voor, groeps apps, you name it. Ben daar niet van, vind 't veel spannender en leuker om iemand in in echie te zien en te spreken! Weet je ook meteen of het goed is.
Ja echtquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met IRL
Rot op, als ik me helemaal naar buiten moet slepen, de benen moet scheren, schoon kleedje aan, tanden poetsen, maquillage topnotch... Dan wil ik wel zeker weten dat het een leuke avond gaat worden hoor
Ja tuurlijk! Maar ik ben gezegend met hele fijne vrienden, waarvan je bijna zeker weet dat het een geniale avond gaat worden, waar ik gewoon veel mee afspreek.quote:
DP aan het voorbereiden op een date:quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met IRL
Rot op, als ik me helemaal naar buiten moet slepen, de benen moet scheren, schoon kleedje aan, tanden poetsen, maquillage topnotch... Dan wil ik wel zeker weten dat het een leuke avond gaat worden hoor
Wat hebben je vrienden ermee te maken? Ik volg het niet. Vind ik juist niet. Ben inmiddels echt te druk voor dat ellenlange gedoe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Maar ik ben gezegend met hele fijne vrienden, waarvan je bijna zeker weet dat het een geniale avond gaat worden, waar ik gewoon veel mee afspreek.
Chatten met iemand (en die persoon dus zo beter leren kennen) mixt veel makkelijker door het gewone leven door. Anders dan dat je er dus echt een avond voor vrij moet gaan houden en er dan ook nog florisant moet uitzien...
Ik spreek liever af met mijn vrienden, waarvan ik zeker weet dat ik er een leuke avond mee ga hebben, dan met een internetcontact van wie ik het nog zo net niet weet...quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Wat hebben je vrienden ermee te maken? Ik volg het niet. Vind ik juist niet. Ben inmiddels echt te druk voor dat ellenlange gedoe.![]()
Ik ben blij dat jij het zegtquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met IRL
Oh zo, ik ook. Maar ik weet eigenlijk altijd wel dat ik het leuk ga hebben met dates. Anders spreek ik niet af.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik spreek liever af met mijn vrienden, waarvan ik zeker weet dat ik er een leuke avond mee ga hebben, dan met een internetcontact van wie ik het nog zo net niet weet...
Ik scheer m'n benen voor mezelliffffquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt
Ik scheer mn benen niet voor iedereen hoor
Hoeft ook niet, je bent een man.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:40 schreef Moro het volgende:
Ik scheer mijn benen voor helemaal niemand.
Mij teveel werk... ik ben single, het is winter, ik ga echt niet 2 keer per week de boel onder handen nemenquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:38 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik scheer m'n benen voor mezelliffff![]()
Ik ga ook nooit voor dates helemaal hot. Altijd zoals ik ben, ben van mezelf al vrij verzorgd
Ik wel scheren als het nodig is.. maar ik fuck.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mij teveel werk... ik ben single, het is winter, ik ga echt niet 2 keer per week de boel onder handen nemen
hahaahahahahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Andere observatie is dat als je overgaat op de whatsapp, gesprekken vaak ineens stroever verlopen of dat je minder snel antwoord hoort en ze wel vaker online zijn... Wat is dat toch?Nu volgens mij iemand die de verschrikkelijke blauwe vinkjes heeft uitstaan, ze worden nooit blauw bij haar. Ook daarom: eerder daten, dan weet je of iemand een apper is, je met of zonder reden negeert of gewoon met een vriendin/familie/collega's aan het appen is ipv een andere jongen als ze jouw berichten negeert
Had trouwens ooit eens een date met een dame die onder de date met haar telefoon bezig was. Sowieso afknapper vond ik, maar ik zag in de weerspiegeling van het glas dat ze gewoon een datingapp open had staanWas ook bij die ene date gebleven, had ze wss ook al door zelf, maar wacht dan totdat de date klaar is.... pff...
Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.quote:
Echt nog nooit last van gehad. Elke keer dat ik nummers heb uitgewisseld gingen de gesprekken juist sneller en makkelijker - is meestal ook de hoofdreden om daarop over te gaan! Overgaan op whatsapp is in principe ook een teken dat beide partijen graag meer van elkaar willen weten. Het is me dan ook nog maar één keer gebeurd dat daar geen date uit voort kwam.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Andere observatie is dat als je overgaat op de whatsapp, gesprekken vaak ineens stroever verlopen of dat je minder snel antwoord hoort en ze wel vaker online zijn... Wat is dat toch?Nu volgens mij iemand die de verschrikkelijke blauwe vinkjes heeft uitstaan, ze worden nooit blauw bij haar. Ook daarom: eerder daten, dan weet je of iemand een apper is, je met of zonder reden negeert of gewoon met een vriendin/familie/collega's aan het appen is ipv een andere jongen als ze jouw berichten negeert
Ik date ook meerdere hoor.. Per week heel af en toe. ag ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.
Dat is helemaal onbeschoftquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Had trouwens ooit eens een date met een dame die onder de date met haar telefoon bezig was. Sowieso afknapper vond ik, maar ik zag in de weerspiegeling van het glas dat ze gewoon een datingapp open had staanWas ook bij die ene date gebleven, had ze wss ook al door zelf, maar wacht dan totdat de date klaar is.... pff...
Waarom? Ik ben misschien ouderwets, maar ik wil de aandacht op één persoon richten. Meerdere daten lijkt me alleen 'zinvol' als je op zoek bent naar leuk vermaak 's avonds, kans op intimiteit groter wellicht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik date ook meerdere hoor.. Per week heel af en toe. ag ja.
Blij te lezen dat er ook mannen zijn die er ook zo over denken. Ik begon al te denken dat ik abnormaal wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.
Bij mij komt het nu even ook zo uit dat ik met meerdere aan het daten ben.. Niet per se de bedoeling maar het gaat gewoon hard de laatste maand ineens.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben misschien ouderwets, maar ik wil de aandacht op één persoon richten. Meerdere daten lijkt me alleen 'zinvol' als je op zoek bent naar leuk vermaak 's avonds, kans op intimiteit groter wellicht.
Nee dat is waar. Maar als je dame 1 wel héél leuk blijkt te vinden en dame 2 en 3 niet zo, moet je die weer afkappen en wellicht vond dame 3 jou juist leuk etc. Maar het is tegenwoordig al lastig om een datum te prikken of überhaupt na te komen dus vanuit dat punt snap ik meerdere hengels uitwerpen ook wel..quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:29 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Bij mij komt het nu even ook zo uit dat ik met meerdere aan het daten ben.. Niet per se de bedoeling maar het gaat gewoon hard de laatste maand ineens.
Het komt ook gewoon puur omdat je dan op zo'n app iemand tegenkomt die wel echt leuk lijkt. En als je er dan in een korte tijd meerdere tegelijk hebt vind ik het ook weer zonde om dan alleen voor de eerste te gaan, want je weet nooit hoe het loopt...
Ja natuurlijk als er één duidelijk bovenuit springt is het uitgemaakte zaak, zolang diegene jou ook leuk vindt tenminste.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:32 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar als je dame 1 wel héél leuk blijkt te vinden en dame 2 en 3 niet zo, moet je die weer afkappen en wellicht vond dame 3 jou juist leuk etc. Maar het is tegenwoordig al lastig om een datum te prikken of überhaupt na te komen dus vanuit dat punt snap ik meerdere hengels uitwerpen ook wel..
Leuk dat het zo gezellig wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou het als man erg kunnen waarderen als je dat tegen me zegt. Leuk is het niet, maar eerlijk wel.
Mijn date gister ging goed, moest wat overwerken dus ik was ietsjes later dan geplanned op locatie, maar dat vond ze niet erg (of althans, dat zei ze)
Wat drankjes gedaan, leuk gesprek gehad, de tijd vloog en we vonden allebei dat we nog wat moeten gaan doen. Ik voel nog niet echt een klik, maar dat is toch altijd wat lastig na 1 date. Misschien dat de volgende uitsluitsel geeft
Ja geen idee eigenlijk. Het was iig de moeite waard om nog een keer af te sprekenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:56 schreef eefje801 het volgende:
Leuk dat het zo gezellig was Ja na één date is het vrij kort dag. De tijd vloog maar toch niet echt een klik? Of bedoel je meer qua gevoel/aantrekkingskracht?
Waarom heb je die smiley er dan ook niet achter gezetquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:40 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Aiiii... net nog een pijnlijke fout gemaakt op de app.. Da's het nadeel van digitaal contact, je ziet niet in welke context iemand iets zegt. Ik dus een vraag stellen. Krijg ik me een antwoord terug zeg... op zijn zachts gezegd is ze op haar teentjes getrapt. Daarna maar even uitgelegd wat ik éigenlijk bedoelde... ze las 't verkeerd. (nee, niet seks gerelateerd). Man man man, paniek in de tent van haar kant. Nu wel weer recht gezet..
Ook daarom spreek ik trouwens sneller af
Als je er tegenwoordig geen smiley achter zet denken mensen meteen dat je iets heel serieus roept..
Regeltjesquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
Om dezelfde reden als dat ik een hekel heb aan mensen die achter elke zin 'haha' zetten terwijl het soms absoluut niet grappig is... eerder ongemakkelijk of hopeloos.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom heb je die smiley er dan ook niet achter gezet
Nieuwe foto's bij jezelf?quote:Op woensdag 25 november 2015 07:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Nieuwe foto's werken echt. Swipen is weer leuk.
Ja. Had Tinder verwijderd. Miste het toch wel (quote:
Je mist Tinder? Sneu wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 07:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja. Had Tinder verwijderd. Miste het toch wel () dus meteen maar wat nieuwe foto's erop gezet.
Swipen in (de buurt van) Groningen is sowieso geen straf
Dat klinkt leuk! De kinderen ook erbij? (of is dat te snel?)quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef sanger het volgende:
Ik heb een vervolg op mijn date van afgelopen zaterdag. Net gevraagd en komt zo uit dat het op Sinterklaasavond is... Dus we gaan op de tweede date surprises maken
Ongemakkelijk inddquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:45 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat ik een hekel heb aan mensen die achter elke zin 'haha' zetten terwijl het soms absoluut niet grappig is... eerder ongemakkelijk of hopeloos.
Dat is (veel) te snel imo. Voor mijn situatie dan in ieder geval. Ik ben pas kort uit elkaar met hun moeder, sterker nog we zijn officieel nog niet eens gescheiden, nog bezig bij de advocaat. Ze woont pas 3 weken niet meer "thuis".quote:Op woensdag 25 november 2015 09:05 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! De kinderen ook erbij? (of is dat te snel?)
Waar ging die miscommunicatie nou over?quote:
Yep.quote:
eh..na drie mailtjes bedoel je? Had hem nog niet eens ontmoet hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik vind iemand bij de verkeerde naam noemen na een aantal dates ook wel redelijk respectloos hoor. En ik ben nog best mild
Vast niet, dat is mijn e-mailadres.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar heeft hij dan een mailadres als pussyslayer69@gmail.com oid?
Goeie editquote:
Is 69 je favoriete standje of ben je al zo oud?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vast niet, dat is mijn e-mailadres.
Niet eensquote:Op woensdag 25 november 2015 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar heeft hij dan een mailadres als pussyslayer69@gmail.com oid?
Dat staat er alleen in omdat je beter in de markt ligt bij de vrouwtjes als je aangeeft dat je ook vagina eet. Heus waar.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goeie edit![]()
[..]
Is 69 je favoriete standje of ben je al zo oud?
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat staat er alleen in omdat je beter in de markt ligt bij de vrouwtjes als je aangeeft dat je ook vagina eet. Heus waar.
Hé gadverdamme, ik eet niet echt vagina. Ik geef alleen aan dat ik het doe.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen.
Doe je dat dan ook al op de eerste date, of bewaar je dat voor later?
Waarom zie jij dat nou weerquote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goeie edit![]()
[..]
Is 69 je favoriete standje of ben je al zo oud?
Aaaawquote:Op donderdag 26 november 2015 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind tinder maar kut. Maar wat ik blij dat ik een maand geleden met mijn dronkenkop toch een avond op tinder ging.
Gister 2e date gehad. Ze kwam naar mij thuis en ik ging voor haar koken. uiteindelijk hebben we paar uur lang bij elkaar in de armen op de bank gelegen en serie gekeken en gepraat. Wat was het fijn.Voelde zo vertrouwd. Net of het niet de 2e maar 22e date was.
Oke klinkt nu best zoetsappigquote:
Jouw sigquote:Op donderdag 26 november 2015 09:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke klinkt nu best zoetsappigMaar ach
Was gewoon leuk dus.
Beetje positieve verhalen kan dit topic ook wel gebruiken.
Dat is het gevolg van het overschot aan opties tegenwoordig. Mensen houden daardoor nog rigider vast aan hun eisenlijstje en daten met zoveel mogelijk tegelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Vroeger had je redelijk makkelijk een date geregeld en was je benieuwd naar elkaars verhaal op de date zelf... nu moet je door een ware toegangstest heen voor er überhaupt een date gepland wordt. Eén verkeerd antwoord en de match is weg en gaan ze door met de volgendequote:Op donderdag 26 november 2015 14:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van het overschot aan opties tegenwoordig. Mensen houden daardoor nog rigider vast aan hun eisenlijstje en daten met zoveel mogelijk tegelijk.
Matches? Wasda?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Vroeger had je redelijk makkelijk een date geregeld en was je benieuwd naar elkaars verhaal op de date zelf... nu moet je door een ware toegangstest heen voor er überhaupt een date gepland wordt. Eén verkeerd antwoord en de match is weg en gaan ze door met de volgende... Ervaren meer mensen dit?
Jawel, vaak genoeg tegengekomen dat matches om de meest vreemde reden of zonder reden contact plotseling verbroken. Maar dan moet je maar zo denken: als hij/zij nu al zo'n issue maakt van iets kleins, dan zit het er waarschijnlijk toch niet in.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Vroeger had je redelijk makkelijk een date geregeld en was je benieuwd naar elkaars verhaal op de date zelf... nu moet je door een ware toegangstest heen voor er überhaupt een date gepland wordt. Eén verkeerd antwoord en de match is weg en gaan ze door met de volgende... Ervaren meer mensen dit?
Maar jij bent God's gift to menquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap het probleem niet zo.
Toen ik nog jong was en veel uit ging kwam ik ook kei veel potentiële dates tegen?
nee ik ben serieus onder doorsnee dus een knap meisje heeft het helemaal makkelijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij bent God's gift to menwink wink
Mannen zijn wanhopige wezensquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben serieus onder doorsnee dus een knap meisje heeft het helemaal makkelijk
Dat hoeft helemaal niet. Ongeacht hoe je jezelf inschat, anderen kunnen dat anders inschatten. Smaken verschillen tenslotte.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben serieus onder doorsnee dus een knap meisje heeft het helemaal makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |