Dit. Uiteindelijk gaat het erom hoe de klik in het echt is. Niet hoe die klik via de app is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:18 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Dat is waar, maar soms heb ik 3/4 weken met iemand geappt en toen eindelijk de date daar was, was ik er al snel achter dat 't m niet ging worden en dan voelen die 3/4 best aan als tijdverspilling, zeker ook omdat het niet de eerste keer was bij iemand. Die 'na 1 week appen een datum prikken' regel hanteer ik helaas niet voor niks
Dus een optie is wel de moeite waard om weken mee te chatten, maar niet om een uur tijd aan te verspillen irl?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat ik me daar fijner bij voel. Ik ga niet over 1 nacht ijs. Ik wil weten of ik iemand de moeite waard vind, en zo ja dan gaan we irl daten. Ik wil niet daten om het daten, Dan kan ik elke week wel op stap gaan. Heb ik helemaal geen zin in. Ik ga voor kwaliteit.
Als het chatten leuk is. En je spreekt meteen af en het blijkt kut te zijn dan is het chatten dus ook over. Kan ik nog best jammer vinden. Vind beetje contact hebben met iemand via app wel leuk altijd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus een optie is wel de moeite waard om weken mee te chatten, maar niet om een uur tijd aan te verspillen irl?
Ben ik deels met je eens. Aan de andere kant, het was dan toch nooit wat geworden. En ik heb liever irl een klik met iemand dan via een appquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als het chatten leuk is. En je spreekt meteen af en het blijkt kut te zijn dan is het chatten dus ook over. Kan ik nog best jammer vinden. Vind beetje contact hebben met iemand via app wel leuk altijd.
Ja dat is ook zo. Maar scheelt ook wel dat ik eigenlijk totaal niet opzoek was naar een date.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens. Aan de andere kant, het was dan toch nooit wat geworden. En ik heb liever irl een klik met iemand dan via een app
En als je leuke gesprekken wilt kan je ook op FOK! posten
Je hoeft niet 3 weken lang te chatten hequote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus een optie is wel de moeite waard om weken mee te chatten, maar niet om een uur tijd aan te verspillen irl?
Oooohhh! Nu begrijp ik het!quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
Mannen die de 3 dagen regel niet kennen
Moeten ze dit topic maar lezen. Steken ze onwijs veel van op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
Mannen die de 3 dagen regel niet kennen
Maar als hij een stuk rustiger aan had gedaan, was het dan wel goed? Of zou hij dan weer te weinig initiatief nemen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:43 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Moeten ze dit topic maar lezen. Steken ze onwijs veel van op.
is het antwoord gaat krijgen ooit goed? Je hebt toch al besloten hoe vrouwen en daten werken en dat dat oneerlijk en kut isquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar als hij een stuk rustiger aan had gedaan, was het dan wel goed? Of zou hij dan weer te weinig initiatief nemen?
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het antwoord gaat krijgen ooit goed? Je hebt toch al besloten hoe vrouwen en daten werken en dat dat oneerlijk en kut is
Ik heb duidelijk aangegeven waar ik behoefte aan had en ben daar heel eerlijk over geweest. Hij ook. We zagen het allebei anders en daar gaat het mis. Zelf geloof ik in met elkaar communiceren dus ik verwacht niet dat de ander zonder communicatie weet waar we staan. Als daarna echter blijkt dat het niet werkt, dan is het jammer maar werkt het niet. Zonder daar een schuldige voor aan te willen wijzenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar als hij een stuk rustiger aan had gedaan, was het dan wel goed? Of zou hij dan weer te weinig initiatief nemen?
Mijn ervaring zegt dat dat echt niets hoeft te betekenen, het kan nog zó "klikken" via de app en IRL totaal niet. Ik date liever snel maar als het niets is heb ik niet het idee dat ik mijn tijd heb weggegooid, als ik het niet interessant genoeg vond kapte ik er na een dag al mee maar als ik langer gechat heb en het blijkt daarna toch niets te zijn dan heb ik het in ieder geval leuk gehad welquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hoeft niet 3 weken lang te chatten heAls het niet klikt of na 2 dagen hoor je niks meer dan kom je niet aan de 3 weken
Ik vind het ook gek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je iemand in het echt zien leer je die pas echt kennen jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik vind het ook gek.
Je wil dus ellenlang chatten met iemand, maar niet binnen een week afspreken - terwijl je niet weet op basis van chatgesprekken hoe iemand kan zijn. Dat weet je pas echt als je elkaar ziet.
Precies, daarom kan je dat toch beter snel doen als je het idee hebt dat iemand leuknis?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je iemand in het echt zien leer je die pas echt kennen ja
Ja, zo gaat dat als je niet maanden wacht met chatten. Dan woon je snel samen en daarna volgen de dieren en de kinderen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja en dan snel samenwonen, trouwen, 2.1 kind, een hond, een boom in de voortuin en een minnaar, dan hebben we dat allemaal maar vast achter de rug.
Niet wat ik zeg. Wat ik zeg is waarom de haast? Als het leuk is, is het ook wat langzamer leuk, maar niet als je de weg naar de holy grail ziet als tijd die je dus kwijt bent en niet kunt besteden aan de volgende uit een soort datingfomo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat als je niet maanden wacht met chatten. Dan woon je snel samen en daarna volgen de dieren en de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |