abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157792514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:03 schreef Elvi het volgende:
Iedereen heeft zijn/haar eigen tactiek/eisen. Niks mis mee toch? Ik wil gewoon niet van de ene persoon naar de andere hoppen en elke week een andere date hebben. Als anderen dat wel willen dan doen ze dat toch lekker :P
Jup. Ik date er gewoon 3 tegelijk, jij doet het zo. Verschil! :P
pi_157792606
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet wat ik zeg. Wat ik zeg is waarom de haast? Als het leuk is, is het ook wat langzamer leuk, maar niet als je de weg naar de holy grail ziet als tijd die je dus kwijt bent en niet kunt besteden aan de volgende uit een soort datingfomo.
Snap ik ook wel, was cynisch. Ben het er persoonlijk niet mee eens. Ik heb inmiddels betere dingen te doen dan maandlang chatten met iemand waarvan ik niet weet hoe hij is.. Geen geduld voor. Daar heb ik m'n vriendinnen voor, groeps apps, you name it. Ben daar niet van, vind 't veel spannender en leuker om iemand in in echie te zien en te spreken! Weet je ook meteen of het goed is. oO<
pi_157792759
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:10 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Snap ik ook wel, was cynisch. Ben het er persoonlijk niet mee eens. Ik heb inmiddels betere dingen te doen dan maandlang chatten met iemand waarvan ik niet weet hoe hij is.. Geen geduld voor. Daar heb ik m'n vriendinnen voor, groeps apps, you name it. Ben daar niet van, vind 't veel spannender en leuker om iemand in in echie te zien en te spreken! Weet je ook meteen of het goed is. oO<
Dat heb ik juist met IRL :D

Rot op, als ik me helemaal naar buiten moet slepen, de benen moet scheren, schoon kleedje aan, tanden poetsen, maquillage topnotch... Dan wil ik wel zeker weten dat het een leuke avond gaat worden hoor :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157792930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Rot op, als ik me helemaal naar buiten moet slepen, de benen moet scheren, schoon kleedje aan, tanden poetsen, maquillage topnotch... Dan wil ik wel zeker weten dat het een leuke avond gaat worden hoor :D
Ja echt :D?
pi_157792994
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:18 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ja echt :D?
Ja tuurlijk! Maar ik ben gezegend met hele fijne vrienden, waarvan je bijna zeker weet dat het een geniale avond gaat worden, waar ik gewoon veel mee afspreek.

Chatten met iemand (en die persoon dus zo beter leren kennen) mixt veel makkelijker door het gewone leven door. Anders dan dat je er dus echt een avond voor vrij moet gaan houden en er dan ook nog florisant moet uitzien...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_157793187
quote:

[..]

DP aan het voorbereiden op een date:

pi_157793254
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja tuurlijk! Maar ik ben gezegend met hele fijne vrienden, waarvan je bijna zeker weet dat het een geniale avond gaat worden, waar ik gewoon veel mee afspreek.

Chatten met iemand (en die persoon dus zo beter leren kennen) mixt veel makkelijker door het gewone leven door. Anders dan dat je er dus echt een avond voor vrij moet gaan houden en er dan ook nog florisant moet uitzien...
Wat hebben je vrienden ermee te maken? Ik volg het niet. Vind ik juist niet. Ben inmiddels echt te druk voor dat ellenlange gedoe. :P B-)
pi_157793559
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Wat hebben je vrienden ermee te maken? Ik volg het niet. Vind ik juist niet. Ben inmiddels echt te druk voor dat ellenlange gedoe. :P B-)
Ik spreek liever af met mijn vrienden, waarvan ik zeker weet dat ik er een leuke avond mee ga hebben, dan met een internetcontact van wie ik het nog zo net niet weet...
  dinsdag 24 november 2015 @ 19:35:16 #234
47102 Elvi
miemkwien
pi_157793579
quote:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt _O-

Ik scheer mn benen niet voor iedereen hoor :{w
pi_157793680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik spreek liever af met mijn vrienden, waarvan ik zeker weet dat ik er een leuke avond mee ga hebben, dan met een internetcontact van wie ik het nog zo net niet weet...
Oh zo, ik ook. Maar ik weet eigenlijk altijd wel dat ik het leuk ga hebben met dates. Anders spreek ik niet af.
pi_157793715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt _O-

Ik scheer mn benen niet voor iedereen hoor :{w
Ik scheer m'n benen voor mezelliffff :D

Ik ga ook nooit voor dates helemaal hot. Altijd zoals ik ben, ben van mezelf al vrij verzorgd :P
pi_157793769
Ik scheer mijn benen voor helemaal niemand.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157794823
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:40 schreef Moro het volgende:
Ik scheer mijn benen voor helemaal niemand.
Hoeft ook niet, je bent een man.
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:07:31 #239
47102 Elvi
miemkwien
pi_157794859
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:38 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik scheer m'n benen voor mezelliffff :D

Ik ga ook nooit voor dates helemaal hot. Altijd zoals ik ben, ben van mezelf al vrij verzorgd :P
Mij teveel werk... ik ben single, het is winter, ik ga echt niet 2 keer per week de boel onder handen nemen :')
pi_157795056
Andere observatie is dat als je overgaat op de whatsapp, gesprekken vaak ineens stroever verlopen of dat je minder snel antwoord hoort en ze wel vaker online zijn... Wat is dat toch? :P Nu volgens mij iemand die de verschrikkelijke blauwe vinkjes heeft uitstaan, ze worden nooit blauw bij haar. Ook daarom: eerder daten, dan weet je of iemand een apper is, je met of zonder reden negeert of gewoon met een vriendin/familie/collega's aan het appen is ipv een andere jongen als ze jouw berichten negeert :P

Had trouwens ooit eens een date met een dame die onder de date met haar telefoon bezig was. Sowieso afknapper vond ik, maar ik zag in de weerspiegeling van het glas dat ze gewoon een datingapp open had staan :') Was ook bij die ene date gebleven, had ze wss ook al door zelf, maar wacht dan totdat de date klaar is.... pff...
pi_157795324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Mij teveel werk... ik ben single, het is winter, ik ga echt niet 2 keer per week de boel onder handen nemen :')
Ik wel scheren als het nodig is.. maar ik fuck. ~:)
pi_157795355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Andere observatie is dat als je overgaat op de whatsapp, gesprekken vaak ineens stroever verlopen of dat je minder snel antwoord hoort en ze wel vaker online zijn... Wat is dat toch? :P Nu volgens mij iemand die de verschrikkelijke blauwe vinkjes heeft uitstaan, ze worden nooit blauw bij haar. Ook daarom: eerder daten, dan weet je of iemand een apper is, je met of zonder reden negeert of gewoon met een vriendin/familie/collega's aan het appen is ipv een andere jongen als ze jouw berichten negeert :P

Had trouwens ooit eens een date met een dame die onder de date met haar telefoon bezig was. Sowieso afknapper vond ik, maar ik zag in de weerspiegeling van het glas dat ze gewoon een datingapp open had staan :') Was ook bij die ene date gebleven, had ze wss ook al door zelf, maar wacht dan totdat de date klaar is.... pff...
hahaahahahaha :D :'(
pi_157795430
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:19 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

hahaahahahaha :D :'(
Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:23:11 #244
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_157795491
quote:
Echt nog nooit last van gehad. Elke keer dat ik nummers heb uitgewisseld gingen de gesprekken juist sneller en makkelijker - is meestal ook de hoofdreden om daarop over te gaan! Overgaan op whatsapp is in principe ook een teken dat beide partijen graag meer van elkaar willen weten. Het is me dan ook nog maar één keer gebeurd dat daar geen date uit voort kwam.
pi_157795532
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef TroubleTheRouble het volgende:

[..]

Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.
Ik date ook meerdere hoor.. Per week heel af en toe. ag ja.
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:24:20 #246
47102 Elvi
miemkwien
pi_157795537
quote:

Dat is helemaal onbeschoft _O-
pi_157795639
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik date ook meerdere hoor.. Per week heel af en toe. ag ja.
Waarom? Ik ben misschien ouderwets, maar ik wil de aandacht op één persoon richten. Meerdere daten lijkt me alleen 'zinvol' als je op zoek bent naar leuk vermaak 's avonds, kans op intimiteit groter wellicht.
pi_157795733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef TroubleTheRouble het volgende:

[..]

Blij te lezen dat er ook mannen zijn die er ook zo over denken. Ik begon al te denken dat ik abnormaal was ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2015 20:30:10 ]
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:29:48 #249
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_157795776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef TroubleTheRouble het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben misschien ouderwets, maar ik wil de aandacht op één persoon richten. Meerdere daten lijkt me alleen 'zinvol' als je op zoek bent naar leuk vermaak 's avonds, kans op intimiteit groter wellicht.
Bij mij komt het nu even ook zo uit dat ik met meerdere aan het daten ben.. Niet per se de bedoeling maar het gaat gewoon hard de laatste maand ineens.

Het komt ook gewoon puur omdat je dan op zo'n app iemand tegenkomt die wel echt leuk lijkt. En als je er dan in een korte tijd meerdere tegelijk hebt vind ik het ook weer zonde om dan alleen voor de eerste te gaan, want je weet nooit hoe het loopt...
pi_157795861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:29 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Bij mij komt het nu even ook zo uit dat ik met meerdere aan het daten ben.. Niet per se de bedoeling maar het gaat gewoon hard de laatste maand ineens.

Het komt ook gewoon puur omdat je dan op zo'n app iemand tegenkomt die wel echt leuk lijkt. En als je er dan in een korte tijd meerdere tegelijk hebt vind ik het ook weer zonde om dan alleen voor de eerste te gaan, want je weet nooit hoe het loopt...
Nee dat is waar. Maar als je dame 1 wel héél leuk blijkt te vinden en dame 2 en 3 niet zo, moet je die weer afkappen en wellicht vond dame 3 jou juist leuk etc. Maar het is tegenwoordig al lastig om een datum te prikken of überhaupt na te komen dus vanuit dat punt snap ik meerdere hengels uitwerpen ook wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')