1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | [b]Beste Topic[/b] [b]Beste User[/b] [i][/i] [b]Beste TS[b] [i][/i] [b]User die heel snel een ban moet krijgen[/b] [i][/i] [b]User die het meest wordt gemist[/b] [i][/i] [b]Slechtste topic[/b] [i][/i] [b]Grootste backfire[/b] [i][/i] [b]Lekkerste KLB Chick[/b] [i][/i] [b]Lekkerste KLB Hunk[/b] [i][/i] [b]Beste Mod[/b] [i][/i] [b]Grootste Gutmensch[/b] [i][/i] [b]Grootste Xenofoob[/b] [i][/i] [b]Beste nieuwkomer[/b] [i][/i] [b]Domste user[/b] [i][/i] [b]Beste TT-reeks in KLB SC[/b] [i][/i] [b]Slechtste TT-reeks in KLB SC[/b] [i][/i] [b]Grootste smeerlap[/b] [i][/i] [b]KLB KnuffelMarokkaan[/b] [i][/i] |
Lufyaquote:Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef Oriente het volgende:
Beste Topic Alle Remqo topics
Beste User Deadprez
User die heel snel een ban moet krijgenNiels0
User die het meest wordt gemist Toto69, wat een baas was dat.
Slechtste topic Alles van PsyFreak
Grootste backfire Niels0's poging WCH een ban aan te naaien. > volledig mee eens
Lekkerste KLB Chick IfImJamesDean
Lekkerste KLB Hunk WCH, lekkere kale oude seniele gek van me.
Beste Mod Frank_Drebin
Grootste Gutmensch BozeHaas/Guus_Geluk7
Grootste Xenofoob -
Beste nieuwkomer -
Domste user Guus_Geluk7
Beste TT-reeks in KLB SC KLB Beauty SC
Slechtste TT-reeks in KLB SC KLB Skye SC
Grootste smeerlap linkse_boomknuffelaar
KLB KnuffelTurk Dimachaerus
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Beste Topic KLB SC
Beste User HPLC
User die heel snel een ban moet krijgen niels0
User die het meest wordt gemist Haan33
Slechtste topic KLB SC
Grootste backfire niels0 die niet zou stoppen tot ik stopte met posten
Lekkerste KLB Chick Madeliefff
Lekkerste KLB Hunk Der_Mann
Beste Mod Frank
Grootste Gutmensch Deadprez
Grootste Xenofoob GHPH
Beste nieuwkomer 2Nutz
Domste user IfImJamesDean
Beste TT-reeks in KLB SC Lobi
Slechtste TT-reeks in KLB SC Alles met WCH erin
Grootste smeerlap niels0
KLB KnuffelMarokkaan Crip
edit met toestemming KLB / [KLB] Feedback
Beste TS Remqo
Ik keur het goedquote:
SPOILER: beste topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste userOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: user die heel snel een ban moet krijgenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: user die het meest wordt gemistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: slechtste topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste backfireOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lekkerste klb chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lekkerste klb hunkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste modOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste gutmenschOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste xenofoobOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste nieuwkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: domste userOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste tt-reeks in de klb scOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: slechte tt-reeks in de klb scOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste smeerlapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste knuffelbeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Users wiens stemmen niet zijn meegerekend en waarom:
IfImJamesDean - ik vermoed sterk dat Toto die lijst heeft ingevuld en die had eerder al met een andere kloon gestemd
Werkman - alles op Mapima
Bapple - alles op Braddie
Verder zijn alle stemmen op meerdere users in dezelfde categorie niet meegenomen. Bijvoorbeeld iemand stemt op zowel user A als op user B in de categorie beste user. Gevolg is dat beide users geen stem erbij krijgen.
Ook vage omschrijvingen als 'dat ene topic van Hans' zijn niet in de telling meegenomen.![]()
Beste Topic In KLB?
Beste User Vogeltjesdans
Beste TS Geen
User die heel snel een ban moet krijgen Psy-Freak
User die het meest wordt gemist Ik mis niemand
Slechtste topic Veel
Grootste backfire Niels vs WCH
Lekkerste KLB Chick Brillenmeisje
Lekkerste KLB Hunk GG7
Beste Mod
Grootste Gutmensch Sneeuwleeuw
Grootste Xenofoob Brillenmeisje
Beste nieuwkomer Die ene, met die enquête.
Domste user Psy-Freak. Met afstand.
Beste TT-reeks in KLB SC Doe ik niet aan
Slechtste TT-reeks in KLB SC Geen
Grootste smeerlap GeerdUI Made bij VanilleKwark.![]()
Beste Topic Radio KLB
Beste User Kapitein_Scheurbuik
Beste TS Geelman
User die heel snel een ban moet krijgen PausNicolaas
User die het meest wordt gemist Hoink581
Grootste backfire Een KLB primeur
Lekkerste KLB Chick xcachet
Lekkerste KLB Hunk TARDIS.
Beste Mod Hugecooll
Grootste Gutmensch Deadprez
Grootste Xenofoob MAHL
Beste nieuwkomer JimmyDean
Domste user IfImJamesDean
Grootste smeerlap McNulty
KLB KnuffelMarokkaan Crip![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beste Topic Ze waren allemaal kut
Beste User kdaalder
Beste TS kdaalder
User die heel snel een ban moet krijgen Psy-Freak
User die het meest wordt gemist Sanasoufi
Slechtste topic Gehele repertoire van mapima
Grootste backfire de dag dat Mapima geboren werd
Lekkerste KLB Chick Sanasoufi
Lekkerste KLB Hunk kdaalder (nohomo)
Beste Mod Frank_Drebin
Grootste Gutmensch deadprez
Grootste Xenofoob vogeltjesdans
Beste nieuwkomer het beste van het slechtste, is nog steeds slecht
Domste user PausNicolaas
Beste TT-reeks in KLB SC is dit een grap?
Slechtste TT-reeks in KLB SC allemaal
Grootste smeerlap Psy-Freak
KLB KnuffelMarokkaan Fatih![]()
Beste Topic tekening valt niet in goede aarde
Beste User Chai
Beste TS[b] Remqo
[b]User die heel snel een ban moet krijgen WCH
User die het meest wordt gemist Niels0
Slechtste topic alles behalve "tekening valt niet in goede aarde"
Grootste backfire Niels vs WCH
Lekkerste KLB Chick xcachet
Lekkerste KLB Hunk SideEffect
Beste Mod Frank
Grootste Gutmensch deadprez
Grootste Xenofoob GhpH
Beste nieuwkomer geen idee
Domste user GhpH
Beste TT-reeks in KLB SC Lobi
Slechtste TT-reeks in KLB SC Skye
Grootste smeerlap Niels
KLB KnuffelMarokkaan Crip![]()
quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tussenstanden:SPOILER: beste topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste userOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: user die heel snel een ban moet krijgenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: user die het meest wordt gemistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: slechtste topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste backfireOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lekkerste klb chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lekkerste klb hunkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste modOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste gutmenschOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste xenofoobOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste nieuwkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: domste userOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste tt-reeks in de klb scOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: slechte tt-reeks in de klb scOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste smeerlapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik heb niet gestemd op IfIm.SPOILER: grootste knuffelbeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Users wiens stemmen niet zijn meegerekend en waarom:
IfImJamesDean - ik vermoed sterk dat Toto die lijst heeft ingevuld en die had eerder al met een andere kloon gestemd
Werkman - alles op Mapima
Bapple - alles op Braddie
Verder zijn alle stemmen op meerdere users in dezelfde categorie niet meegenomen. Bijvoorbeeld iemand stemt op zowel user A als op user B in de categorie beste user. Gevolg is dat beide users geen stem erbij krijgen.
Ook vage omschrijvingen als 'dat ene topic van Hans' zijn niet in de telling meegenomen.![]()
Beste topic: KLB / Maagden worden verketterd en genegeerd op datingsites
Echt een KLB-topic: vol flames, trollen en ongein.
Beste user: PausNicolaas, mijn mattie
Beste TS: PausNicolaas, altijd mooie verhalen heeft hij
User die heel snel een ban moet krijgen: pijltjegooien, altijd flamen, nooit op de inhoud reageren, maar op de man af.
User die het meest wordt gemist: mapima, zou wel eens met haar willen daten
Slechtste topic: KLB / Zinkende schepen, topic zonder onhoud, onhangend filosofisch geneuzel
Grootste backfire: KLB / Plotseling aangesproken door vriendin van "meisje": brillenmeisje vs PausNicolaas vs Kapitein_Scheurbuik
Lekkerste KLB-chick: eenzame_kat: een lief, intelligent en eigenwijs meisje
Lekkerste KLB-hunk: PausNicolaas, want alle meisjes zeggen ja tegen Nicolaas
Beste mod: Frank_Drebin, de KLB-vader
Grootste gutmensch: Linkse_Boomknuffelaar
Grootste xenofoob: MAHL, ieder topic van hem gaat over asielzoekers
Beste nieuwkomer: eenzame_kat
Domste user: brillenmeisje, ook al is zij een echte studente
Grootste smeerlap: PSY-freak, ieder topic van hem gaat over seks
De rest heb ik geen mening overRossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!![]()
Beste Topic Cavia opgezogen, schoonmoeder ondekt groot geheim
Beste User RingBewoner
Beste TS[b] HangWang
[b]User die heel snel een ban moet krijgen Katoenplukkert (irritante lijer)
User die het meest wordt gemist (geen idee)
Slechtste topic Mensen die de wereld beter begrijpen dan ik
Grootste backfire Kotsen op Adele
Lekkerste KLB Chick zhe-devill
Lekkerste KLB Hunk (ben geen homo)
Beste Mod Hugecooll
Grootste Gutmensch Weet ik niet
Grootste Xenofoob Weet ik niet
Beste nieuwkomer Weet ik niet
Domste user de_boswachter (weinig verstand)
Beste TT-reeks in KLB SC abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Slechtste TT-reeks in KLB SC Weet ik niet
Grootste smeerlap Kaas-
KLB KnuffelMarokkaan Ben ook geen racist
[ Bericht 0% gewijzigd door CF87 op 16-12-2015 11:05:08 ]![]()
Beste Topic geen idee beetje te inactief om er een te noemen
Beste User werkman, brengt de mens aan het lachen!
Beste TS[b] werkman
[b]User die heel snel een ban moet krijgen niels0
User die het meest wordt gemist -
Slechtste topic -
Grootste backfire -
Lekkerste KLB Chick Meloewa
Lekkerste KLB Hunk -
Beste Mod hugecooll
Grootste Gutmensch -
Grootste Xenofoob -
Beste nieuwkomer Werkman
Domste user
Beste TT-reeks in KLB SC
Slechtste TT-reeks in KLB SC
Grootste smeerlap
KLB KnuffelMarokkaanIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Beste Topic - Struggles op de betoncentrale
Beste User - Eend112
Beste TS - Werkman
User die heel snel een ban moet krijgen - die kale van in de 40
User die het meest wordt gemist - Braddie
Slechtste topic - Alle OPs die uit 1 zin bestaan. Steek er een beetje moeite in gvd.
Grootste backfire - Het gehele oeuvre van Braddie
Lekkerste KLB Chick - Ikzelf
Lekkerste KLB Hunk - Tardis
Beste Mod - Frank Drebin met Remqo vlak daarachter (huehue)
Grootste Gutmensch - Fylax
Grootste Xenofoob - Mahl
Beste nieuwkomer - Werkman
Domste user - Niels0
Beste TT-reeks in KLB SC - It's Aber bitches
Slechtste TT-reeks in KLB SC - de rest
Grootste smeerlap - Die oude, kale vent en ik bedoel niet Niels0
KLB KnuffelMarokkaan - Deadprez![]()
Ik vermoed dat ik dat excel-bestand van de tussenstanden nog wel ergens op mijn pc heb staan, dus als voor vnv nog niemand de stemmen geteld heeft doe ik het wel.![]()
Thanks. Wel jammer dat er zo weinig stemmen waren dit jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik vermoed dat ik dat excel-bestand van de tussenstanden nog wel ergens op mijn pc heb staan, dus als voor vnv nog niemand de stemmen geteld heeft doe ik het wel.
En WB Aber![]()
![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Thanks. Wel jammer dat er zo weinig stemmen waren dit jaar
En WB TARDIS.![]()
![]()
Beste Topic deze
Beste User der_mann
Beste TS Dikpropje
User die heel snel een ban moet krijgen Aberella/oberella whatever
User die het meest wordt gemist eend112
Lekkerste KLB Chick willooow
Lekkerste KLB Hunk WCH
Grootste Gutmensch madeliefff
Beste nieuwkomer dikpropje
Domste user Rezania
KLB KnuffelMarokkaan deadprez![]()
Je mag niet op jezelf stemmen, eend.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:26 schreef KREEFTx het volgende:
Beste Topic deze
Beste User der_mann
Beste TS Dikpropje
User die heel snel een ban moet krijgen Aberella/oberella whatever
User die het meest wordt gemist eend112
Lekkerste KLB Chick willooow
Lekkerste KLB Hunk WCH
Grootste Gutmensch madeliefff
Beste nieuwkomer dikpropje
Domste user Rezania
KLB KnuffelMarokkaan deadprez
Forum Opties Forumhop: Hop naar: