Vandaag ga ik door Braddie een jaarabonnement op de RET nemen, heb mijn leven lief.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is een zwarte dag voor de Nederlandse verkeersveiligheid.
Mweh, je hoort 'm vast wel aankomen, Queen uit de speaker, luid zingend, gitaren in de koffer. Niet te missen dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vandaag ga ik door Braddie een jaarabonnement op de RET nemen, heb mijn leven lief.
Samen met Roadtripquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:02 schreef KoningPils het volgende:
Binnenkort komt Braddie bij wegmisbruikers
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:14 schreef Fera het volgende:
Ik voel me geďnspireerd. Als hij het kan, kan ik het ook.
dat is dan ook geen strafquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vandaag ga ik door Braddie een jaarabonnement op de RET nemen, heb mijn leven lief.
Het probleem is dat je zelfs op de stoep niet veilig bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
als je in rotterdam woont ben je sowieso al niet veiligquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Naja, na honderden uren zal hij toch geleerd hebben niemand aan te rijden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:18 schreef CPS2000 het volgende:
Een ingreep en toch geslaagd. De levens van honderden Nederlanders worden in gevaar gebracht.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is een zwarte dag voor de Nederlandse verkeersveiligheid.
De rem weet hij inmiddels te vinden blijkbaar, maar correct gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, na honderden uren zal hij toch geleerd hebben niemand aan te rijden?
Zes keer of zo. Valt mee dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:35 schreef Pap89 het volgende:
Hoe vaak is gitaarman Braddie wel niet gezakt btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |