Vandaag ga ik door Braddie een jaarabonnement op de RET nemen, heb mijn leven lief.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is een zwarte dag voor de Nederlandse verkeersveiligheid.
Mweh, je hoort 'm vast wel aankomen, Queen uit de speaker, luid zingend, gitaren in de koffer. Niet te missen dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vandaag ga ik door Braddie een jaarabonnement op de RET nemen, heb mijn leven lief.
Samen met Roadtripquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:02 schreef KoningPils het volgende:
Binnenkort komt Braddie bij wegmisbruikers
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:14 schreef Fera het volgende:
Ik voel me geďnspireerd. Als hij het kan, kan ik het ook.
dat is dan ook geen strafquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vandaag ga ik door Braddie een jaarabonnement op de RET nemen, heb mijn leven lief.
Het probleem is dat je zelfs op de stoep niet veilig bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
als je in rotterdam woont ben je sowieso al niet veiligquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Naja, na honderden uren zal hij toch geleerd hebben niemand aan te rijden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:18 schreef CPS2000 het volgende:
Een ingreep en toch geslaagd. De levens van honderden Nederlanders worden in gevaar gebracht.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De rem weet hij inmiddels te vinden blijkbaar, maar correct gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, na honderden uren zal hij toch geleerd hebben niemand aan te rijden?
Zes keer of zo. Valt mee dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:35 schreef Pap89 het volgende:
Hoe vaak is gitaarman Braddie wel niet gezakt btw?
Hier ben ik het heel erg mee eensquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Misschien was het toch Braddie, omschrijving voldoet gewoon helemaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:41 schreef Pap89 het volgende:
Ow...... Zat zo'n maatschappij-parel die vloekend wegging, toen ik het in 1x had gehaald destijds, diegene was voor de 17de keer gezakt. What the f
Fuck, binnenkort een klacht dat iemand in de kreukels is gereden. Hopelijk was het een 45 km auto examen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:04 schreef Braddie het volgende:
Nou, dank jullie allen! Ik begrijp dat jullie enorm sceptisch zijn m.b.t mijn rijvaardigheden omdat ik toch 5x gezakt ben. Maar niet getreurd, gaarne allemaal jullie woonplaats te DMen dan zorg ik dat ik daar niet bij in de buurt kom de eerst komende 50 jaar, deal?![]()
Maar zonder gekheid, bedankt voor de felicitaties! En wat betreft die auto door de muur heen beste Guus, dat gaat hem niet worden. De auto past én niet door de achterdeur én niet door de steeg, dus ik hou het gewoon keurig netjes bij gaten
feli manquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:04 schreef Braddie het volgende:
Nou, dank jullie allen! Ik begrijp dat jullie enorm sceptisch zijn m.b.t mijn rijvaardigheden omdat ik toch 5x gezakt ben. Maar niet getreurd, gaarne allemaal jullie woonplaats te DMen dan zorg ik dat ik daar niet bij in de buurt kom de eerst komende 50 jaar, deal?![]()
Maar zonder gekheid, bedankt voor de felicitaties! En wat betreft die auto door de muur heen beste Guus, dat gaat hem niet worden. De auto past én niet door de achterdeur én niet door de steeg, dus ik hou het gewoon keurig netjes bij gaten
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:04 schreef Braddie het volgende:
Van harte hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:04 schreef Braddie het volgende:
Dank ouwelui!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van harte jongeman, het is je gegund.
De dag die Braddie wist die zou komen!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef Amoeba het volgende:
Daar is de dag die je zo lang in je dromen had.
Oh, grappen maken mag altijd!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
NEEEEE nu kunnen we nooit meer Braddie rijles grappen maken
Maar toch gefeli dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |