Haha je bent zo dik dat je moet hijgen als je aan het lopen bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef MrBradge het volgende:
Aangezien users hier wel heel leuk lopen te zeiken op mijn auto, besloot ik een filmpje te uploaden met in de hoofdrol de auto waar het nu al 4,5 maand om gaat. De KLM blauwe Renault Twingo.
Nou gr gr. En blijf vooral gewoon posten hier mensen, want ik vond vooral #1 Redelijk leuk, en het zou zonde zijn als deze reeks dichtgaat puur omdat deze auto wél goed is, én omdat ik hiermee wél schadevrij kan rijden
Ligt er aan wat je bedoeltquote:Op woensdag 16 maart 2016 07:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is het de aandacht waarvoor je het doet?
Sport je?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je bedoelt
Dit topic heb ik niet geopend en een hoop comments vind ik ook niet zo chill om te lezen.
Maar YouTube filmpjes uploaden, wél. Dus ja, in die zin wel.. Zoals elke YouTuber.
Ik vind het óók wel grappig om te lezen wat andere hun beleving / ervaring nou is met mijn posts op Autoweek over de Twingo.
Het is hier al een poosje stil uiteraard, maar dat komt voornamelijk omdat ik hier weer post, dus dan maakt het dat meteen minder leuk. En omdat deze auto gewoon goed is en ik mijzelf/mijn auto niet in de kreukels rij, en daardoor is er niks om mij op te pakken, en niks om mij op het gebied van auto's belachelijk om te maken.
Maar wanneer er weer een grote update komt op het AW Forum zal dat natuurlijk door een aantal FOK!kers niet onopgemerkt gaan. Dus dan lezen jullie dat ook vást hier wel
Tot die tijd ben ik heel erg blij met het vrolijke Twingootje en rij ik stad en land af zonder noemenswaardige problemen
Je kan beter dashcamfilmpjes maken ipv filmpjes van je keyboardquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef MrBradge het volgende:
Aangezien users hier wel heel leuk lopen te zeiken op mijn auto, besloot ik een filmpje te uploaden met in de hoofdrol de auto waar het nu al 4,5 maand om gaat. De KLM blauwe Renault Twingo.
Nou gr gr. En blijf vooral gewoon posten hier mensen, want ik vond vooral #1 Redelijk leuk, en het zou zonde zijn als deze reeks dichtgaat puur omdat deze auto wél goed is, én omdat ik hiermee wél schadevrij kan rijden
Is dat je blower die zo giert of je spanrol?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef MrBradge het volgende:
Nou, omdat je zo'n filmpje maakt om een auto die compleet niet noemenswaardig is. Het lijkt bijna op een parodie, maar het is het net niet. Dus het lijkt alsof je serieus bent, maar waarom? Het is een Twingo, niet een unicorn. Zie je mij al een rondje lopen om mijn BMW? Dat is toch lachwekkend.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je bedoelt
Dit topic heb ik niet geopend en een hoop comments vind ik ook niet zo chill om te lezen.
Maar YouTube filmpjes uploaden, wél. Dus ja, in die zin wel.. Zoals elke YouTuber.
Ik vind het óók wel grappig om te lezen wat andere hun beleving / ervaring nou is met mijn posts op Autoweek over de Twingo.
Het is hier al een poosje stil uiteraard, maar dat komt voornamelijk omdat ik hier weer post, dus dan maakt het dat meteen minder leuk. En omdat deze auto gewoon goed is en ik mijzelf/mijn auto niet in de kreukels rij, en daardoor is er niks om mij op te pakken, en niks om mij op het gebied van auto's belachelijk om te maken.
Maar wanneer er weer een grote update komt op het AW Forum zal dat natuurlijk door een aantal FOK!kers niet onopgemerkt gaan. Dus dan lezen jullie dat ook vást hier wel
Tot die tijd ben ik heel erg blij met het vrolijke Twingootje en rij ik stad en land af zonder noemenswaardige problemen
Waar hoor jij wat gieren? Ik hoor wel dat 'ie vrij veel lawaai maakt, dat doet 'ie altijd de eerste 30-60 seconden dat is een Twingo kwaaltje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is dat je blower die zo giert of je spanrol?
Zodra je bij de motorkap komt hoor je wat "gieren". Een wiieieeehhh geluidje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar hoor jij wat gieren? Ik hoor wel dat 'ie vrij veel lawaai maakt, dat doet 'ie altijd de eerste 30-60 seconden dat is een Twingo kwaaltje.
Als je het hebt wat je hoort zodra ik hem start en nog in de auto zit? Dat is de blower.
Als ik je zie rijden of dit zie staan, zal ik er een forse schop tegen geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef MrBradge het volgende:
Die hoge piep bedoel je? Ik hoor hem ook. Maar is wel een toonhoogte die misschien niet iedereen zal horen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zodra je bij de motorkap komt hoor je wat "gieren". Een wiieieeehhh geluidje.
Plus 50% heeft adblock en je krijgt alleen betaald over de niet adblock viewers, dus heb je het dubbele nodig van die aantallen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:35 schreef Tomansss het volgende:
Ik las ergens dat je zei dat je bij 40.000views en 100abbonees je eerste betaling via adsense kan ontvangen. Laat me je maar vast uit deze droom helpen want die betaling zal hoogstens 2 tot 2,50euro zijn. YouTube is niet meer zoals het 6 jaar geleden was waarbij je zoveel cent per 1000 views krijgt. Hangt nu van veel meer factoren af zoals is je video helemaal afgekeken of klikt iedereen hem weg na 10 seconden? Want dan kan je die 2 euro ook wel op je buik schrijven.
Mag je doen, maar als ik er in zit zou ik maar heel hard gaan rennen als ik jou wasquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:08 schreef KarigeKarel het volgende:
[..]
Als ik je zie rijden of dit zie staan, zal ik er een forse schop tegen geven.
Schande voor het Nederlandsche straatbeeld.
Ik hoor wel af en toe een lager van m`n versnellingsbak gieren, maar daar kunnen ze oud mee worden. dus dat is wel prima, verder hoor ik niks raars in m`n blok.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die hoge piep bedoel je? Ik hoor hem ook. Maar is wel een toonhoogte die misschien niet iedereen zal horen.
[..]
Plus 50% heeft adblock en je krijgt alleen betaald over de niet adblock viewers, dus heb je het dubbele nodig van die aantallen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mag je doen, maar als ik er in zit zou ik maar heel hard gaan rennen als ik jou was
Waarom een TR maken als je het prima vindt?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:45 schreef MrBradge het volgende:
Heb een TR gemacht, vind het wel prima zo.
Omdat dit topic en het vorige topic wel leuk geweest is.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom een TR maken als je het prima vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |