Die kom ik nooit tegen op het internet. Behalve misschien als die hete moeders in reclames dronken zijn.quote:
WCH plaagt jou, en jij gaat janken...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:19 schreef niels0 het volgende:
Ik kan prima tegen plagerijen, maar pure haat en op de man spelen gaat er bij mij niet in.
Daar geilt hij op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH plaagt jou, en jij gaat janken...
Grow up
Er wordt elke dag op WCH gespeeld, zie je hem janken?
Oké... begin 2015 belde, ze willen hun moderne methode terugquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef McNulty het volgende:
Ik kan nu contactloos betalen mensen. Ben zo modern nu.
Nieuw pasje? Echt ideaal voor van die kleine bedragen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef McNulty het volgende:
Niet altijd cash betalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef McNulty het volgende:
Als iemand mij uitlacht kan ie een stomp op z'n muil krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je met cash betaalt op station word je daar nog net niet uitgelachen
Jij bent er wel weerquote:
RIP JimmyDeanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
*stompt Niels0 op z'n muil*
Zal wel een TR aan m'n broek krijgen nu.
wel wat jammer van dat goudquote:
Ey giquote:
mannen hier hebben sws geen smaak als het op mooie vrouwen aan komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Juist, mooi dat jij wel smaak hebt, gisteren zaten er van die barbaren in de sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |