Die kom ik nooit tegen op het internet. Behalve misschien als die hete moeders in reclames dronken zijn.quote:
WCH plaagt jou, en jij gaat janken...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:19 schreef niels0 het volgende:
Ik kan prima tegen plagerijen, maar pure haat en op de man spelen gaat er bij mij niet in.
Daar geilt hij op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH plaagt jou, en jij gaat janken...
Grow up
Er wordt elke dag op WCH gespeeld, zie je hem janken?
Oké... begin 2015 belde, ze willen hun moderne methode terugquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef McNulty het volgende:
Ik kan nu contactloos betalen mensen. Ben zo modern nu.
Nieuw pasje? Echt ideaal voor van die kleine bedragen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef McNulty het volgende:
Niet altijd cash betalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef McNulty het volgende:
Als iemand mij uitlacht kan ie een stomp op z'n muil krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je met cash betaalt op station word je daar nog net niet uitgelachen
Jij bent er wel weerquote:
RIP JimmyDeanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
*stompt Niels0 op z'n muil*
Zal wel een TR aan m'n broek krijgen nu.
wel wat jammer van dat goudquote:
Ey giquote:
mannen hier hebben sws geen smaak als het op mooie vrouwen aan komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Juist, mooi dat jij wel smaak hebt, gisteren zaten er van die barbaren in de sc.
Klopt, op mij na dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
[..]
mannen hier hebben sws geen smaak als het op mooie vrouwen aan komt
Idd, gaan altijd voor mediocre. Is waarschijnlijk geprogrammeerd door moeder natuur, omdat ze zelf ook niet moeders mooiste zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent zelf barbaars met je agressie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Juist, mooi dat jij wel smaak hebt, gisteren zaten er van die barbaren in de sc.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je bent zelf barbaars met je agressie.
Ja wat nou? Je kunt het niet met woorden of tot tien tellen dus ga je maar slaan. Barbaars dus.quote:
op zich ben ik wel moeders mooiste...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, gaan altijd voor mediocre. Is waarschijnlijk geprogrammeerd door moeder natuur, omdat ze zelf ook niet moeders mooiste zijn.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich ben ik wel moeders mooiste...
hallo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:
jij kent mijn zus blijkbaar niet. anders was je het met me eensquote:
zieke sneer naar SE en haar moeder ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou moeder van SE doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zieke sneer naar SE en haar moeder dit
vindtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zieke sneer naar SE en haar moeder dit
Amerikaanse toestanden....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:50 schreef JimmyDean het volgende:
'Schietpartij op Universiteit Leiden'
vast weer zo'n doorgedraaide beta faggitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:50 schreef JimmyDean het volgende:
ik pak de eerstvolgende trein naar Leiden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:50 schreef JimmyDean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |