| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [b]Beste topic 1e plaats[/b]: Tekening valt niet in goede aarde vs Ranzige snackbar [b]Beste user 1e plaats[/b]: Der_Mann vs Deadprez [b]Beste user 3e plaats[/b]: WCH vs Werkman [b]Beste TS 2e plaats[/b]: Geelman vs Hakunamatafaka vs Werkman [b]User die heel snel een ban moet krijgen 3e plaats[/b]: Psy-Freak vs Vogeltjesdans [b]User die het meest wordt gemist 1e plaats[/b]: Braddie vs Haan33 vs Hoink581 [b]Lekkerste KLB-Chick 2e plaats[/b]: Crip vs Madeliefff vs xCachet [b]Lekkerste KLB-Hunk 2e plaats[/b]: Aberella vs Der_Mann vs WCH [b]Grootste xenofoob 1e plaats[/b]: GhpH vs Vogeltjesdans [b]Beste nieuwkomer 1e plaats[/b]: JimmyDean vs Werkman [b]Domste user 1e plaats[/b]: Guus_Geluk7 vs IfImJamesDeen vs Vogeltjesdans [b]Beste TT-reeks in KLB SC[/b]: KLB SC vs KLB Lobi SC |
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:40 schreef Zaktabak het volgende:
Zeer triest dat ik er niet tussen sta. Derhalve heb ik besloten om niet gebruik te maken van mijn stemrecht en deze verkiezing niet te erkennen.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
goede op
kan ik mezelf ook terugtrekken uit de strijd?
ohquote:
Anders kan iemand die genomineerd is voor een kutprijs zich ook terugtrekken. Niet heel handig.quote:
Goede vraag. Ik weet niet hoe snel er gestemd zal worden, maar zullen we daarom maar op safe spelen en de deadline stellen op volgende week vrijdag? Dan kan ik de stemmen zaterdags tellen.quote:
kut ik heb per ongeluk madeliefff op plaats 2 gezetquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet niet hoe snel er gestemd zal worden, maar zullen we daarom maar op safe spelen en de deadline stellen op volgende week vrijdag? Dan kan ik de stemmen zaterdags tellen.
sowieso welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben ik erg autistisch als ik hier niks van snap?
Nee, gewoon linksquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben ik erg autistisch als ik hier niks van snap?
Ik kom NOU naar je toe, droeftoeter in de fanfare van de droeftoeterijquote:
Ik stel 8 januari 20.00 uur voor als deadline.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet niet hoe snel er gestemd zal worden, maar zullen we daarom maar op safe spelen en de deadline stellen op volgende week vrijdag? Dan kan ik de stemmen zaterdags tellen.
Ik vind het goed. Je kunt het aanpassen in de OP.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik stel 8 januari 20.00 uur voor als deadline.
Dan zou Yvonne gemaild moeten worden vgm en vorig jaar waren er maar 3, dus die zal dan niet naar Hunk gaan vermoed ik.quote:
Ik zou het wel echt fantastisch vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dan zou Yvonne gemaild moeten worden vgm en vorig jaar waren er maar 3, dus die zal dan niet naar Hunk gaan vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |