Als dat zo is zullen ze haar er wel binnenkort uitschrijven.quote:Op maandag 23 november 2015 17:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Je kan wel écht goed zien dat de actrice die Tara speelt (Alanna Morrison) zwanger is. Vind haar erg opgeblazen deze episode
Sasha is ook zwanger geweest. Die leeft nog steeds. Hoeft niet altijd wat te zeggen dus. Ze heeft geen hoofdrol en je ziet dat ze bewust op een andere manier in beeld gebracht word.quote:Op maandag 23 november 2015 20:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als dat zo is zullen ze haar er wel binnenkort uitschrijven.
Ik vond haar borsten al opvallen.quote:Op maandag 23 november 2015 17:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Je kan wel écht goed zien dat de actrice die Tara speelt (Alanna Morrison) zwanger is. Vind haar erg opgeblazen deze episode
break?! Nu? Nee toch?quote:Op maandag 23 november 2015 21:23 schreef INViCTuS het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer ze verder gaan na de break?
Na volgende weekquote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
break?! Nu? Nee toch?![]()
Ik zei net nog tegen manlief dat Tara flink is aangekomen, maar die is dus zwanger
Jawel. Dan heb ik dus even iets gemistquote:Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laatste afleveringen niet gezien?
quote:Op maandag 23 november 2015 23:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jawel. Dan heb ik dus even iets gemist
Die gast waaraan Morgan zijn verhaal vertelde.quote:Op maandag 23 november 2015 23:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jawel. Dan heb ik dus even iets gemist
Overduidelijk een undercover walker, binnenkort bijt zij iedereen hartstikke dood.quote:Op maandag 23 november 2015 23:28 schreef Tokus het volgende:
is Deanne nou een walker of niet? Ze ziet er erger uit dan de gemiddelde walker, maar weet nog wel normale zinnen te formuleren.
Thnx weet het weer.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 23:29 schreef Evertjan het volgende:
Die middelvinger van Tara was wel episch
Eugene moet gewoon dood,het liefst beseft ie het zelf en loopt ie gewoon recht een horde zombies in.quote:Op maandag 23 november 2015 23:51 schreef Curiosity het volgende:
Van Eugene wordt je ook gestoord, wat een mietje.
je bedoelt alanna mastersonquote:Op maandag 23 november 2015 17:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
was...begin nov. bevallen en ergens denk ik dat we voorlopig nog niet van haar af zijn..in talking dead zegt steven/glenn dat ze nog aan het filmen zijn, dus ze kan gelijk weer 'aan de bak'...quote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
break?! Nu? Nee toch?![]()
Ik zei net nog tegen manlief dat Tara flink is aangekomen, maar die is dus zwanger
Huh?quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Heb je ooit zulke neppe ballonnen gezien? Waarom moeten die tegenwoordig zelfs met CGI gemaakt worden![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/24314842/__The_Walking_Dead-ster_zwanger__.htmlquote:Op maandag 23 november 2015 20:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als dat zo is zullen ze haar er wel binnenkort uitschrijven.
Dat zou juist de serie niet goed doen, tot vervelens toe een lokatie uitmelken. Ja, ze zaten veilig, en nu niet meer. En degenen die onvoldoende voorbereid waren hebben nu een uitdaging (Eugene voorop).quote:Op maandag 23 november 2015 12:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
alsof er geen actie mogelijk is wanneer ze niet 'on the road' zijn
Ik vind het jammer dat ze alexandria op zullen moeten geven
Oh ja, die hadden we ook nog. En het is natuurlijk iemand uit Alexandria die ze op de porto horen, omdat ze radeloos zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Ach Abraham komt er samen met Sasha aan met hun raketwerper en tankwagen. Ik voorspel een hoop brandende lijken volgende aflevering
Yes, wist ik wel, verkeerde achternaam getypt (ik volg ook Once Upon A Time waarin Ginnifer Morrison ook zwanger isquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:41 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
je bedoelt alanna masterson(half-zusje van danny (steven van 70's show) en christopher (francis van malcom in the middle))
Jennifer Morrisonquote:
Hahaha, wel een goede serie overigens, ik ben hem ook aan het volgen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ginnifer GOODWIN bedoel ik ohmygosh. Gaat lekker
Thnx![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, wel een goede serie overigens, ik ben hem ook aan het volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ze moeten gewoon wat coole shots, creatieve kills en stoere momenten met Carol of Daryl erin gooien en het publiek vreet deze zooi op als een zooitje hersenloze zombies (huehuehue). Huppekee, krijgen ze weer nieuwe seizoenen erbij.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:45 schreef planethugo het volgende:
beetje matig hoe ze dat met glenn uit de doeken gedaan hebben. Geen shockeffect, geen spannende bijna doodmomenten... niks. Het enige dat hij deed was blijven liggen en onder een container schuilen en natuurlijk gaan de zombies dan vanzelf weer weg. Wat een bullshit, alsof 1 van die 1000 zombies hem niet gezien, geroken of gehoord heeft.
Even later ook met die meid en glenn in die winkel, keihard de deur dichtslaan maar de zombies lopen gewoon door. Even later moeten ze rustiger praten want er staat een zombie voor het raam die hen hoort
de eerst paar eps van dit seizoen waren echt super maar helaas weten ze dat niet echt vol te houden. Alweer dezelfde retoriek van mensen die moeten veranderen om te overleven en degene die het daar niet mee eens zijn, deze keer met Morgan en de naieve inwoners van Alexandria. Komop hej als je nu nog niet weet dat de wereld compleet fucked up is dan klopt er iets niet met je. Nu proberen ze het te verklaren door Morgan die een psycholoog tegenkwam en Alexandria dat supertoevallig vrijwel afgesloten was van de rest van de wereld. Benieuwd wat ze later weer voor kunstgrepen verzinnen om dit uitgekauwde thema opnieuw te gebruiken.
Hij had een paar zombies om hem heen doodgemaakt waardoor de andere zombies niet meer bij hem konden komen of hem überhaupt niet meer opmerkten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:45 schreef planethugo het volgende:
beetje matig hoe ze dat met glenn uit de doeken gedaan hebben. Geen shockeffect, geen spannende bijna doodmomenten... niks. Het enige dat hij deed was blijven liggen en onder een container schuilen en natuurlijk gaan de zombies dan vanzelf weer weg. Wat een bullshit, alsof 1 van die 1000 zombies hem niet gezien, geroken of gehoord heeft.
Viel me ook een beetje tegen. Vond deze aflevering ook vrij matig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef Stranger het volgende:
Wat een ontzettende cop-out dat Glenn nog leeft zeg![]()
jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Biancavia het volgende:
Is volgende week de laatste tot februari?
Haha dit.quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Heb je ooit zulke neppe ballonnen gezien? Waarom moeten die tegenwoordig zelfs met CGI gemaakt worden![]()
Wel een toffe filler overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soort van officieel.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dat een fan, of officieel?
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:29 schreef NoXia het volgende:
Mid season finale in een notendop:Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook altijd erg afgeleid tijdens de aflevering.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:40 schreef Euforisch het volgende:
Ik volg TWD altijd braaf, maar ik krijg altijd zoveel behoefte om te breien tijdens een aflevering![]()
En dat doe ik dan ook en luister dan voornamelijk wat er gebeurd en als er wat gebeurd, kijk ik wel braaf
Jij bent de stiekeme soulmate van mijn vriendin? Whut er kan een apart topic komen voor mensen die haken en breien tijdens series en dan kunnen jullie goede series aanbevelen en mooie patronen met elkaar uitwisselen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:40 schreef Euforisch het volgende:
Ik volg TWD altijd braaf, maar ik krijg altijd zoveel behoefte om te breien tijdens een aflevering![]()
En dat doe ik dan ook en luister dan voornamelijk wat er gebeurd en als er wat gebeurd, kijk ik wel braaf
quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Huh?
Oh wacht, dacht dat je het over de ballonnen van Tara had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 februari verder, als ik dan nog zin heb om te kijken.
Ik heb het dan wel alleen maar bij TWDquote:Op zaterdag 28 november 2015 01:00 schreef BatWayne het volgende:
[..]
Jij bent de stiekeme soulmate van mijn vriendin? Whut er kan een apart topic komen voor mensen die haken en breien tijdens series en dan kunnen jullie goede series aanbevelen en mooie patronen met elkaar uitwisselen.
Morgan was ook tof, in seizoen 1. Alleen ze hebben het character compleet om zeep geholpen.quote:Op maandag 30 november 2015 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
En Morgan kan ook niet snel genoeg opgevreten worden. Wat een vreselijke character. Dat er hier mensen waren die jaren op hem hebben zitten wachten is mij echt een raadsel.
Nou, klopte aardig. Of niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:29 schreef NoXia het volgende:
Mid season finale in een notendop:
The walkers pour in and everybody struggels with them a bit and then goes into hiding. They are seperated into different groups. I'll get the less important groups out of the way before I focus on the real meat of the episode:
- Tara, Rosita and Eugene hide in some garage after Eugene has shouted the "Help!" we heard two episodes ago into the walkie talkie. Rosita is distraught, but Tara gives some pep talk and proclaims that nothing is lost yet. Eugene attempts to unlock the door leading into the house.
- Maggie barely saves herself by climbing up a guard post and that's basically all we see from her. That guard post doesn't look all that solid and the walkers may tear it down.
- Glenn and Enid are still outside and also have just one brief scene where they discuss what to do. Enid just wants to leave, Glenn disagrees, of course. It is revealed that Glenn knows about Maggie's pregnancy.
Now on to the important stuff:
- Rick, Carl, Michonne, Deanna, Jesse, Gabriel, Ron, Sam and Judith hide in Jesse's house. It is revealed that Deanna was bitten, she prepares to die and has some tearful conversations with Rick ("They are all your people now. Take care of them.") and Michonne ("Find out what you want."). Meanwhile, Ron goes insane and attacks Carl. Their fight attracts the walkers who break into the house. They are able to contain them by blocking them out with furniture but barely. Later, Carl confronts Ron and takes away his gun but doesn't tell the others about his meltdown. As the walkers threaten to take down the barricades, they decide to mess themselves up with walker intestines and leave the house. They can't take the weakened Deanna with them though who then decides that she'll take care of it herself with her gun "when she's ready". They leave and carve their way through the walker crowd while Deanna decides to not shoot herself but instead shoot some of the walkers heading towards her (we don't see her getting eaten though). The episode ends with the rest standing on the porch among the huge walker crowd and stupid little Sam repeatedly saying "Mom".
- Morgan and Carol take refuge in Morgan's house while Denise is in the basement with the wolf. After overcoming her fear, Denise attempts to treat the wolf's wound, basically joining Morgan's "let's change him" mission. Carol slipped before they made it into the house and she seems to have a concussion from the fall, which is later revealed to be a ruse to sneak into the basement. Carol wants to kill the wolf, Morgan won't let her, a fight between them ensues, Morgan knocks Carol out, the wolf knocks Morgan out and then frees himself with a knife. It is then revealed that Tara, Rosita and Eugene were in the same house the whole time and they stumble into that whole scenario. The wolf takes Denise hostage and demands their guns which they do hand over. The episode ends with the wolf and Denise leaving the house, heading towards the walker crowd.
Finally, we get a post-credits scene: Daryl, Sasha and Abraham are captured by some biker gang blocking the road. I'll just say that the final word of the episode is "Negan".
So basically, everybody leaves this episode in a really *beep* position, everything's up in the air and it's going to be very long three months for all of us until the show returns. Woohoo!
Waarom Morgan is zoals hij is, is al uitgelegd in episode 4 van dit seizoen. Die volledig om Morgan zijn verleden draaide. En nu volgens dezelfde 'code' leeft als Eastman.quote:Op maandag 30 november 2015 13:02 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom Morgan is zoals hij is komt denk ik later nog terug. Ik geloof echt niet dat ze het personage gewoon random zo verneukt hebben. Het zal vast een reden hebben uiteindelijk.
Maar goed, ik vind Morgan nog steeds wel baas. Alleen hadden ze het personage veel beter kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karma is a fucking bitch.
quote:Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef MissLuna het volgende:
Niet echt de seizoensfinale die ik had verwacht. Beetje tam.in het eerste seizoen zaten ze wel helemaal onder, inclusief gezicht. Ze wilden nu zeker niet al te vies worden, dan moet je weer douchen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op maandag 30 november 2015 16:27 schreef Stickertje het volgende:
Maar de laatste scene van aflevering 8 is toch wel![]()
Is de man die sprak Negan?
Gelijk in de eerste 5 seconden spat hij al van het scherm af.
quote:Op maandag 30 november 2015 09:43 schreef DJKoster het volgende:
Geen aftercredits scène bij mijn download. Deze dus?People are bitching that KILLERS cut off an after the credits thing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 februari verder, als ik dan nog zin heb om te kijken.
This actually aired after the first segment of Into The Badlands,
can\'t expect them to keep it but here you are... It was probably meant
to be after the credits but AMC wants to get more viewers for Into The
Badlands...
![]()
quote:Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef MissLuna het volgende:
Niet echt de seizoensfinale die ik had verwacht. Beetje tam.Kirkman adresseerde dat in Talking Dead toen een fan het ook vroeg. Hij had een verhaal over dat het niet praktisch is om dit te doen, omdat het uitdroogt en de geur verdwijnt, en omdat het risico bestaat dat je ziektes oploopt en dergelijke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fixed...
Dat van die schone gezichten werd niet besproken. Maar dit soort onzorgvuldigheden zijn eigen aan deze serie. Die scène met de Negan-bikers slaat eigenlijk ook nergens op. Dat ze 'opeens' worden tegengehouden op een lange rechte weg.
Trouwens, op dat moment hebben ze het 'help...' al gehoord. Maar daar hebben ze het dan al over gehad kennelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |