Hahaha, wel een goede serie overigens, ik ben hem ook aan het volgen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ginnifer GOODWIN bedoel ik ohmygosh. Gaat lekker
Thnx![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, wel een goede serie overigens, ik ben hem ook aan het volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ze moeten gewoon wat coole shots, creatieve kills en stoere momenten met Carol of Daryl erin gooien en het publiek vreet deze zooi op als een zooitje hersenloze zombies (huehuehue). Huppekee, krijgen ze weer nieuwe seizoenen erbij.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:45 schreef planethugo het volgende:
beetje matig hoe ze dat met glenn uit de doeken gedaan hebben. Geen shockeffect, geen spannende bijna doodmomenten... niks. Het enige dat hij deed was blijven liggen en onder een container schuilen en natuurlijk gaan de zombies dan vanzelf weer weg. Wat een bullshit, alsof 1 van die 1000 zombies hem niet gezien, geroken of gehoord heeft.
Even later ook met die meid en glenn in die winkel, keihard de deur dichtslaan maar de zombies lopen gewoon door. Even later moeten ze rustiger praten want er staat een zombie voor het raam die hen hoort
de eerst paar eps van dit seizoen waren echt super maar helaas weten ze dat niet echt vol te houden. Alweer dezelfde retoriek van mensen die moeten veranderen om te overleven en degene die het daar niet mee eens zijn, deze keer met Morgan en de naieve inwoners van Alexandria. Komop hej als je nu nog niet weet dat de wereld compleet fucked up is dan klopt er iets niet met je. Nu proberen ze het te verklaren door Morgan die een psycholoog tegenkwam en Alexandria dat supertoevallig vrijwel afgesloten was van de rest van de wereld. Benieuwd wat ze later weer voor kunstgrepen verzinnen om dit uitgekauwde thema opnieuw te gebruiken.
Hij had een paar zombies om hem heen doodgemaakt waardoor de andere zombies niet meer bij hem konden komen of hem überhaupt niet meer opmerkten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:45 schreef planethugo het volgende:
beetje matig hoe ze dat met glenn uit de doeken gedaan hebben. Geen shockeffect, geen spannende bijna doodmomenten... niks. Het enige dat hij deed was blijven liggen en onder een container schuilen en natuurlijk gaan de zombies dan vanzelf weer weg. Wat een bullshit, alsof 1 van die 1000 zombies hem niet gezien, geroken of gehoord heeft.
Viel me ook een beetje tegen. Vond deze aflevering ook vrij matig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:36 schreef Stranger het volgende:
Wat een ontzettende cop-out dat Glenn nog leeft zeg![]()
jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Biancavia het volgende:
Is volgende week de laatste tot februari?
Haha dit.quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Heb je ooit zulke neppe ballonnen gezien? Waarom moeten die tegenwoordig zelfs met CGI gemaakt worden![]()
Wel een toffe filler overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soort van officieel.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dat een fan, of officieel?
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:29 schreef NoXia het volgende:
Mid season finale in een notendop:Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook altijd erg afgeleid tijdens de aflevering.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:40 schreef Euforisch het volgende:
Ik volg TWD altijd braaf, maar ik krijg altijd zoveel behoefte om te breien tijdens een aflevering![]()
En dat doe ik dan ook en luister dan voornamelijk wat er gebeurd en als er wat gebeurd, kijk ik wel braaf
Jij bent de stiekeme soulmate van mijn vriendin? Whut er kan een apart topic komen voor mensen die haken en breien tijdens series en dan kunnen jullie goede series aanbevelen en mooie patronen met elkaar uitwisselen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:40 schreef Euforisch het volgende:
Ik volg TWD altijd braaf, maar ik krijg altijd zoveel behoefte om te breien tijdens een aflevering![]()
En dat doe ik dan ook en luister dan voornamelijk wat er gebeurd en als er wat gebeurd, kijk ik wel braaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |