quote:Op maandag 23 november 2015 23:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jawel. Dan heb ik dus even iets gemist
Die gast waaraan Morgan zijn verhaal vertelde.quote:Op maandag 23 november 2015 23:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jawel. Dan heb ik dus even iets gemist
Overduidelijk een undercover walker, binnenkort bijt zij iedereen hartstikke dood.quote:Op maandag 23 november 2015 23:28 schreef Tokus het volgende:
is Deanne nou een walker of niet? Ze ziet er erger uit dan de gemiddelde walker, maar weet nog wel normale zinnen te formuleren.
Thnx weet het weer.quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 23:29 schreef Evertjan het volgende:
Die middelvinger van Tara was wel episch
Eugene moet gewoon dood,het liefst beseft ie het zelf en loopt ie gewoon recht een horde zombies in.quote:Op maandag 23 november 2015 23:51 schreef Curiosity het volgende:
Van Eugene wordt je ook gestoord, wat een mietje.
je bedoelt alanna mastersonquote:Op maandag 23 november 2015 17:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Je kan wel écht goed zien dat de actrice die Tara speelt (Alanna Morrison) zwanger is. Vind haar erg opgeblazen deze episode
was...begin nov. bevallen en ergens denk ik dat we voorlopig nog niet van haar af zijn..in talking dead zegt steven/glenn dat ze nog aan het filmen zijn, dus ze kan gelijk weer 'aan de bak'...quote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
break?! Nu? Nee toch?![]()
Ik zei net nog tegen manlief dat Tara flink is aangekomen, maar die is dus zwanger
Huh?quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Heb je ooit zulke neppe ballonnen gezien? Waarom moeten die tegenwoordig zelfs met CGI gemaakt worden![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/24314842/__The_Walking_Dead-ster_zwanger__.htmlquote:Op maandag 23 november 2015 20:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als dat zo is zullen ze haar er wel binnenkort uitschrijven.
Dat zou juist de serie niet goed doen, tot vervelens toe een lokatie uitmelken. Ja, ze zaten veilig, en nu niet meer. En degenen die onvoldoende voorbereid waren hebben nu een uitdaging (Eugene voorop).quote:Op maandag 23 november 2015 12:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
alsof er geen actie mogelijk is wanneer ze niet 'on the road' zijn
Ik vind het jammer dat ze alexandria op zullen moeten geven
Oh ja, die hadden we ook nog. En het is natuurlijk iemand uit Alexandria die ze op de porto horen, omdat ze radeloos zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Ach Abraham komt er samen met Sasha aan met hun raketwerper en tankwagen. Ik voorspel een hoop brandende lijken volgende aflevering
Yes, wist ik wel, verkeerde achternaam getypt (ik volg ook Once Upon A Time waarin Ginnifer Morrison ook zwanger isquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:41 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
je bedoelt alanna masterson(half-zusje van danny (steven van 70's show) en christopher (francis van malcom in the middle))
Jennifer Morrisonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |