SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is zullen ze haar er wel binnenkort uitschrijven.quote:Op maandag 23 november 2015 17:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Je kan wel écht goed zien dat de actrice die Tara speelt (Alanna Morrison) zwanger is. Vind haar erg opgeblazen deze episode
Sasha is ook zwanger geweest. Die leeft nog steeds. Hoeft niet altijd wat te zeggen dus. Ze heeft geen hoofdrol en je ziet dat ze bewust op een andere manier in beeld gebracht word.quote:Op maandag 23 november 2015 20:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als dat zo is zullen ze haar er wel binnenkort uitschrijven.
Ik vond haar borsten al opvallen.quote:Op maandag 23 november 2015 17:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Je kan wel écht goed zien dat de actrice die Tara speelt (Alanna Morrison) zwanger is. Vind haar erg opgeblazen deze episode
break?! Nu? Nee toch?quote:Op maandag 23 november 2015 21:23 schreef INViCTuS het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer ze verder gaan na de break?
Na volgende weekquote:Op maandag 23 november 2015 21:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
break?! Nu? Nee toch?![]()
Ik zei net nog tegen manlief dat Tara flink is aangekomen, maar die is dus zwanger
Jawel. Dan heb ik dus even iets gemistquote:Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laatste afleveringen niet gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |