Omdat het moslims zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 14:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Waarom moorden ze dan terwijl ze 'allah akbar' staat te schreeuwen?
Omdat "wij" slechts 1 radicale gek (Breivik) hebben voortgebracht en "zij" hele volksstammen misschien?quote:Op maandag 16 november 2015 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet dus duidelijk twee kampen ontstaan die zich met redelijke, maar ook vaak met onredelijke argumenten proberen te verdedigen. Westers v.s. Islam/Arabisch. Precies wat zo'n IS graag ziet gebeuren.
Waarom verwachten wij van de doorsnee Moslim een genuanceerd uiteenzetting, wanneer we dat van 95/100 van onze eigen familie en vrienden niet verwachten en niet zien. Waarom moet een moslim zijn 'peers' hier wel op wijzen en wij niet? Ik doe het niet, maar nu ik er over nadenk is het best hypocriet toch?
Die moeder is gewoon mede-verantwoordelijk. Anders had ze niet zo 'verbaasd' gereageerd.quote:Op maandag 16 november 2015 14:42 schreef Toga het volgende:
[..]
Ja, al dat gegil en geschreeuw van die mensen, daarvan schiet je in de stress, moeten mensen gewoon niet doen... Echt waar zeg, als dom zijn zeer deed liep ze de hele dag te gillen van de pijn.
Beste familieleden; neem verantwoordelijkheid, vervloek hem publiekelijk of in ieder geval degenen die hem ertoe hebben aangezet.
Wordt u onderdrukt mevrouw?quote:Op maandag 16 november 2015 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Die moeder is gewoon mede-verantwoordelijk. Anders had ze niet zo 'verbaasd' gereageerd.
Ik vraag me af wat ze hiermee doen, dat zal wel hetzelfde zijn als in Nederland; niets..quote:Op maandag 16 november 2015 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Die moeder is gewoon mede-verantwoordelijk. Anders had ze niet zo 'verbaasd' gereageerd.
Ook hier was er sprake van radicalisatie, die zgn. niet werd opgemerkt door familie....nb hun eigen moeder. WTF denk ik dan. Je ziet dat Ibrahim radicaliseert en het komt NIET in je kop op om eens een hartig woordje met hem te wisselen? Sorry, maar ik geloof je dan niet.quote:Op maandag 16 november 2015 14:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kap er nou eens mee te doen alsof ik bedoel dat groepen onderling elkaar er op aan moeten spreken. Ik heb het over ouders die hun kinderen niet corrigeren, ooms dus hun neefjes en nichtjes niet vertellen hoe het wel zit. Vrienden die andere vrienden maar laten lullen.
Eens. Er valt alleen niet te zeggen of niet hetzelfde was gebeurd zonder islam. De radicale opvattingen kunnen ook ontstaan uit een ideologische beweging, zonder Allah. Er zullen altijd mensen zijn die het liefst andere mensen, vrouwen, willen onderdrukken. Ze zouden zich dan niet kunnen beroepen op een legitimering in de Koran of de belofte van maagden in het hiernamaals, dus dat maakt het al heel anders.quote:Op maandag 16 november 2015 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan het de Islam op zich zelf niet kwalijk nemen inderdaad. Maar er zijn redelijk wat moslims wereldwijd die zo'n radicale en foute (?) interpretatie van de Koran voorstaan. Dat maakt de Islam uiteindelijk wel tot een groot probleem, niet alleen de interpretatie er van. Zonder Islam geen verkeerde interpretatie, om maar even een open deur in te trappen.
Zelf vader toevallig?quote:Op maandag 16 november 2015 14:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ook hier was er sprake van radicalisatie, die zgn. niet werd opgemerkt door familie....nb hun eigen moeder. WTF denk ik dan. Je ziet dat Ibrahim radicaliseert en het komt NIET in je kop op om eens een hartig woordje met hem te wisselen? Sorry, maar ik geloof je dan niet.
Ignorance is bliss, zeker als het je eigen kind betreft.quote:Op maandag 16 november 2015 14:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ook hier was er sprake van radicalisatie, die zgn. niet werd opgemerkt door familie....nb hun eigen moeder. WTF denk ik dan. Je ziet dat Ibrahim radicaliseert en het komt NIET in je kop op om eens een hartig woordje met hem te wisselen? Sorry, maar ik geloof je dan niet.
Ik lees vooral een behoorlijke lading congnitieve dissonantie bij haar. "Mijn lieve zoon kan toch geen terrorist zijn, kijk maar het was meer zelfmoord..". En dat is eigenlijk vanuit haar positie wel begrijpelijk, maar het komt inderdaad wel erg dom over..quote:Op maandag 16 november 2015 14:42 schreef Toga het volgende:
[..]
Ja, al dat gegil en geschreeuw van die mensen, daarvan schiet je in de stress, moeten mensen gewoon niet doen...
Echt waar zeg, als dom zijn zeer deed liep ze de hele dag te gillen van de pijn.
Beste familieleden; neem verantwoordelijkheid, vervloek hem publiekelijk of in ieder geval degenen die hem ertoe hebben aangezet.
Vertaling:twitter:stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 14:56:41Pays-Bas : une voiture avec plaque belge en arrêt sur l'autoroute A2; incendie dans une ferme à côté; deux personnes interpellées reageer retweet
NWS / Bomalarm langs A2, verdachte naakt afgevoerdquote:Op maandag 16 november 2015 14:59 schreef Infection het volgende:
Vertaling:twitter:stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 14:56:41Pays-Bas : une voiture avec plaque belge en arrêt sur l'autoroute A2; incendie dans une ferme à côté; deux personnes interpellées reageer retweet
"Nederland: een auto met Belgische kentekenplaat op de A2; brand in een nabijgelegen boerderij; twee mensen gearresteerd"
Volgens nu.nl kan het OM 'niet zeggen' of de actie bij Susteren gerelateerd is aan Parijs. Dat is alvast geen keiharde ontkenning.quote:Op maandag 16 november 2015 14:59 schreef Infection het volgende:
"Nederland: een auto met Belgische kentekenplaat op de A2; brand in een nabijgelegen boerderij; twee mensen gearresteerd"
Gaat niet gebeuren. En ja, dat neem ik ze dus absoluut kwalijk. Van mij mogen dit soort lui als ongewenst vreemdeling worden gedeporteerd naar hun thuisland. Dit is landverraad. Zij hebben er bewust voor gekozen om NIET in te grijpen. Vergelijk het met de moeder/familie van Joran. Die heeft publiekelijk en onomwonden alle banden met hem verbroken. En die heeft slechts 2 doden op zijn geweten.quote:Op maandag 16 november 2015 14:42 schreef Toga het volgende:
[..]
Ja, al dat gegil en geschreeuw van die mensen, daarvan schiet je in de stress, moeten mensen gewoon niet doen...
Echt waar zeg, als dom zijn zeer deed liep ze de hele dag te gillen van de pijn.
Wel erg opvallend dat ze een Belgische kentekenplaat hadden in ieder geval.quote:Op maandag 16 november 2015 15:01 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Volgens nu.nl kan het OM 'niet zeggen' of de actie bij Susteren gerelateerd is aan Parijs. Dat is alvast geen keiharde ontkenning.
Wat een lui zeg.quote:Op maandag 16 november 2015 14:42 schreef Toga het volgende:
[..]
Die aanpak hebben ze gehanteerd en dat blijkt juist helemaal niet zo'n goede aanpak te zijn omdat er daardoor nauwelijks zicht is op wat er voor dat moment gebeurt.quote:Op maandag 16 november 2015 14:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het enigste en beste wat ze kunnen doen is gewoon die kutbuurten schoonvegen. Elke keer wanneer ze wat invallen doen in kutbuurten van Parijs/Marseille/Lyon en nu dus ook Molenbeek worden er de meest gore wapens gevonden (raketwerpers,AK's,explosieven). Dat las je al jaren terug.
Conclusies konden allang getrokken worden, ze moeten er eens werk van maken, want nu is het gewoon weer aftellen tot de volgende aanslag.
Ja dat is een scoop van Stefan, had ik nog nergens gelezen. Op een van de foto's op 1limburg stond een BMW op die afrit die mij zo op het eerste gezicht een NL kenteken leek te hebben...quote:Op maandag 16 november 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel erg opvallend dat ze een Belgische kentekenplaat hadden in ieder geval.
Want die zie je zelden in Nederland.quote:Op maandag 16 november 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Wel erg opvallend dat ze een Belgische kentekenplaat hadden in ieder geval.
Het is vooral een bijzonder grove belediging van ons intellect. Bijna provocatief te noemen.quote:Op maandag 16 november 2015 14:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik lees vooral een behoorlijke lading congnitieve dissonantie bij haar. "Mijn lieve zoon kan toch geen terrorist zijn, kijk maar het was meer zelfmoord..". En dat is eigenlijk vanuit haar positie wel begrijpelijk, maar het komt inderdaad wel erg dom over..
Niet in combinatie met een brand en dergelijke nee...quote:Op maandag 16 november 2015 15:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Want die zie je zelden in Nederland.
"Een beetje" Radicaliseren.. is ook een mooie...quote:Op maandag 16 november 2015 14:42 schreef Toga het volgende:
[..]
Als jouw zoon/dochter zoiets doet zal je in die eerste dagen erna ook nog vol ongeloof zitten denk je niet? Het is tenslotte je kind.quote:Op maandag 16 november 2015 15:03 schreef stopnaald het volgende:
[..]
moeder. Maar wat doet dat ertoe?
Tja, is net zoiets als een beetje zwanger....quote:Op maandag 16 november 2015 15:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"Een beetje" Radicaliseren.. is ook een mooie...
Jaquote:Op maandag 16 november 2015 15:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"Een beetje" Radicaliseren.. is ook een mooie...
Ha Stopnaaldquote:Op maandag 16 november 2015 15:06 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Tja, is net zoiets als een beetje zwanger....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |