Heeft meer met motorbendes te maken denk ik.quote:Op maandag 16 november 2015 14:35 schreef Janneke141 het volgende:
Een schuur in Susteren.
Belangrijk strategisch doelwit voor terroristen.
Frontpage wel:quote:Op maandag 16 november 2015 14:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die hebben het bericht een heel andere titel gegeven hoor.
ja, inderdaad je verwacht een "grote" aanslag in een schuurtje in susteren veeeeeeeel eerder dan laten we zeggen utrecht centraal, amsterdam centraal of schiphol. nee een schuurtje in susterenquote:Op maandag 16 november 2015 14:35 schreef Janneke141 het volgende:
Een schuur in Susteren.
quote:Op maandag 16 november 2015 14:35 schreef Janneke141 het volgende:
Een schuur in Susteren.
Ik zie duidelijk verschil in lettertype.quote:Op maandag 16 november 2015 14:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Frontpage wel:
[ afbeelding ]
nope dat was het denk ik niet..quote:Op maandag 16 november 2015 14:45 schreef Hathor het volgende:
Illegaal voorraadje vuurwerk dat vroegtijdig de lucht in is gegaan?
quote:Op maandag 16 november 2015 14:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die hebben het bericht een heel andere titel gegeven hoor.
quote:Op maandag 16 november 2015 14:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Frontpage wel:
[ afbeelding ]
Pillenfabriekje denk ik eerderquote:Op maandag 16 november 2015 14:45 schreef Hathor het volgende:
Illegaal voorraadje vuurwerk dat vroegtijdig de lucht in is gegaan?
Cobra6 en dergelijke is dan ook niet zomaar wat vuurwerk. Maar goed, ik gis maar wat.quote:Op maandag 16 november 2015 14:48 schreef danilel het volgende:
[..]
nope dat was het denk ik niet..
Was behoorlijk veel helicopter verkeer, veel brandweer en EOD stond klaar. Dat gebeurt niet zo maar bij wat vuurwerk..
Volgens het bijgewerkte artikel in de televaag heeft het OM gezegd dat het ging om een 'ernstig incident dat direct ingrijpen vereiste', lijkt me idd meer dan de eerste de beste kwekerij, laboratorium of voorraad Belgisch vuurwerk...quote:Op maandag 16 november 2015 14:48 schreef danilel het volgende:
[..]
nope dat was het denk ik niet..
Was behoorlijk veel helicopter verkeer, veel brandweer en EOD stond klaar. Dat gebeurt niet zo maar bij wat vuurwerk..
jup, ik vermoed dat ze dachten dat het om de voortvluchtige ontsnapte terrorist van Molenbeek zou kunnen gaan.quote:Op maandag 16 november 2015 14:51 schreef YazooW het volgende:
Zegt denk ik genoeg dat hij zijn kleren moest uitdoen voordat hij werd gearresteerd.
Auto met Belgische kentekenplatentwitter:stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 14:56:41Pays-Bas : une voiture avec plaque belge en arrêt sur l'autoroute A2; incendie dans une ferme à côté; deux personnes interpellées reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |