abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157598324
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 14:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ok.. ik denk dat je niet helemaal snapt wat ik bedoel... Ik zeg niet dat alle moslims in Nederland 1 gemeenschap vormen. Ik zeg dat de verschillende moslimgemeenschappen in Nederland (hoewel ze onderling niet per se contact hebben) wel binnen de groep vrij hecht is.
Deze snap ik niet. Bedoel je een mate van loyaliteit ofzo? Geen idee, ik herken dat niet. Ik denk eerder dat het wellicht lijkt alsof men dat heeft omdat men wordt 'aangevallen' op het moslim-zijn en er diverse groepen zijn die roepen dat de islam het probleem is en men daarom in die reflex schiet. Ik zie dat niet zozeer als het verdedigen of delen van extremistische opvattingen maar met het ontkennen van die 'beschuldiging'.

quote:
En ja ze zullen niet allemaal even hecht zijn en hecht zijn is ook niet per se het tegenovergestelde van open staan voor vrienden van buitenaf. Maar ik zeg slechts dat er groepen zijn... van mensen... in Nederland... en binnen die groepen worden er soms door individuen dingen geroepen die jij en ik als extremistisch zouden bestempelen waar jij en ik beiden stappen zouden ondernemen om eens een goed gesprek met die vriend te hebben...

Maar dat binnen in die groepen die stap niet genomen wordt. Door het scala aan reden wat ik eerder aangaf. Is het iets duidelijk wat ik bedoel?
Hmmm, nee, nog steeds niet eigenlijk. Je schildert de 'moslims' af als 1 groep, en dat er bepaalde mensen zijn die dingen roepen en dan eigenlijk ook eens aangesproken zouden moeten worden door moslims in die groep. Maar punt is juist dat die moslims elkaar überhaupt niet tegenkomen. Of in ieder geval, de moslim met de wat extremere opvattingen komt de 'average' moslim niet tegen. Dus hoe zouden die elkaar moeten aanspreken?
pi_157598328
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde gelul. Dat mens probeert gewoon om er zelf onderuit te komen, daarom hangt ze dit lulverhaal maar op. En sowieso altijd dat goedpraten. Laat maar weer zien dat ze allemaal één pot nat zijn. :')
Mijn zoon? Kan niet, echt ikke niet begrijp.. Tja, bij het opvoeden gaat ook al veel mis en een vrouw heeft sowieso geen reet te vertellen 1+1
pi_157598329
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde gelul. Dat mens probeert gewoon om er zelf onderuit te komen, daarom hangt ze dit lulverhaal maar op. En sowieso altijd dat goedpraten. Laat maar weer zien dat ze allemaal één pot nat zijn. :')
Ja of ze is zo vlak na de aanslagen nog in de ontkenningsfase, het gaat tenslotte om haar kind...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157598336
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:')

Als moeder zie je dat echt wel. Of je moet je koters jaren niet gezien hebben.
Moeders heeft geen reet te vertellen in deze koltoer.
pi_157598337
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Redelijk wat vrees ik. Gasten die, toen het nog wat rustiger was, de aanslagen van NY, Madrid en London aan het rechtpraten waren. Of collega's die ieder gesprek binnen 5 zinnen omdraaiden naar moslimdiscussies met de meest rare denkbeelden. Of klasgenoten die de meiden en homo's echt als stront zagen en daarvoor ook keihard uitkwamen.
Allemaal een zware overeenkomst met wat is allemaal uitkraamt en wat de sharia allemaal verteld.
Dat laatste is natuurlijk laakbaar gedrag en ook vanuit de moslimgemeenschap zal er misschien een ontwikkeling moeten komen om wat meer bij de tijd te zijn.
pi_157598347
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het zijn moslims, die uit naam van de islam een islamitische staat willen vestigen, met islamitische strenge wetgevingen. Daarbij vermoorden ze mensen of maken ze tot slaaf omdat ze als niet moslim als kafier behandeld mogen worden.
Ja, en waarom doen ze dat? Niet omdat ze dat in een boek lezen.
pi_157598372
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja of ze is zo vlak na de aanslagen nog in de ontkenningsfase, het gaat tenslotte om haar kind...
Misschien moet ze eens bij haarzelf nagaan hoe dit heeft kunnen gebeuren. Iets met opvoeden enzo...
pi_157598378
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:00 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dit klopt als een bus. Zij voeden zichzelf en dat is eigenlijk hetzelfde patroon als wat 'onze eigen' zwarte kousen hebben. Afkeuring van alles wat anders is dan hoe zij denken te moeten leven, vrouwen in een broek deugen niet. Het is allemaal veel gematigder, dat realiseer ik me wel degelijk maar het heeft ook het 'eigen eilandje / wij zijn beter' patroon.
Die 'zwarte kousen' zijn net zo extreem, alleen is ons land grotendeels gestoeld op normen en waarden die in de algemene Christelijke mores terug te vinden zijn. Met andere woorden: Ze vallen niet zo op qua afwijkend gedrag.
pi_157598399
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Misschien moet ze eens bij haarzelf nagaan hoe dit heeft kunnen gebeuren. Iets met opvoeden enzo...
Ik denk dat zij de rest van haar leven met die vraag zal worstelen...
pi_157598402
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:09 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Moeders heeft geen reet te vertellen in deze koltoer.
Ah, ja, dat is waar ook.. Vrouwen zijn 2de rangs wezens daar. Ook zo'n 'dingetje'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157598403
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat vooral, je wil niet geloven dat je kind zoiets doet. Er staat ook dat ze zagen dat een van hen radicaliseerde, maar dan nog bedenk je dan niet dat hij met een bomgordeltje de straat op gaat.
pi_157598418
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die 'zwarte kousen' zijn net zo extreem, alleen is ons land grotendeels gestoeld op normen en waarden die in de algemene Christelijke mores terug te vinden zijn. Met andere woorden: Ze vallen niet zo op qua afwijkend gedrag.
En gaan geen honderden mensen uitmoorden in naam van....
pi_157598420
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 14:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat vooral, je wil niet geloven dat je kind zoiets doet. Er staat ook dat ze zagen dat een van hen radicaliseerde, maar dan nog bedenk je dan niet dat hij met een bomgordeltje de straat op gaat.
Precies, volgens mij best logisch voor een moeder.
pi_157598426
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 14:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en waarom doen ze dat? Niet omdat ze dat in een boek lezen.
Waarom dan wel? Waarom moorden ze dan terwijl ze 'allah akbar' staat te schreeuwen?
1947-2016
  maandag 16 november 2015 @ 14:13:47 #165
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157598427
http://www.1limburg.nl/tw(...)eren?context=default

Grote politieactie in Limburg, EOD aanwezig, A2 afgesloten. Brand in schuurtje, verlaten auto.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 16 november 2015 @ 14:14:17 #166
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157598435
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Deze snap ik niet. Bedoel je een mate van loyaliteit ofzo? Geen idee, ik herken dat niet. Ik denk eerder dat het wellicht lijkt alsof men dat heeft omdat men wordt 'aangevallen' op het moslim-zijn en er diverse groepen zijn die roepen dat de islam het probleem is en men daarom in die reflex schiet. Ik zie dat niet zozeer als het verdedigen of delen van extremistische opvattingen maar met het ontkennen van die 'beschuldiging'.
Ik zeg niet dat ze het verdedigen. Ik zeg dat ze het laten voor wat het is. Ze spreken elkaar er niet of nauwelijks op aan.

quote:
[..]

Hmmm, nee, nog steeds niet eigenlijk. Je schildert de 'moslims' af als 1 groep,
Dat doe ik expliciet niet. Beetje jammer dat je dat krampachtig probeert aan te houden. Ik probeer slechts een verenigende factor te vinden voor deze diverse groepen die relevant zijn voor het probleem.

quote:
en dat er bepaalde mensen zijn die dingen roepen en dan eigenlijk ook eens aangesproken zouden moeten worden door moslims in die groep. Maar punt is juist dat die moslims elkaar überhaupt niet tegenkomen. Of in ieder geval, de moslim met de wat extremere opvattingen komt de 'average' moslim niet tegen. Dus hoe zouden die elkaar moeten aanspreken?
Radicaliseren doe je niet in je eentje. Jij zegt dus dat er grote groepen moslims zijn in Nederland die radicale gedachtengangen hebben? Ik ga er vanuit dat de meeste moslims (door bijna alle groepen heen) gematigd zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 16 november 2015 @ 14:14:26 #167
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157598440
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waarom dan wel? Waarom moorden ze dan terwijl ze 'allah akbar' staat te schreeuwen?
Omdat het waanzinnigen zijn?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157598443
quote:

[..]

Omdat ze niet helemaal goed bij hun hoofd zijn?
  maandag 16 november 2015 @ 14:14:52 #169
346939 Janneke141
pi_157598450
quote:
4s.gif Op maandag 16 november 2015 14:13 schreef Dagonet het volgende:
http://www.1limburg.nl/tw(...)eren?context=default

Grote politieactie in Limburg, EOD aanwezig, A2 afgesloten. Brand in schuurtje, verlaten auto.
Roosteren. Belangrijk strategisch doelwit voor een terroristische aanslag.
pi_157598455
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Omdat het waanzinnigen zijn?
'Godsdienstwaanzinnigen' is een beter woord.
1947-2016
  maandag 16 november 2015 @ 14:16:09 #171
346939 Janneke141
pi_157598472
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Prima. Zo lang je maar in gedachten houdt dat de godsdienst an sich niet waanzinnig is.
pi_157598475
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nah, ik kies voor ''mafketels''
pi_157598479
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 14:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze het verdedigen. Ik zeg dat ze het laten voor wat het is. Ze spreken elkaar er niet of nauwelijks op aan.
Ze spreken elkaar dan ook niet of nauwelijks. Mensen zoeken eensgezinden op, voor moslims is dat niet anders. Het is niet dat soennieten en sjiieten elkaar wekelijks in dezelfde moskee zien ofzo.
  maandag 16 november 2015 @ 14:16:26 #175
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157598480
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Roosteren. Belangrijk strategisch doelwit voor een terroristische aanslag.
Er is in Molenbeek niemand gearresteerd vandaag, de actie daar is ten einde.

Halsoverkop de auto in gedoken? Of gewoon vuurwerksmokkelaars of drugrunners?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157598485
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het zijn moslims, die uit naam van de islam een islamitische staat willen vestigen, met islamitische strenge wetgevingen. Daarbij vermoorden ze mensen of maken ze tot slaaf omdat ze als niet moslim als kafier behandeld mogen worden.

En jij gaat vertellen dat de islam er niets mee te maken heeft. Alle MO kenmerken en gebruiken zijn overduidelijk aanwezig.
[ afbeelding ]
Wanneer jij uit naam van de Doyenne du Comice stoofpeer aanslagen pleegt, is de Doyenne du Comice stoofpeer dan schuldig aan jouw aanslagen? (Vervang Doyenne du Comice stoofpeer door Islam) Antwoord: Nee, behalve wanneer jij als weldenkend persoon alle contact met de werkelijkheid kwijt bent en er dingen in gaat zien die er niet in staan. Oude geschriften spreken meestal in metaforen, dat vergt enige intelligentie en vaak ook geen letterlijke interpretatie.

Dan is er dus blijkbaar iets fout met de interpretatie, niet met het geschrift zelf? In die zin heeft de Islam er wel degelijk mee te maken, als in hoe mensen als Islamitische gemeenschap een bepaalde interpretatie aanhangen of promoten.
pi_157598502
quote:

[..]

90% weet nog geen eens wat er allemaal in de Koran staat, het is meer van het horen zeggen.. Hoe dom en hypocriet ben je dan.
pi_157598530
Ik weet niet of iemand in deze reeks al deze angst heeft geuit, maar huiver toch wel een beetje voor het EK volgend jaar in Frankrijk.

Ik denk dat er echt gigantisch veel beveiliging gaat zijn.

Hoop dat IS niet het toernooi gaat verkloten, want als er één kans is om toe te slaan m.b.t. de schade die ze kunnen aanrichten zowel in het aantal slachtoffers als de publiciteit die ze krijgen is het wel het EK volgend jaar...
I feel kinda Locrian today
  maandag 16 november 2015 @ 14:19:44 #179
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157598546
Als dit soort gasten de Koran niet zouden misbruiken voor hun zieke acties hadden ze dezelfde interpretatie of uitleg wel uit de gedichtenbundel van Sinterklaas kunnen halen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 16 november 2015 @ 14:19:50 #180
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157598551
quote:
Allah wil het duidelijk niet. Opgelost, slotje!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157598577
TT: er zijn toch al 129 bevestigde doden?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157598578
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Prima. Zo lang je maar in gedachten houdt dat de godsdienst an sich niet waanzinnig is.
Over godsdienst ansich mag ik vinden wat ik wil.. Maar nee, doe ik ook niet. Ik scheer de islam niet over 1 kam. Want voorbeelden zijn er zat dat het wel goed kan samengaan met mensen die wat ontwikkelder zijn en een feitelijkere kennis van de wereld en deze ook toelaten in hun leven, of andere geloven..
Maar je kunt moeilijk ontkennen dat er op dit moment maar 1 is die zoveel moord en doodslag brengt als die waar we het nu over hebben.
1947-2016
pi_157598579
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

En gaan geen honderden mensen uitmoorden in naam van....
Is ook niet nodig, aangezien ze zonder al te veel frustraties kunnen meedraaien in onze maatschappij, wij hen ook accepteren en zeker niet hun mede-Christenen of thuisland op grote schaal belegeren? Ik kan zo wel wat omstandigheden noemen die anders zijn.

Ik promoot dergelijke gedachtes niet, het is wél belangrijk om er enig inzicht in te krijgen dat verder gaat dan 'het zijn gewoon moslims en dus kut'.
  maandag 16 november 2015 @ 14:21:17 #184
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157598580
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 14:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze spreken elkaar dan ook niet of nauwelijks. Mensen zoeken eensgezinden op, voor moslims is dat niet anders. Het is niet dat soennieten en sjiieten elkaar wekelijks in dezelfde moskee zien ofzo.
Kap er nou eens mee te doen alsof ik bedoel dat groepen onderling elkaar er op aan moeten spreken. Ik heb het over ouders die hun kinderen niet corrigeren, ooms dus hun neefjes en nichtjes niet vertellen hoe het wel zit. Vrienden die andere vrienden maar laten lullen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 16 november 2015 @ 14:21:50 #185
192592 SureD1
------------------------------
pi_157598587
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2015 14:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Er is in Molenbeek niemand gearresteerd vandaag, de actie daar is ten einde.

Halsoverkop de auto in gedoken? Of gewoon vuurwerksmokkelaars of drugrunners?
Royale inzet wel dan... Methlabs zijn op het platteland min of meer aan de orde van de dag en zien eigenlijk nooit zo'n inzet... Motorbende-gedoe zoals eerder werd gesuggereerd zou ook nog kunnen...

Edit: twee aanhoudingen verricht iig...
pi_157598588
quote:
12s.gif Op maandag 16 november 2015 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nah, ik kies voor ''mafketels''
Blijf maar wegkijken dan.
1947-2016
pi_157598590
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 13:39 schreef SpecialK het volgende:
Als ik nou eens stel dat..

Moslimsgemeenschappen, beiden in Europa alswel daarbuiten moeite hebben met het in toom houden van individuen onder hen die radicaliseren.
Hoe pakte men in het verleden de Mafia aan?, zo moet men de Jihadis en hun netwerk ook aanpakken.

Neem het kleinste deel van de moslims dat Salafist en Wahabist is, hiervan gaat een deel op Jihad. Een ander deel steunt het publiekelijk, een ander deel steunt het via de zijlijn en de rest vind het wel prima.

Het grootste deel van de moslims, de niet Salafisten roept 'Israel en de VS zitten erachter' of komen met spreuken uit de koran die dit afkeuren,dit zijn gematigde moslims (per definitie ongevaarlijk). En dit soort leuzen zijn het enige veilige dat ze kunnen roepen. Het trekt ze niet naar de kant van Salafisten en IS en niet naar de kant van Wilders. Kritiek kan iemand persoonlijk duur komen te staan, als er een Salafist in je buurt rondhangt, dan wil je niet opvallen en verlinkt worden. Als gewone Duitser of Nederlander die tegen de Nazi's was, moest je je mond ook houden met Nazi's in de buurt. Men deed stiekem weleens wat anti-acties binnen de deuren, maar je moest je stil houden op straat.

De Koran heeft veel pro-leven spreuken, maar de denkfout wordt vaak gemaakt dat Salafistische en Wahabistische sektes hun Jihad voeren met de Koran erbij. Ze zijn niet voor niets een sekte en sektes zijn alleen goed te begrijpen vanuit de gedachtegang van de sekte. Ze handelen niet volgens een bepaalde norm, maar creeeren een nieuwe. Ze hebben een nieuwe kalief, een nieuw plan en willen voor de eindtijden uitbreken een groot kalifaat. De goede spreuken uit de Koran doen er voor hen niet toe.

Een deel van de jeugd (en dan maakt het niet zoveel uit of je moslim bent) is gevoelig voor brainwashen door kleine groepen salafisten. Alle tieners zijn manipuleerbaar door gevaarlijke groepen. Dit is hoe IS jongeren voor het karretje spande om het kalifaat te gaan uitroepen in Irak en Syrie.

quote:
Misschien wel doordat er gewoon weinig kritiek is richting complotdenken of uitleggingen van de Koran waar de nadruk op geweld wordt gelegd... Niet omdat de gemeenschap daar op aanstuurt maar doordat men wellicht de discussie of het conflict niet aan wil met je eigen broeders/zusters omdat men zich slachtoffer voelt van de samenleving of de wereldpolitiek en je dus je mede-slachtoffers niet wil afvallen. Of soms zelfs omdat de cultuur in kwestie harde politieke discussies uit de weg willen gaan.

Is dat iets waar "linksige" of progressieve mensen in dit topic het wellicht mee eens zouden kunnen zijn?
IS haat Frankrijk omdat Frankrijk de uitbreidingsplannen van het kalifaat dwarszit en discussies zijn goed, maar gematigde moslims blijven gematigde moslims. Ze kunnen het verschil niet maken zoals een doorsnee Christen niets doet tegen mensen die ergens in een kamp gaan zitten omdat ze geloven dat Jezus terugkomt of zich bij de KKK aansluiten en discriminerend bezig zijn. Die luisteren niet naar gewone Christenen. Bijbelcitaten, discussies, afkeuringen.. het maakt dan allemaal niets meer uit.

Je moet de netwerken blootleggen. Weten wie met wie contact heeft en de sterkste schakels er eerst uitfilteren en daarna de rest. Allemaal achter slot en grendel tot het onderste uit de kan is en intussen blijven vernietigen, waar het kan.
pi_157598604
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Blijf maar wegkijken dan.
Wat jij wil.
pi_157598657
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Als dit soort gasten de Koran niet zouden misbruiken voor hun zieke acties hadden ze dezelfde interpretatie of uitleg wel uit de gedichtenbundel van Sinterklaas kunnen halen. :{

:{²
Of quotes uit de Donald Duck

pi_157598665
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wanneer jij uit naam van de Doyenne du Comice stoofpeer aanslagen pleegt, is de Doyenne du Comice stoofpeer dan schuldig aan jouw aanslagen? (Vervang Doyenne du Comice stoofpeer door Islam) Antwoord: Nee, behalve wanneer jij als weldenkend persoon alle contact met de werkelijkheid kwijt bent en er dingen in gaat zien die er niet in staan. Oude geschriften spreken meestal in metaforen, dat vergt enige intelligentie en vaak ook geen letterlijke interpretatie.

Dan is er dus blijkbaar iets fout met de interpretatie, niet met het geschrift zelf? In die zin heeft de Islam er wel degelijk mee te maken, als in hoe mensen als Islamitische gemeenschap een bepaalde interpretatie aanhangen of promoten.
Exact. Maar ga me aub niet vertellen dat de islam er geen fuk mee te maken heeft. Zoals xa1pt na iedere aanslag, verkrachting, verslaving en moord aan het doen is. En ja het is de persoonlijke interpretatie, van een waanzinnige die uit naam van zijn ideologie wil moorden.
1947-2016
  maandag 16 november 2015 @ 14:26:12 #191
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157598681
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:17 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

90% weet nog geen eens wat er allemaal in de Koran staat, het is meer van het horen zeggen.. Hoe dom en hypocriet ben je dan.
Dan is 90% v alle moslims geen echte moslim
graag op anoniem
pi_157598691
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat jij wil.
Moet je mij niet op aankijken, eerder jezelf denk ik.
1947-2016
pi_157598698
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Moet je mij niet op aankijken, eerder jezelf denk ik.
Ieder zijn mening ouwe.
  maandag 16 november 2015 @ 14:28:25 #194
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157598721
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 14:26 schreef topdeck het volgende:

[..]

90% van de christenen is dan ook geen echte christen.

Volgens mij geldt voor alle Abrahamistische geloven wel.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157598723
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 14:26 schreef topdeck het volgende:

[..]

Klopt, zijn meeloperlims
pi_157598732
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 14:19 schreef starla het volgende:
Ik weet niet of iemand in deze reeks al deze angst heeft geuit, maar huiver toch wel een beetje voor het EK volgend jaar in Frankrijk.

Ik denk dat er echt gigantisch veel beveiliging gaat zijn.

Hoop dat IS niet het toernooi gaat verkloten, want als er één kans is om toe te slaan m.b.t. de schade die ze kunnen aanrichten zowel in het aantal slachtoffers als de publiciteit die ze krijgen is het wel het EK volgend jaar...
Ze gaan waarschijnlijk toch geen aanslagen plegen op de momenten dat we het verwachten. Tuurlijk kunnen ze dan nog veel slachtoffers veroorzaken, maar er zijn per jaar nog duizenden andere evenementen waar grote groepen mensen bij elkaar komen, en honderden daarvan worden ook bezocht door staatshoofden, ministers en dergelijke. De beveiliging bij het EK zal extreem scherp zijn maar een willekeurig muziekfestival, bioscopen, winkelcentra etc. etc. zeker niet.
pi_157598759
Welkom in Ollandistan!

:)
  maandag 16 november 2015 @ 14:31:02 #198
346939 Janneke141
pi_157598770
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Welkom in Ollandistan!
[ afbeelding ]

:)
Die is zo oud, die heeft al een baard.
pi_157598778
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2015 14:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Haha :)
pi_157598781
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2015 14:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Oh jee....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')