Haha, dat lijkt me nog erger ja...quote:Op donderdag 19 november 2015 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kijk ik (in bed) met je mee, want mijn man moet op vrijdagavond altijd iets van "Idols with a Dutch voice got talent" ofzo kijken
Oh mijn godquote:Op donderdag 19 november 2015 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kijk ik (in bed) met je mee, want mijn man moet op vrijdagavond altijd iets van "Idols with a Dutch voice got talent" ofzo kijken
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:18 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Oh mijn godHeb jij ook zo een man?
Sta ik niet alleen in die ellende?
Volgens mij heeft ze toch een paar andere nieuwsdingetjes gemist de afgelopen week.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Privé TV Vanessa Bontje : Iedereen heeft het over Mindmasterslive, elke dag bijna
Heb ik dat net gewoon gemist. Zag haar wel aan het woord, maar erna weggezaptquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Inca het volgende:
oooooooooooooooooo mooi buikje hoor duidelijk te zien
dom dom domquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb ik dat net gewoon gemist. Zag haar wel aan het woord, maar erna weggezapt
Ja, Patty ook trouwens, als ze niet te oud was om zwanger te zijn dan zou je denken......quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Inca het volgende:
oooooooooooooooooo mooi buikje hoor duidelijk te zien
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:57 schreef DonnaRush het volgende:
Zo! Very pregnant! Buikje was nu net prachtig in beeld.
Patty heeft met der kop in de cementmolen gezetenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Patty ook trouwens, als ze niet te oud was om zwanger te zijn dan zou je denken......
Dan heeft ze zwaar getafeld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Patty ook trouwens, als ze niet te oud was om zwanger te zijn dan zou je denken......
Waarom zou hij de vader niet zijn?quote:
Volgens Evert.... of waren er beelden van?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zat net te denken hoe haar ex-schoonfamilie deed over haar zwangerschap. Dan moet ze maar blij zijn dat ze daarvan verlost is...
Het zal idd wel zo zijn, maar ik vind het vreemd dat ze uit elkaar gingen toen Sabia net zwanger was. Er zal wel het 1 en het ander zijn voorgevallen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou hij de vader niet zijn?
Denk je werkelijk dat ze zwanger is van een grote neger maar voor de leuk volhoudt dat het van Raf is, en dat we dat allemaal niet doorhebben als het kind geboren is?
Als Raf twijfelt dan zal hij wel een DNA-test laten doen, maar als ze nu idd 28 weken zwanger is, dan zou ik niet weten waarom iemand aan het vaderschap van Rafael zou moeten twijfelen, want dan is ze zwanger geworden toen ze nog een relatie hadden.
Ging ze met Khalid ook niet bij een zwangerschap of jonge baby uit elkaar?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zal idd wel zo zijn, maar ik vind het vreemd dat ze uit elkaar gingen toen Sabia net zwanger was. Er zal wel het 1 en het ander zijn voorgevallen.
De familie heeft natuurlijk Sabia beschuldigd dat Raf niet meer goed voetbalde. Dus hebben ze besloten voor een jaar uit elkaar te gaan. Dat die nu nog niet goed voetbalt is ze een doorn in het oog daarom die vuil spuiterij. Vervolg volgende week in privequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zal idd wel zo zijn, maar ik vind het vreemd dat ze uit elkaar gingen toen Sabia net zwanger was. Er zal wel het 1 en het ander zijn voorgevallen.
Ja, nog voor de bevalling. Al werd dat pas veel later bekend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ging ze met Khalid ook niet bij een zwangerschap of jonge baby uit elkaar?
ik denk dat dat voorval niet eens spectaculair hoeft te zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 07:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, nog voor de bevalling. Al werd dat pas veel later bekend.
Sowieso denk ik dat er wat is voorgevallen. Het gedrag van de familie van der Vaart is nogal vreemd; je moet iemand wel echt haten, wil je zo stellig de zwangerschap ontkennen.
En?quote:Op zondag 22 november 2015 22:36 schreef Leandra het volgende:
Zometeen in Shownieuws iets over Sabia...
Net even op de site van Shownieuws gekeken, dit gevonden:quote:
http://www.show.nl/showfl(...)ieuwe-liefde-rafael/quote:SABIA WIST NIETS VAN NIEUWE LIEFDE RAFAEL
TELEVISIE 22 NOVEMBER 23:29
DELEN:
0
Sabia Engizek laat zich niet uit over de nieuwe vriendin van Rafael van der Vaart. In een interview met het Duitse blad Gala zegt Sabia dat ze via de media heeft vernomen dat haar ex een relatie heeft met Christie Bokma.
“Ik hou mijn gevoelens liever voor mezelf”, antwoordt Sabia op de vraag of ze niet vindt dat Rafael al snel een ander heeft.
Engizek is in verwachting, een zwangerschap waar veel om te doen was. Zo zei Rafaels moeder eerder deze maand nog dat ze helemaal niet geloofde dat Sabia een kindje verwacht met haar zoon. Ook op die verhalen wil Sabia niet reageren.
Door alle verhalen over haar babybuik geniet Sabia minder van haar zwangerschap. “Om eerlijk te zijn is mij de vreugde ontnomen.” Sabia probeert alle verhalen over haar buikje te negeren. “De speculatie zal niet stoppen totdat mijn kindje is geboren.”
(BuzzE)
Nee, we keken allemaal om te zien of Sabia echt zwanger was, en dat is ze, dus nu is het wel klaar, voor de acts hoef je sowieso niet te kijken.quote:Op maandag 23 november 2015 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik geloof dat ik niet veel gemist heb, hč?
Zag je dat Sabia zwanger was?quote:Op maandag 23 november 2015 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
Net een kwartiertje teruggekeken en dat is ook het laatste wat ik er van ga zien. Op alle fronten typisch SBS zal ik maar zeggen...
Dan heb je het enige dat de moeite van het bekijken waard was gemist...quote:Op maandag 23 november 2015 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
Niet gezien.
Ik zag wel de extreme lelijkheid van Patty, maar ik heb het niet uitgezeten tot duidelijke beelden van Sabia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je kan van Sabia houden, je kan haar verguizen maar dat de Telegraaf haar nog steeds Engizek noemt vind ik toch wel een dingetje hoor!!Ze noemt zichzelf weer zo, dus logisch dat ze het overnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Huh?? Ze had toch net weer die van haar ex-man aangenomen??quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf weer zo, dus logisch dat ze het overnemen.
Get well soon!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die voetballer heet heul geen Engizek.
Blame it on the flu ...
bronquote:'Zwangere Sabia aan het infuus'
van onze redactie
Sabia Engizek ligt volgens Duitse media veelvuldig aan het infuus om haar baby genoeg voedingsstoffen toe te dienen. Ze zou, nadat ze veel gewicht verloor, onder toezicht van meerdere artsen staan.
De zwangere Sabia - hoe lang zij in verwachting is, houdt zij geheim - viel naar eigen zeggen van alle stress rondom de breuk met Rafael afgelopen zomer 10 kilo af. Dat gaf zij ook als verklaring van haar maandenlange 'platte' buik. Inmiddels toont haar figuur iets ronder, maar krijgt zij blijkbaar nog niet genoeg binnen en maakt ze daarom gebruik van infusen, meldt Closer.
Ook zegt een bron tegen het blad dat de 37-jarige Sabia, zoals Privé eerder al schreef, een operatie heeft ondergaan. Ze liet, zo vertelt een ingewijde, een 'bandje' plaatsen om haar baarmoedermond dicht te houden, om een herhaling van haar grote babydrama's te voorkomen.
Tot twee keer toe verloor Sabia een kindje, haar eerste dochter samen met ex-man Khalid Boulahrouz kwam tijdens het EK Voetbal in 2008 veel te vroeg ter wereld en overleed kort na de geboorte en twee jaar geleden werd de dochter die zij verwachtte met Rafael stil geboren na een zwangerschap van 19 weken.
Ouderwetse bagger, dat was 10 jaar geleden toch ook al op tv?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:48 schreef Mula het volgende:
Sabia is toch niet zo'n kijkcijferknaller als de topictitel doet vermoeden...
http://www.nu.nl/media/41(...)indmasters-live.html
Het best goed deed? Verklaar je nader!quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ouderwetse bagger, dat was 10 jaar geleden toch ook al op tv?
Met dezelfde Patty, die gisteren wederom haar theatrale act uitvoerde..
Maar krijgt Saab wel een onkostenvergoeding?
Ze mist zo natuurlijk wel ff wat inkomsten of zou Raf nu bijspringen?
Die moet toch ook meekrijgen dat miss Saab het best goed deed in NL.
ehhh, hij teelt groenten...quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
In die stinkboer G. moet gewoon weer varkens vetmesten. Opzouten naar je stal!
Ze is in de media en hier niet compleet afgemaakt of uitgekotst.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het best goed deed? Verklaar je nader!
Ook goed, als-ie maar opzout.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ehhh, hij teelt groenten...
Ze heeft 2 afleveringen overleefd? Als dat al een hele prestatie is...quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze is in de media en hier niet compleet afgemaakt of uitgekotst.
best een prestatie dus.
Ik moet soms zo lachen om jouquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Die moet toch ook meekrijgen dat miss Saab het best goed deed in NL.
Oké, als dat je criteria zijn...quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze is in de media en hier niet compleet afgemaakt of uitgekotst.
best een prestatie dus.
Topctitel: Sabia is een kijkcijferknaller mag best veranderen in: Het zit allemaal nogal diep, hč.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:22 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind de kijkcijfers best wel goed voor het programma. Sneu dat ze meer hadden verwacht.
Ja hele snelle keuze.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:02 schreef ato het volgende:
Wat raar dat zo'n programma stopt na 2 afleveringen..
Lijkt me geen slim verdienmodel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:11 schreef superrmama het volgende:
Kan het niet zijn dat het programma wel doorgaat, alleen niet live meer?
Is het heel dom als ik geen idee heb wat dat is, een verdienmodel?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me geen slim verdienmodel.
De manier waarop je je geld verdient, en dan vooral, hoeveel kosten je moet maken om je geld te verdienen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:44 schreef superrmama het volgende:
[..]
Is het heel dom als ik geen idee heb wat dat is, een verdienmodel?
Ah, zo. Wat ik echter bedoelde is dat het wel uitgezonden wordt, maar niet live. Geen idee hoor, misschien begrijp ik het nog steeds niet...heb niet gekeken. Had ook geen bevestiging nodig van een buik van Sabia, ik geloofde het wel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
De manier waarop je je geld verdient, en dan vooral, hoeveel kosten je moet maken om je geld te verdienen.
Als het niet uitgezonden wordt kost het alleen maar geld en levert het nog minder op dan het nu opgeleverd heeft.
Huidige Utopia lijkt me niets voor Sabia. (zie haar eerder in een Big Brother)quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan Saab niet in Utopia?
Ze wil blijkbaar heel graag voor de camera:
http://www.telegraaf.nl/p(...)p_voor_Sabia___.html
Zouden ze anno 2015 nog steeds gedacht hebben binnen te lopen van de SMS-jes?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me geen slim verdienmodel.
Als je ziet hoe dom het programma in elkaar zit zat, zou me ook die gedachtengang niet verbazen.quote:Op zondag 29 november 2015 08:39 schreef Cynix ® het volgende:
Zouden ze anno 2015 nog steeds gedacht hebben binnen te lopen van de SMS-jes?
Zonder die paar tientjes had het toch niet live gehoeven?
Ik ken het model achter dit programma verder ook niet, maar weet wel dat opnemen en uitzenden ook heel veel mankracht, materieel en dus geld kost.quote:Nou ken ik het verdienmodel, als dat er al was, verder ook niet.
quote:Uri Geller denkt dat het floppen van zijn SBS 6-show Mindmasters Live mogelijk ook te maken heeft met de terroristische aanslagen in Parijs. Dat heeft hij laten weten in een officiële reactie aan journalist Bastiaan Meijer. Geller denkt dat Nederland nog een beetje treurig is en zo’n amuserende show eventjes niet aan kan. “Het kan zijn dat de stemming in het land en in Europa somber is vanwege de terroristische wreedheden, waardoor de timing voor zo’n show niet gepast was.”
De ‘mentalist’ vervolgt: “Ik vond het ook onprettig en ongemakkelijk dat honden het publiek besnuffelden en bomexperts de studio doorzochten voorafgaand aan elke aflevering. Misschien droegen de zorgen over een terroristische aanslag ook niet bij?”
quote:Op zondag 29 november 2015 13:16 schreef Markeerstift het volgende:
Ja hoor.. Het is allemaal de schuld van de aanslagen
Ik ben benieuwd naar zijn 'officieuze' reactie.quote:Op zondag 29 november 2015 12:49 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft hij laten weten in een officiële reactie aan journalist Bastiaan Meijer. Geller denkt dat Nederland nog een beetje treurig is en zo’n amuserende show eventjes niet aan kan.
quote:Op zondag 29 november 2015 13:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn 'officieuze' reactie.
En treuren zal best kloppen, maar opmerkelijk dat bijna 2,5 miljoen mensen door hun tranen heen toch RTL4 hebben kunnen vinden voor het rouwverwerkingsprogramma bij uitstek: Voice of Holland.
Dat zou betekenen dat ze der eigen kinderen ook in die waan laat? Die verheugden zich zeer op de komst van de kleinequote:Op zondag 29 november 2015 05:57 schreef kissaa het volgende:
Saab heeft volgens Patries een nepbuikje: http://www.bekendeburen.n(...)sbuikje-sabia-nep-is
Het zwangerschapsbuikje van Sabia Boulahrouz heeft ook de juryleden van het inmiddels gesneuvelde programma Mindmasters beziggehouden. Patricia Paay weet het nu zeker......
Ook binnen de jury van het gesneuvelde programma Mindmasters was het zwangerschapsbuikje van Sabia Boulahrouz onderwerp van gesprek, Patricia Paay weet het inmiddels zeker: Sabia heeft volgens haar een nepbuikje en ze is niet de enige die dit denkt. Aan bekendeburen vertelt Paay het volgende:
'Ik raakte in gesprek met Patty en die wist me melden dat zij er vrijwel zeker van overtuigd is, dat het zwangerschapsbuikje nep is. Ik heb Sabia eens in de gaten gehouden en het is volgens mij ook zo. Ik ben zelf zwanger geweest en ik weet hoe je dan als vrouw ermee omgaat.
Je aait voortdurend over je buik of wrijft er overheen. Ook voel je er regelmatig aan. Dat doet Sabia totaal niet. Zij gaat ermee om alsof er geen buik is. Als je zwanger bent sta je ook op een bepaalde manier op. Je bent gewoon voortdurend bezig met je zwanger zijn en aan haar merk je niets van dat.
Ze verstopte zich ook steeds in de kleedkamer. Ze heeft gewoon een heel raar gedraag. Ik zeg tegen Patty dat als dit werkelijk zo is dat ze doet alsof ze zwanger is, dat mens echt compleet gestoord is. Ze moeten haar dan maar echt opbergen.
Dat doe je toch niet. Helaas kan ik me niet aan de indruk onttrekken, en ik zie heus wel het verschil. Het buikje is volgens mij gewoon nep'
Jij kent ze?quote:Op zondag 29 november 2015 15:44 schreef Inca het volgende:
Die verheugden zich zeer op de komst van de kleine
Dat zei ze.quote:
Maar! Zolang we het de kinderen zelf niet hebben horen zeggen, is het slechts hearsay.quote:
Even opgezocht. Bron: de dagelijkse standaard (vrijdag 27-11)quote:Op zondag 29 november 2015 15:44 schreef Inca het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze der eigen kinderen ook in die waan laat? Die verheugden zich zeer op de komst van de kleine
Ik denk dat het inderdaad nep is en dat ze psychisch enorm in de war is.quote:Op zondag 29 november 2015 06:37 schreef Leandra het volgende:
Als ze er wel constant overheen had zitten aaien dan had ze dat weer als reden genoemd.
En dat ze geen zin had om te socializen met de side-kick van Evert kan ik me wel wat bij voorstellen...
http://www.sbs6.nl/video/nzVVEEEE000/shownieuws-late-editiequote:Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Even opgezocht. Bron: de dagelijkse standaard (vrijdag 27-11)
Sabia: "Wij spreken thuis niet over mijn zwangerschap."
Sabia’s zwangerschap is bij haar thuis een absoluut taboe-onderwerp. De ex van voetballers Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart zegt dat ze zo min mogelijk met haar kinderen praat over hun toekomstige halfbroertje of -zusje.
Volgens Sabia spreekt ze er nauwelijks tot niet over met haar kinderen omdat ze hen graag wil beschermen. Zo was ze in 2013 ook zwanger van Rafael, toen van een dochter. “We spraken iedere dag over Solana en verheugden ons op haar komst,”zegt ze daarover.
Helaas ging het na 19 weken mis. Het dochtertje kwam stilgeboren ter wereld. Sabia:
“Toen was ze er ineens niet meer. Dat was voor de kinderen moeilijk te bevatten. Amaya zegt nog steeds: ‘ik mis mijn zusje’. Dat breekt mijn hart.”
Je kunt je er iets bij voorstellen. Het is altijd verschrikkelijk voor een zwangere vrouw om haar baby te verliezen, maar al helemaal als ze niet weet dat ze fysiek probleem heeft waardoor de kans op een miskraam groter wordt… en zeker als zij en haar gezin er dagelijks met elkaar over praten hoe geweldig het zal zijn als de baby geboren wordt.
Je kunt het haar dus nauwelijks kwalijk nemen dat ze haar kinderen nu in bescherming neemt en het eerst rustig afwacht: eerst het kind op de wereld zetten, het feestje komt daarna wel.
Overigens is de soap tussen Sabia en Rafael nog steeds niet beëindigd. Volgens Privé zwijgt Sabia “over de rol van Rafaël” en “over meer.”
Waarom, als die kids er zo naar uit zouden kijken, spreek je niet over die nieuwe zwangerschap? Ik begrijp dat het pijnlijk is na twee miskramen, maar het lijkt me niet dat je je kinderen maar helemaal niets meer zegt over de huidige zwangerschap, terwijl zij erg uitkijken naar de komst van hun broertje of zusje, zoals dochter Katharina zelf stelt in het artikel wat nota bene óók afgelopen Vrijdag online kwam.
Nepbuikje of niet, het verhaal rammelt wederom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |