Ouderwetse bagger, dat was 10 jaar geleden toch ook al op tv?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:48 schreef Mula het volgende:
Sabia is toch niet zo'n kijkcijferknaller als de topictitel doet vermoeden...
http://www.nu.nl/media/41(...)indmasters-live.html
Het best goed deed? Verklaar je nader!quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ouderwetse bagger, dat was 10 jaar geleden toch ook al op tv?
Met dezelfde Patty, die gisteren wederom haar theatrale act uitvoerde..
Maar krijgt Saab wel een onkostenvergoeding?
Ze mist zo natuurlijk wel ff wat inkomsten of zou Raf nu bijspringen?
Die moet toch ook meekrijgen dat miss Saab het best goed deed in NL.
ehhh, hij teelt groenten...quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
In die stinkboer G. moet gewoon weer varkens vetmesten. Opzouten naar je stal!
Ze is in de media en hier niet compleet afgemaakt of uitgekotst.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het best goed deed? Verklaar je nader!
Ook goed, als-ie maar opzout.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ehhh, hij teelt groenten...
Ze heeft 2 afleveringen overleefd? Als dat al een hele prestatie is...quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze is in de media en hier niet compleet afgemaakt of uitgekotst.
best een prestatie dus.
Ik moet soms zo lachen om jouquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Die moet toch ook meekrijgen dat miss Saab het best goed deed in NL.
Oké, als dat je criteria zijn...quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze is in de media en hier niet compleet afgemaakt of uitgekotst.
best een prestatie dus.
Topctitel: Sabia is een kijkcijferknaller mag best veranderen in: Het zit allemaal nogal diep, hè.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:22 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind de kijkcijfers best wel goed voor het programma. Sneu dat ze meer hadden verwacht.
Ja hele snelle keuze.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:02 schreef ato het volgende:
Wat raar dat zo'n programma stopt na 2 afleveringen..
Lijkt me geen slim verdienmodel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:11 schreef superrmama het volgende:
Kan het niet zijn dat het programma wel doorgaat, alleen niet live meer?
Is het heel dom als ik geen idee heb wat dat is, een verdienmodel?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me geen slim verdienmodel.
De manier waarop je je geld verdient, en dan vooral, hoeveel kosten je moet maken om je geld te verdienen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:44 schreef superrmama het volgende:
[..]
Is het heel dom als ik geen idee heb wat dat is, een verdienmodel?
Ah, zo. Wat ik echter bedoelde is dat het wel uitgezonden wordt, maar niet live. Geen idee hoor, misschien begrijp ik het nog steeds niet...heb niet gekeken. Had ook geen bevestiging nodig van een buik van Sabia, ik geloofde het wel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
De manier waarop je je geld verdient, en dan vooral, hoeveel kosten je moet maken om je geld te verdienen.
Als het niet uitgezonden wordt kost het alleen maar geld en levert het nog minder op dan het nu opgeleverd heeft.
Huidige Utopia lijkt me niets voor Sabia. (zie haar eerder in een Big Brother)quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan Saab niet in Utopia?
Ze wil blijkbaar heel graag voor de camera:
http://www.telegraaf.nl/p(...)p_voor_Sabia___.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |