Zouden ze anno 2015 nog steeds gedacht hebben binnen te lopen van de SMS-jes?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me geen slim verdienmodel.
Als je ziet hoe dom het programma in elkaar zit zat, zou me ook die gedachtengang niet verbazen.quote:Op zondag 29 november 2015 08:39 schreef Cynix ® het volgende:
Zouden ze anno 2015 nog steeds gedacht hebben binnen te lopen van de SMS-jes?
Zonder die paar tientjes had het toch niet live gehoeven?
Ik ken het model achter dit programma verder ook niet, maar weet wel dat opnemen en uitzenden ook heel veel mankracht, materieel en dus geld kost.quote:Nou ken ik het verdienmodel, als dat er al was, verder ook niet.
quote:Uri Geller denkt dat het floppen van zijn SBS 6-show Mindmasters Live mogelijk ook te maken heeft met de terroristische aanslagen in Parijs. Dat heeft hij laten weten in een officiële reactie aan journalist Bastiaan Meijer. Geller denkt dat Nederland nog een beetje treurig is en zo’n amuserende show eventjes niet aan kan. “Het kan zijn dat de stemming in het land en in Europa somber is vanwege de terroristische wreedheden, waardoor de timing voor zo’n show niet gepast was.”
De ‘mentalist’ vervolgt: “Ik vond het ook onprettig en ongemakkelijk dat honden het publiek besnuffelden en bomexperts de studio doorzochten voorafgaand aan elke aflevering. Misschien droegen de zorgen over een terroristische aanslag ook niet bij?”
quote:Op zondag 29 november 2015 13:16 schreef Markeerstift het volgende:
Ja hoor.. Het is allemaal de schuld van de aanslagen
Ik ben benieuwd naar zijn 'officieuze' reactie.quote:Op zondag 29 november 2015 12:49 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft hij laten weten in een officiële reactie aan journalist Bastiaan Meijer. Geller denkt dat Nederland nog een beetje treurig is en zo’n amuserende show eventjes niet aan kan.
quote:Op zondag 29 november 2015 13:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn 'officieuze' reactie.
En treuren zal best kloppen, maar opmerkelijk dat bijna 2,5 miljoen mensen door hun tranen heen toch RTL4 hebben kunnen vinden voor het rouwverwerkingsprogramma bij uitstek: Voice of Holland.
Dat zou betekenen dat ze der eigen kinderen ook in die waan laat? Die verheugden zich zeer op de komst van de kleinequote:Op zondag 29 november 2015 05:57 schreef kissaa het volgende:
Saab heeft volgens Patries een nepbuikje: http://www.bekendeburen.n(...)sbuikje-sabia-nep-is
Het zwangerschapsbuikje van Sabia Boulahrouz heeft ook de juryleden van het inmiddels gesneuvelde programma Mindmasters beziggehouden. Patricia Paay weet het nu zeker......
Ook binnen de jury van het gesneuvelde programma Mindmasters was het zwangerschapsbuikje van Sabia Boulahrouz onderwerp van gesprek, Patricia Paay weet het inmiddels zeker: Sabia heeft volgens haar een nepbuikje en ze is niet de enige die dit denkt. Aan bekendeburen vertelt Paay het volgende:
'Ik raakte in gesprek met Patty en die wist me melden dat zij er vrijwel zeker van overtuigd is, dat het zwangerschapsbuikje nep is. Ik heb Sabia eens in de gaten gehouden en het is volgens mij ook zo. Ik ben zelf zwanger geweest en ik weet hoe je dan als vrouw ermee omgaat.
Je aait voortdurend over je buik of wrijft er overheen. Ook voel je er regelmatig aan. Dat doet Sabia totaal niet. Zij gaat ermee om alsof er geen buik is. Als je zwanger bent sta je ook op een bepaalde manier op. Je bent gewoon voortdurend bezig met je zwanger zijn en aan haar merk je niets van dat.
Ze verstopte zich ook steeds in de kleedkamer. Ze heeft gewoon een heel raar gedraag. Ik zeg tegen Patty dat als dit werkelijk zo is dat ze doet alsof ze zwanger is, dat mens echt compleet gestoord is. Ze moeten haar dan maar echt opbergen.
Dat doe je toch niet. Helaas kan ik me niet aan de indruk onttrekken, en ik zie heus wel het verschil. Het buikje is volgens mij gewoon nep'
Jij kent ze?quote:Op zondag 29 november 2015 15:44 schreef Inca het volgende:
Die verheugden zich zeer op de komst van de kleine
Dat zei ze.quote:
Maar! Zolang we het de kinderen zelf niet hebben horen zeggen, is het slechts hearsay.quote:
Even opgezocht. Bron: de dagelijkse standaard (vrijdag 27-11)quote:Op zondag 29 november 2015 15:44 schreef Inca het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze der eigen kinderen ook in die waan laat? Die verheugden zich zeer op de komst van de kleine
Ik denk dat het inderdaad nep is en dat ze psychisch enorm in de war is.quote:Op zondag 29 november 2015 06:37 schreef Leandra het volgende:
Als ze er wel constant overheen had zitten aaien dan had ze dat weer als reden genoemd.
En dat ze geen zin had om te socializen met de side-kick van Evert kan ik me wel wat bij voorstellen...
http://www.sbs6.nl/video/nzVVEEEE000/shownieuws-late-editiequote:Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Even opgezocht. Bron: de dagelijkse standaard (vrijdag 27-11)
Sabia: "Wij spreken thuis niet over mijn zwangerschap."
Sabia’s zwangerschap is bij haar thuis een absoluut taboe-onderwerp. De ex van voetballers Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart zegt dat ze zo min mogelijk met haar kinderen praat over hun toekomstige halfbroertje of -zusje.
Volgens Sabia spreekt ze er nauwelijks tot niet over met haar kinderen omdat ze hen graag wil beschermen. Zo was ze in 2013 ook zwanger van Rafael, toen van een dochter. “We spraken iedere dag over Solana en verheugden ons op haar komst,”zegt ze daarover.
Helaas ging het na 19 weken mis. Het dochtertje kwam stilgeboren ter wereld. Sabia:
“Toen was ze er ineens niet meer. Dat was voor de kinderen moeilijk te bevatten. Amaya zegt nog steeds: ‘ik mis mijn zusje’. Dat breekt mijn hart.”
Je kunt je er iets bij voorstellen. Het is altijd verschrikkelijk voor een zwangere vrouw om haar baby te verliezen, maar al helemaal als ze niet weet dat ze fysiek probleem heeft waardoor de kans op een miskraam groter wordt… en zeker als zij en haar gezin er dagelijks met elkaar over praten hoe geweldig het zal zijn als de baby geboren wordt.
Je kunt het haar dus nauwelijks kwalijk nemen dat ze haar kinderen nu in bescherming neemt en het eerst rustig afwacht: eerst het kind op de wereld zetten, het feestje komt daarna wel.
Overigens is de soap tussen Sabia en Rafael nog steeds niet beëindigd. Volgens Privé zwijgt Sabia “over de rol van Rafaël” en “over meer.”
Waarom, als die kids er zo naar uit zouden kijken, spreek je niet over die nieuwe zwangerschap? Ik begrijp dat het pijnlijk is na twee miskramen, maar het lijkt me niet dat je je kinderen maar helemaal niets meer zegt over de huidige zwangerschap, terwijl zij erg uitkijken naar de komst van hun broertje of zusje, zoals dochter Katharina zelf stelt in het artikel wat nota bene óók afgelopen Vrijdag online kwam.
Nepbuikje of niet, het verhaal rammelt wederom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |