Ik heb wat posts verwijderd.quote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij gaat dit topic over klimaatverandering, niet over Jan zijn obsessie met de ongebreidelde reproductie van de negervolken:
NWS / Schwarzenegger: I don't give a **** if we agree about climate change.
En het is weer weg.quote:Op zondag 13 december 2015 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
En... weer een topic gekaapt door de vluchtelingendiscussie.
NWS / Huiseigenaren gaan komend jaar meer betalen voor de ozb
Word ik aangesproken op posts van mij. Daarna reageer ik inhoudelijk op deze Mod maar krijg geen reactie. Anderen die speculeren zonder onderbouwing worden niet toegesproken. Is er misschien iemand die dit kan uitleggen? En dan even iemand anders de de persoon die ik quote.quote:
Re is geen mod hier, hij spreekt je aan als user.quote:Op maandag 14 december 2015 16:24 schreef RingBewoner het volgende:
Hier:
[..]
Word ik aangesproken op posts van mij. Daarna reageer ik inhoudelijk op deze Mod maar krijg geen reactie. Anderen die speculeren zonder onderbouwing worden niet toegesproken. Is er misschien iemand die dit kan uitleggen? En dan even iemand anders de de persoon die ik quote.
Hij is blauw. Ik ga niet uitzoeken wie waar mod is. Misschien kan je inhoudelijk reageren.quote:Op maandag 14 december 2015 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Re is geen mod hier, hij spreekt je aan als user.
Dat deed ik net, hij is hier gewoon user.quote:Op maandag 14 december 2015 16:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij is blauw. Ik ga niet uitzoeken wie waar mod is. Misschien kan je inhoudelijk reageren.
Dus in andere subfora kan hij zeggen en doen wat hij wil? Maak je er alsjeblieft niet zo gemakkelijk vanaf en reageer eens op mijn vraag waarom hij alleen mij aanpakt op nogal een rare manier.quote:Op maandag 14 december 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat deed ik net, hij is hier gewoon user.
Dat moet je aan hem vragen, ik ben zijn moeder niet.quote:Op maandag 14 december 2015 16:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus in andere subfora kan hij zeggen en doen wat hij wil? Maak je er alsjeblieft niet zo gemakkelijk vanaf en reageer eens op mijn vraag waarom hij alleen mij aanpakt op nogal een rare manier.
Als ik het hem vraag dan reageert hij nietquote:Op maandag 14 december 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet je aan hem vragen, ik ben zijn moeder niet.
Die bovendien nog niet eens door een IS-er is neergestoken...quote:Op maandag 14 december 2015 17:23 schreef Disana het volgende:
NWS / 'IS-aanhanger steekt docent school in Parijs neer'
NWS / Franse leraar neergestoken - aanvaller riep ‘in naam van IS’
Eén leraar is al erg genoeg.
Ik lees dat nu pas:quote:Op maandag 14 december 2015 17:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die bovendien nog niet eens door een IS-er is neergestoken...
Ja klopt, het is nu weer open.quote:Op maandag 14 december 2015 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
NWS / "Wanhoopsbrief" asielzoekers Heumensoord bij Gemeente ingeleverd
Specularium schrijft: 'straks even nalezen' en zet een slotje op het topic.
Eh... we zitten in een discussie...
Specularium is het een idee dat een mod gewoon op 't profiel zet waar ie mod is ?quote:Op maandag 14 december 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat deed ik net, hij is hier gewoon user.
Staat bij de index.quote:Op maandag 14 december 2015 19:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Specularium is het een idee dat een mod gewoon op 't profiel zet waar ie mod is ?
is soms verwarrend
ohh dank je !!quote:
Met een beetje mazzel zit hij vanavond weer bij Pauw.quote:Op maandag 14 december 2015 19:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuwtje voor het topic Dasha;
volgens Peter RdV is het 100% zeker gesteld dat er niemand naast Dasha liep op de laatste beelden.
Bron Peter R en Boulevard.
Dan zijn jullie nog één van de weinige, denk ik.quote:Op maandag 14 december 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit hij vanavond weer bij Pauw.
Frutsel en ik zijn groot fan van Peter.
Ik kon het me al niet voorstellen. Maar je weet tenslotte maar nooit, he ;-)quote:Op maandag 14 december 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
Was een grapje hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |