Ik bedoel dat ik er niet warm van wordtquote:Op zondag 15 november 2015 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet bijzonder?
Is dit voor jou normaal?
Wel van piemeltjes he?quote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik er niet warm van wordt
is goedquote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke volgende deel is voor jou
moet je wel op tijd bij zijn
heb jij met sof gedatequote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg
[..]
Ik heb even twee jaar rust genomen na het sof fiasco.
Ik ga dit ook met opso proberen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik zei neuken? maar toen wilde ze niet.
Toen zijn we maar vrienden gebleven.
Srryquote:Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg
[..]
Ik heb even twee jaar rust genomen na het sof fiasco.
Neuken?quote:Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een gezellige nacht tegemoet met MC enzymes en catabolen/anabolen.
Dag.
Je mag mijn enzymen wel hebbenquote:Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een gezellige nacht tegemoet met MC enzymes en catabolen/anabolen.
Dag.
Hetzelfde verhaal als met Toto en mij.quote:Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik zei neuken? maar toen wilde ze niet.
Toen zijn we maar vrienden gebleven.
Hoiquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh my god wil dit gehossel ophouden ik word er spontaan lesbisch van
laten we dat maar neit doen het zou leuk zijn als er nog wat normale blevenquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie dit niet als een afwijzing.quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
is cool, ik heb op dit moment geen een lesbische vriendinquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
normalequote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laten we dat maar neit doen het zou leuk zijn als er nog wat normale bleven
Altijdquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mijn winggirl worden?
Zou Opso jouw keuze zijn als je een sidechick kon hebben?quote:
Haveee you met Flippieequote:
Ze is te groot voor mij denk ik.quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou Opso jouw keuze zijn als je een sidechick kon hebben?
quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel lesbische vriendinnen.
Mooie momenten in Lesbo SC waren dat.
Heeeey opsoquote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze is iig wel slim genoeg voor je.quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is te groot voor mij denk ik.
wat zei je?quote:Op zondag 15 november 2015 20:09 schreef Kauai het volgende:
Ik waardeer het wel dat Etsu (onbewust) het lied in de OP laat staan.
Bedanktquote:
volgens mij kreeg ik daardoor mijn eerste fokbanquote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
GGMM scheen ook bevriend te zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij kreeg ik daardoor mijn eerste fokban
Ik laat opso met rust, ze is voor crackjequote:Op zondag 15 november 2015 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is iig wel slim genoeg voor je.
En niet zo sletterig.
Nu?quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer gaan we weer eens naar potten sc tjack
ik heb toen wel een mooi stukej tekst in de OP gezet van de vbl sc bij regelsquote:
Hoe gaat het eigenlijk met het maken van Johannes jr?quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou Opso jouw keuze zijn als je een sidechick kon hebben?
Nou jongen, ik zou nu klaarkomen met zo'n gedachte.quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb toen wel een mooi stukej tekst in de OP gezet van de vbl sc bij regels
die heeft daar heel lang gestaan
#trots
de vbl sc is niet meer wat het is geweestquote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb toen wel een mooi stukej tekst in de OP gezet van de vbl sc bij regels
die heeft daar heel lang gestaan
#trots
ik heb daar wat meer stimulatie bij nodigquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou jongen, ik zou nu klaarkomen met zo'n gedachte.
Mijn meest recente zwangerschapstest had maar één streepjequote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het maken van Johannes jr?
Maar Crack is nog kleiner dan jij :$quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat opso met rust, ze is voor crackje
In mensenheugenis geen seks gehad, dus niet goed.quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het maken van Johannes jr?
kloptquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de vbl sc is niet meer wat het is geweest
daar had je toch geen test voor nodig? Ik dacht dat jullie celibaat warenquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn meest recente zwangerschapstest had maar één streepje
rens en ik missen de ouwe tijdenquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt
niet zo gek met al die (perm)bans
#neverforget
Misschien moeten jullie dat dan eens doen. Drink anders een wijntje van te voren en eet een bordje nasi.quote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Crack is nog kleiner dan jij :$
[..]
In mensenheugenis geen seks gehad, dus niet goed.
chillen in de lobbyquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rens en ik missen de ouwe tijden
Vrouwen met streepjesquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn meest recente zwangerschapstest had maar één streepje
De dokter geloofde dat nietquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar had je toch geen test voor nodig? Ik dacht dat jullie celibaat waren
Misschien met kerst. Dan zijn we 1 jaar samen. Goede gelegenheidquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dat dan eens doen. Drink anders een wijntje van te voren en eet een bordje nasi.
Oh. Wat let je?quote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
Hey Kaneelstokje. Ik ben al heel lang op zoek naar jou.Ik wil met jou spreken.
Je mag niet te veel wijn drinken van mij.quote:Op zondag 15 november 2015 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien met kerst. Dan zijn we 1 jaar samen. Goede gelegenheid
spreek je die nog wel eensquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
in die tijd ging ik nog wel eens naar een feyenoordwedstrijdje met hmfgod en co.
mooie tijd
monique.quote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Noebie het volgende:
ik heb jullie wel gemist hoor, sommige mensen, heel af en toe
Was ik maar hommoquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga naar homo topic dan
is wat voor jou
wie ben jijquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Noebie het volgende:
dankjewelquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Noebie het volgende:
helaas ben je ook nog steeds lelijkquote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi moniek
ik ben vrijgezel
zullen we neuken
Ik ben niet in een positie daarvoor, wegens drukte. Dus ik ga er niet meer voor vechten.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag niet te veel wijn drinken van mij.
Anders lig je weer de hele volgende ochtend op je knietjes in het toilet.
Welke post?quote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ben je toch ook? als ik zo naar kpd kijk
dat kan ook ofc.quote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef Fok-it het volgende:
Is gewoon Toto hoor
Iedereen weer met Monique
oke jij bent geen moniekquote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef Noebie het volgende:
[..]
helaas ben je ook nog steeds lelijk
quote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef Noebie het volgende:
[..]
helaas ben je ook nog steeds lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg even tegen b dat ie mij moet appen, ik mis hem welquote:
Ik ben blij dat je mij de voogdij toevertrouwt. Al weet ik eigenlijk niet om wie/waarover, maar het zal wel goed zitten als wij daarover ruzie hebben zitten maken.quote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet in een positie daarvoor, wegens drukte. Dus ik ga er niet meer voor vechten.
wie is Bquote:Op zondag 15 november 2015 20:19 schreef Noebie het volgende:
[..]
zeg even tegen b dat ie mij moet appen, ik mis hem wel
Je moet wat als je in Tilburg woontxquote:Op zondag 15 november 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
is dat weer toto? wat een triest mannetje
quote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef Fok-it het volgende:
Is gewoon Toto hoor
Iedereen weer met Monique
oh, hebben jullie serieus beef met toto?quote:Op zondag 15 november 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
is dat weer toto? wat een triest mannetje
hij wil moniek natuurlijk nadoenquote:
Tuurlijk nietquote:
ik zal even kijken of ik je nummer nog heb, dan app ik je welquote:Op zondag 15 november 2015 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk nietAls het geen Toto is is het iemand anders wel
quote:
ik geloof niet dat t toto is.quote:Op zondag 15 november 2015 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk nietAls het geen Toto is is het iemand anders wel
WTFquote:Op zondag 15 november 2015 20:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
doe normaal mn oma is van de trap gekankerd joh paardenlul
geen nummers van fokkers meer want nieuwe mobiel, maar hoezo is het zo moeilijk te geloven dat ik het ben danquote:
want?quote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben bang dat er bans gaan vallen
jeejte wat heftigquote:Op zondag 15 november 2015 20:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
doe normaal mn oma is van de trap gekankerd joh paardenlul
Omdat er elke maand wel een Moniek hier nieuw isquote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
geen nummers van fokkers meer want nieuwe mobiel, maar hoezo is het zo moeilijk te geloven dat ik het ben dan
Plaats pic met je kutgezicht en briefje met 'Noebie' op. Iedereen hier weet toch hoe jij uitziet dus je hebt niets te vrezen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
geen nummers van fokkers meer want nieuwe mobiel, maar hoezo is het zo moeilijk te geloven dat ik het ben dan
lel ok omdat ik even hoi kom zeggen? als ik niet welkom ben dan tiefstraal ik gewoon weer op hoor, wou gewoon even kijken hoe 't hier gingquote:
Of van dr kut, Dat weet ook iedereenquote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Plaats pic met je kutgezicht en briefje met 'Noebie' op. Iedereen hier weet toch hoe jij uitziet dus je hebt niets te vrezen.
Het is mis !quote:
Je bent hartstikke welkom.quote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
lel ok omdat ik even hoi kom zeggen? als ik niet welkom ben dan tiefstraal ik gewoon weer op hoor, wou gewoon even kijken hoe 't hier ging
Ik wil niet stoken maar je noemde net 50% van de users hier treurig!quote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
lel ok omdat ik even hoi kom zeggen? als ik niet welkom ben dan tiefstraal ik gewoon weer op hoor, wou gewoon even kijken hoe 't hier ging
quote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of van dr kut, Dat weet ook iedereen
quote:Op zondag 15 november 2015 20:15 schreef Noebie het volgende:
[..]
het is daar echt een beetje 50/50 met mensen die ok zijn, wat jammer is want door de minder ok mensen ben ik toen gewoon gestopt met fok lol sadlife. maarja HOPELIJK is iedereen inclusief ik nu een stuk volwassener
je weg laten jagenquote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
de kans is nog groter dat GGMM zijn vissen eens goed gaat verzorgenquote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mensen hier volwassen worden zou ik trouwens niet vanuit gaan.
It's bad, but it's not THAT bad.quote:
log dan gewoon in op jhali johquote:Op zondag 15 november 2015 20:25 schreef Noebie het volgende:
[..]
ik kan nog niet dmen want 7 dagen regel blabla
Hoe vaak heb je een nieuw emailadres aan moeten maken om accounts te registreren hier?quote:Op zondag 15 november 2015 20:25 schreef Noebie het volgende:
[..]
ik kan nog niet dmen want 7 dagen regel blabla
Ja, vind je het gek alsi edereen zo debiel reageert op iemand die terug is in de sc. Tering eyquote:
Waarom log jij niet in op Toto eigenlijk?quote:
geen zin meer inquote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom log jij niet in op Toto eigenlijk?
genieten was dat zeg.quote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Oriente het volgende:
etsu en monique tegen supersof en ik was mooi
niet dan etsu
VMSDKRquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu je er toch bent wil ik graag de anekdote nog eens horen over toen je de wouten had gebeld omdat iemand je stalkde.
Dat was een mannetje die naar hele slechte muziek luisterde.quote:
Oh man volgens mij had ik daar wat mee te makenquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu je er toch bent wil ik graag de anekdote nog eens horen over toen je de wouten had gebeld omdat iemand je stalkde.
dat was haar stalker.quote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was een mannetje die naar hele slechte muziek luisterde.
gelukkgi hebben we stijn nogquote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vond jezelf te hoog in de top 500 komen?
Nou, als je Monique/Jhali/whatever 'n beetje zou kennen, weet je dat ze 10009829308427 duizend kansen heeft gehad en dat ze iedere keer heeft gezegd dat ze volwassener is geworden en als ze op zo'n manier binnen komt sluipen in de SC, dan kan daar best wat over gezegd worden.quote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek alsi edereen zo debiel reageert op iemand die terug is in de sc. Tering ey.
Ja, het is geen beetje meer.quote:
ja, ik weet niet meer hoe of wat, maar het tempo waarin de berichtjes kwamen waren gewoon heel toevallig met wat ik op dat moment deedquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was echt mooi.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Noebie het volgende:
[..]
ja, ik weet niet meer hoe of wat, maar het tempo waarin de berichtjes kwamen waren gewoon heel toevallig met wat ik op dat moment deed
ze begonnen toen ik bij een vriendin weg fietste, en ik kreeg een ''kijk eens uit het raam'' op het moment dat ik mijn licht aandeed. en ik was lichtelijk aangeschoten dus net een beetje extra paranoïde
ik post hier ook niet zo veel meer mee, en kloontjes, dit is de enige kloon waar op ik post, dat men bij elk kloontje denkt dat ik het ben is niet mijn probleemquote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Maar Toto ff vraagje, serieus.
ALs je geen zin meer hebt om te posten waarom blijf je dan telkens onder die kloontjes terugkomen? Kan ej toch net zo goed weer met Toto posten?
Ik kan me voorstellen dat er een reden is om op een andere acc te posten.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Maar Toto ff vraagje, serieus.
ALs je geen zin meer hebt om te posten waarom blijf je dan telkens onder die kloontjes terugkomen? Kan ej toch net zo goed weer met Toto posten?
quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, als je Monique/Jhali/whatever 'n beetje zou kennen, weet je dat ze 10009829308427 duizend kansen heeft gehad en dat ze iedere keer heeft gezegd dat ze volwassener is geworden en als ze op zo'n manier binnen komt sluipen in de SC, dan kan daar best wat over gezegd worden.
Als ze daadwerkelijk is veranderd, begon ze een nieuw acc en deed ze alsof er niks aan het handje is en verwelkomen wij haar wel, net zoals wij het doen met de andere users.
Gelukkig staan wij hier bovenquote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Crack_ het volgende:
En 'kan daar best wat gezegd over worden' is hier nu ook niet echt aan de hand he. Dit is niet er even wat van zeggen, dit is net zo dramatisch kinderachtig mee gaan doen.
Je had er nog 1quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik post hier ook niet zo veel meer mee, en kloontjes, dit is de enige kloon waar op ik post, dat men bij elk kloontje denkt dat ik het ben is niet mijn probleem
ja, en dan zouden jullie er op den duur achter komen dat ik het ben, en dan zouden sommigen alsnog mad zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, als je Monique/Jhali/whatever 'n beetje zou kennen, weet je dat ze 10009829308427 duizend kansen heeft gehad en dat ze iedere keer heeft gezegd dat ze volwassener is geworden en als ze op zo'n manier binnen komt sluipen in de SC, dan kan daar best wat over gezegd worden.
Als ze daadwerkelijk is veranderd, begon ze een nieuw acc en deed ze alsof er niks aan het handje is en verwelkomen wij haar wel, net zoals wij het doen met de andere users.
Omdat jij het 9 van de 10 keer ook gewoon wel bent.quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik post hier ook niet zo veel meer mee, en kloontjes, dit is de enige kloon waar op ik post, dat men bij elk kloontje denkt dat ik het ben is niet mijn probleem
Haha.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
verwelkomen wij haar wel, net zoals wij het doen met de andere users.
quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..], lees even terug in de sc.
Ze komt niet als een mongool de sc binnen hoor, echt niet![]()
En 'kan daar best wat gezegd over worden' is hier nu ook niet echt aan de hand he. Dit is niet er even wat van zeggen, dit is net zo dramatisch kinderachtig mee gaan doen.
Ja, nee, zo begin je niet na een 'haiquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Noebie het volgende:
post ik niet meequote:
dat is toch wel knap als dat niet zo isquote:Op zondag 15 november 2015 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat jij het 9 van de 10 keer ook gewoon wel bent.
ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..], lees even terug in de sc.
Ze komt niet als een mongool de sc binnen hoor, echt niet![]()
Je bent nog geen mod. Doe niet zo volwassenquote:
Jij hoeft toch niet te bepalen hoe een ander zich moet gedragen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is aandachtstrekkend, maar hé.. wie hier doet dat nietquote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee, zo begin je niet na een 'hai' als je wordt genegeerd.
Janken zeg.quote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet te bepalen hoe een ander zich moet gedragen.
Hoort bij het volwassen worden toch?quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is geen beetje meer.
Ik kan het steeds minder aan dat dit ook de mensen zijn die ik in het dagelijkse leven naast me heb en tering. Nee, haat. Ik vind het zelf zeer vervelend want hoe meer ik andere ga haten hoe meer ik mezelf ga haten en verdomme.
Dan wil ik niet meer volwassen worden.quote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoort bij het volwassen worden toch?
Steeds meer inzien hoe vervelend mensen zijn.
Ik zie jou en Loka echt eindigen als mensen waar Floortje aan de andere kant van de wereld bij op zoek gaatquote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoort bij het volwassen worden toch?
Steeds meer inzien hoe vervelend mensen zijn.
Daar heb je zeker gelijk in. Maar als een nieuwe user zo opvallend gaat gedragen, dan gaan er wel vraagtekens komen. Zo gek vind ik dat niet.quote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is aandachtstrekkend, maar hé.. wie hier doet dat niet.
Ze doet echt niks wat andere hier niet doen.
Hoe is het met jou Fokkiequote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod. Doe niet zo volwassen
VAquote:
Niet van mij hoor maar wie ben jij dan om te zeggen hoe een ander zich moet gedragen laat lekker gaan.quote:
Goed, bedankt mevrouwquote:
ik heb je post niet eens gelezen, maar ik ging er gewoon van uitquote:Op zondag 15 november 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh meid. Janken om waarover een ander jankt. Ik heb het met je te doen.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat een rellen zeg.
Inso en ik pleiten voor het dichtgaan van de sc.
Jij hebt inmiddels al 20 Tr`s gestuurdquote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat een rellen zeg.
Uit dat licht.quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat een rellen zeg.
1 trquote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt inmiddels al 20 Tr`s gestuurd
Lijkt me wel wat. Beetje afgelegen wonen en eigen voedsel verbouwen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou en Loka echt eindigen als mensen waar Floortje aan de andere kant van de wereld bij op zoek gaat
Het is ook niet gek dat er vraagtekens gesteld worden.. maar dat is niet wat er gebeurdequote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Maar als een nieuwe user zo opvallend gaat gedragen, dan gaan er wel vraagtekens komen. Zo gek vind ik dat niet.
Als ze deed alsof er niks aan de hand was en gewoon gezellig mee postte, hadden we dit nu niet. En zo had ik het eerlijk gezegd ook gedaan.
Een soort Varg.quote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Beetje afgelegen wonen en eigen voedsel verbouwen.
Geen contact met al dat tuig.
Kauai is 17 en mijn vriendin.quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat fok echt weer een zestienjarig bakvisje mod maken of is dat onzin.
Hoe bevalt het, stoer doen op het internet?quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb je post niet eens gelezen, maar ik ging er gewoon van uit
blijkbaar had ik gelijk
Jumboquote:
pas op hoorquote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dat ik je DMs negeerde?
Jij hebt vast geen IQ van 140 als je geen dm`s kan versturenquote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee maar eerst Fylax nu weer dit.quote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik kijk z'n filmpjes met veel plezier.quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die woont nu in Frankrijk toch?
Tjacka vooralquote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het niet echt persoonlijk tegen jou trouwens hoor Etsu, ik heb niet onthouden wie hier gek gingen doen.
Gaan we in Nieuw-Zeeland wonen en dik worden als hobbits.quote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Beetje afgelegen wonen en eigen voedsel verbouwen.
Geen contact met al dat tuig.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pas op hoor
straks verzint hij dat je lesbisch bent
Wie/wat is Fylax, sorry ik moet weer even bijgepraat wordenquote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar eerst Fylax nu weer dit.
ik wacht al dertien jaar.
Geef ons een update!quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Noebie het volgende:
Kinders doe even rustig ik wil gewoon een beetje dom meelullen johIk heb helemaal geen zin in gerel.
Ik snap deze post niet.quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar eerst Fylax nu weer dit.
ik wacht al dertien jaar.
Mwoah, daar ben ik niet echt heel erg bewust van. Als iemand nieuw is in dit topic, en een onschuldige hoi oid post, dan negeer ik dat vaak want ik weet gewoon niet of ik het moet vertrouwen en of het een nieuwe user is of een kloon. Als die later normalere posts plaatst (zoals laatst met die ene dude die echt heel erg raar typte, nou dan nietquote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook niet gek dat er vraagtekens gesteld worden.. maar dat is niet wat er gebeurde. Iedereen ging gewoon net zo debiel mee doen
. Net zo kinderachtig.
Ja ook prima hoor, moeten jullie zelf weten maar doe dan niet alsof dit allemaal veel volwassener en minder aandachttrekkend is en alles. Dat is gewoon echt niet waar.
En wat er net ook werd gezegd, als iemand hier gewoon mee gaat posten en diegene is nieuw dan wordt daar ook echt niet normaal tegen gedaan. Echt nog nooit meegemaakt. Dan is het enkel "WIE BEN JE WIE BEN JE, VAN WIE BEN JE EEN KLOON". Dus ik denk dat dit een gevalletje is van, het toch niet goed kunnen doen. Vooral bij haar want jullie haten haar toch al veel eerder dan andere, misschien wel terecht omdat redenen .. maar alsnog blijft dit dan debiel
quote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Noebie het volgende:
posten denk ik van; uh ja, oke wat kom je hier doen? post gewoon mee en anders niet, klaar. toch?quote:Op zondag 15 november 2015 20:19 schreef Noebie het volgende:
[..]
zeg even tegen b dat ie mij moet appen, ik mis hem wel
Goed plan.quote:Op zondag 15 november 2015 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan we in Nieuw-Zeeland wonen en dik worden als hobbits.
Dat ze kindertjes geen mod weblogger of whatever moeten maken.quote:
Ik ook niet hoor, lieverdquote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het niet echt persoonlijk tegen jou trouwens hoor Etsu, ik heb niet onthouden wie hier gek gingen doen.
Niet dat ik dat zou willenquote:Op zondag 15 november 2015 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze kindertjes geen mod weblogger of whatever moeten maken.
Ach, komen wij er ook weer achter wie het nieuwe neukertje van Ariana isquote:Op zondag 15 november 2015 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze kindertjes geen mod weblogger of whatever moeten maken.
ik heb geen ideequote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, stoer doen op het internet?
hahaquote:
Ik zie kauai niet als een kind.quote:Op zondag 15 november 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, komen wij er ook weer achter wie het nieuwe neukertje van Ariana is
Echt he en elke keer die overdreven zelfgeilerij in zijn berichten.quote:Op zondag 15 november 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, komen wij er ook weer achter wie het nieuwe neukertje van Ariana is
Ja.quote:Op zondag 15 november 2015 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij echt 100% zeker over je geaardheid? Je mag eerlijk tegen me zijn.
Wat is het verschilquote:Op zondag 15 november 2015 20:41 schreef Tjacka het volgende:
Zou jhali een normale vluchteling zijn of een IS-strijder.
Dit is de vraag.
quote:
quote:
Best okayquote:
Kssssst, ik weet wel hoe ik met dit soort types moet omgaan en ik heb jouw bemoeienis niet nodig, Fok-it.quote:
Nee sorry ik hou opquote:
Hoezo wat bedoel je ?quote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je bent wel origineel in je woorden zeg
quote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pin me er alleen niet aan vast manXD
Vervelend is dat somsquote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best okay
Heb wel nieuwe kleren nodig maar ben daar slecht in. frustrerend alle winkels langsgaan wat tof is
Nee blijfquote:Op zondag 15 november 2015 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik zie hetNou doei maar weer dan
Ga op zoek dan.quote:Op zondag 15 november 2015 20:44 schreef pinman het volgende:
[..]
Nee. Maar wil wel een chick. Ben nu helemaal alleen
Kan ik me wat bij voorstellenquote:
kwam alleen ik heb hem weggepestquote:Op zondag 15 november 2015 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellenKomt die hier?
Stuart is op dit tijdstip Indian food aan het halen dus die zal wel online komen als hij zijn Stella-biertje op heeftquote:Op zondag 15 november 2015 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellenKomt die hier?
ja ik ook nu.quote:Op zondag 15 november 2015 20:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vervelend is dat soms
Meestal kijk ik eerst online
Sorry was even de vaatwasser uitruimenquote:Op zondag 15 november 2015 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef ons een update!
Ik wil graag weten hoe het met je is, wat doe je tegenwoordig? Heb je een vriendje allesss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |