geen nummers van fokkers meer want nieuwe mobiel, maar hoezo is het zo moeilijk te geloven dat ik het ben danquote:
want?quote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben bang dat er bans gaan vallen
jeejte wat heftigquote:Op zondag 15 november 2015 20:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
doe normaal mn oma is van de trap gekankerd joh paardenlul
Omdat er elke maand wel een Moniek hier nieuw isquote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
geen nummers van fokkers meer want nieuwe mobiel, maar hoezo is het zo moeilijk te geloven dat ik het ben dan
Plaats pic met je kutgezicht en briefje met 'Noebie' op. Iedereen hier weet toch hoe jij uitziet dus je hebt niets te vrezen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
geen nummers van fokkers meer want nieuwe mobiel, maar hoezo is het zo moeilijk te geloven dat ik het ben dan
lel ok omdat ik even hoi kom zeggen? als ik niet welkom ben dan tiefstraal ik gewoon weer op hoor, wou gewoon even kijken hoe 't hier gingquote:
Of van dr kut, Dat weet ook iedereenquote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Plaats pic met je kutgezicht en briefje met 'Noebie' op. Iedereen hier weet toch hoe jij uitziet dus je hebt niets te vrezen.
Het is mis !quote:
Je bent hartstikke welkom.quote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
lel ok omdat ik even hoi kom zeggen? als ik niet welkom ben dan tiefstraal ik gewoon weer op hoor, wou gewoon even kijken hoe 't hier ging
Ik wil niet stoken maar je noemde net 50% van de users hier treurig!quote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
lel ok omdat ik even hoi kom zeggen? als ik niet welkom ben dan tiefstraal ik gewoon weer op hoor, wou gewoon even kijken hoe 't hier ging
quote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of van dr kut, Dat weet ook iedereen
quote:Op zondag 15 november 2015 20:15 schreef Noebie het volgende:
[..]
het is daar echt een beetje 50/50 met mensen die ok zijn, wat jammer is want door de minder ok mensen ben ik toen gewoon gestopt met fok lol sadlife. maarja HOPELIJK is iedereen inclusief ik nu een stuk volwassener
je weg laten jagenquote:Op zondag 15 november 2015 20:22 schreef Noebie het volgende:
[..]
de kans is nog groter dat GGMM zijn vissen eens goed gaat verzorgenquote:Op zondag 15 november 2015 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mensen hier volwassen worden zou ik trouwens niet vanuit gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |