Dat was een mannetje die naar hele slechte muziek luisterde.quote:
Oh man volgens mij had ik daar wat mee te makenquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu je er toch bent wil ik graag de anekdote nog eens horen over toen je de wouten had gebeld omdat iemand je stalkde.
dat was haar stalker.quote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was een mannetje die naar hele slechte muziek luisterde.
gelukkgi hebben we stijn nogquote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vond jezelf te hoog in de top 500 komen?
Nou, als je Monique/Jhali/whatever 'n beetje zou kennen, weet je dat ze 10009829308427 duizend kansen heeft gehad en dat ze iedere keer heeft gezegd dat ze volwassener is geworden en als ze op zo'n manier binnen komt sluipen in de SC, dan kan daar best wat over gezegd worden.quote:Op zondag 15 november 2015 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek alsi edereen zo debiel reageert op iemand die terug is in de sc. Tering ey.
Ja, het is geen beetje meer.quote:
ja, ik weet niet meer hoe of wat, maar het tempo waarin de berichtjes kwamen waren gewoon heel toevallig met wat ik op dat moment deedquote:Op zondag 15 november 2015 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu je er toch bent wil ik graag de anekdote nog eens horen over toen je de wouten had gebeld omdat iemand je stalkde.
Dat was echt mooi.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Noebie het volgende:
[..]
ja, ik weet niet meer hoe of wat, maar het tempo waarin de berichtjes kwamen waren gewoon heel toevallig met wat ik op dat moment deed
ze begonnen toen ik bij een vriendin weg fietste, en ik kreeg een ''kijk eens uit het raam'' op het moment dat ik mijn licht aandeed. en ik was lichtelijk aangeschoten dus net een beetje extra paranoïde
ik post hier ook niet zo veel meer mee, en kloontjes, dit is de enige kloon waar op ik post, dat men bij elk kloontje denkt dat ik het ben is niet mijn probleemquote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Maar Toto ff vraagje, serieus.
ALs je geen zin meer hebt om te posten waarom blijf je dan telkens onder die kloontjes terugkomen? Kan ej toch net zo goed weer met Toto posten?
Ik kan me voorstellen dat er een reden is om op een andere acc te posten.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Maar Toto ff vraagje, serieus.
ALs je geen zin meer hebt om te posten waarom blijf je dan telkens onder die kloontjes terugkomen? Kan ej toch net zo goed weer met Toto posten?
quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, als je Monique/Jhali/whatever 'n beetje zou kennen, weet je dat ze 10009829308427 duizend kansen heeft gehad en dat ze iedere keer heeft gezegd dat ze volwassener is geworden en als ze op zo'n manier binnen komt sluipen in de SC, dan kan daar best wat over gezegd worden.
Als ze daadwerkelijk is veranderd, begon ze een nieuw acc en deed ze alsof er niks aan het handje is en verwelkomen wij haar wel, net zoals wij het doen met de andere users.
Gelukkig staan wij hier bovenquote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Crack_ het volgende:
En 'kan daar best wat gezegd over worden' is hier nu ook niet echt aan de hand he. Dit is niet er even wat van zeggen, dit is net zo dramatisch kinderachtig mee gaan doen.
Je had er nog 1quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik post hier ook niet zo veel meer mee, en kloontjes, dit is de enige kloon waar op ik post, dat men bij elk kloontje denkt dat ik het ben is niet mijn probleem
ja, en dan zouden jullie er op den duur achter komen dat ik het ben, en dan zouden sommigen alsnog mad zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, als je Monique/Jhali/whatever 'n beetje zou kennen, weet je dat ze 10009829308427 duizend kansen heeft gehad en dat ze iedere keer heeft gezegd dat ze volwassener is geworden en als ze op zo'n manier binnen komt sluipen in de SC, dan kan daar best wat over gezegd worden.
Als ze daadwerkelijk is veranderd, begon ze een nieuw acc en deed ze alsof er niks aan het handje is en verwelkomen wij haar wel, net zoals wij het doen met de andere users.
Omdat jij het 9 van de 10 keer ook gewoon wel bent.quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik post hier ook niet zo veel meer mee, en kloontjes, dit is de enige kloon waar op ik post, dat men bij elk kloontje denkt dat ik het ben is niet mijn probleem
Haha.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
verwelkomen wij haar wel, net zoals wij het doen met de andere users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |