quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..], lees even terug in de sc.
Ze komt niet als een mongool de sc binnen hoor, echt niet![]()
En 'kan daar best wat gezegd over worden' is hier nu ook niet echt aan de hand he. Dit is niet er even wat van zeggen, dit is net zo dramatisch kinderachtig mee gaan doen.
Ja, nee, zo begin je niet na een 'haiquote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Noebie het volgende:
ik heb jullie wel gemist hoor, sommige mensen, heel af en toe
post ik niet meequote:
dat is toch wel knap als dat niet zo isquote:Op zondag 15 november 2015 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat jij het 9 van de 10 keer ook gewoon wel bent.
ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..], lees even terug in de sc.
Ze komt niet als een mongool de sc binnen hoor, echt niet![]()
En 'kan daar best wat gezegd over worden' is hier nu ook niet echt aan de hand he. Dit is niet er even wat van zeggen, dit is net zo dramatisch kinderachtig mee gaan doen.
Je bent nog geen mod. Doe niet zo volwassenquote:
Jij hoeft toch niet te bepalen hoe een ander zich moet gedragen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, als je Monique/Jhali/whatever 'n beetje zou kennen, weet je dat ze 10009829308427 duizend kansen heeft gehad en dat ze iedere keer heeft gezegd dat ze volwassener is geworden en als ze op zo'n manier binnen komt sluipen in de SC, dan kan daar best wat over gezegd worden.
Als ze daadwerkelijk is veranderd, begon ze een nieuw acc en deed ze alsof er niks aan het handje is en verwelkomen wij haar wel, net zoals wij het doen met de andere users.
Het is aandachtstrekkend, maar hé.. wie hier doet dat nietquote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee, zo begin je niet na een 'hai' als je wordt genegeerd.
Janken zeg.quote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet te bepalen hoe een ander zich moet gedragen.
Hoort bij het volwassen worden toch?quote:Op zondag 15 november 2015 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is geen beetje meer.
Ik kan het steeds minder aan dat dit ook de mensen zijn die ik in het dagelijkse leven naast me heb en tering. Nee, haat. Ik vind het zelf zeer vervelend want hoe meer ik andere ga haten hoe meer ik mezelf ga haten en verdomme.
Dan wil ik niet meer volwassen worden.quote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoort bij het volwassen worden toch?
Steeds meer inzien hoe vervelend mensen zijn.
Ik zie jou en Loka echt eindigen als mensen waar Floortje aan de andere kant van de wereld bij op zoek gaatquote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoort bij het volwassen worden toch?
Steeds meer inzien hoe vervelend mensen zijn.
Daar heb je zeker gelijk in. Maar als een nieuwe user zo opvallend gaat gedragen, dan gaan er wel vraagtekens komen. Zo gek vind ik dat niet.quote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is aandachtstrekkend, maar hé.. wie hier doet dat niet.
Ze doet echt niks wat andere hier niet doen.
Hoe is het met jou Fokkiequote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod. Doe niet zo volwassen
VAquote:
Niet van mij hoor maar wie ben jij dan om te zeggen hoe een ander zich moet gedragen laat lekker gaan.quote:
Goed, bedankt mevrouwquote:
ik heb je post niet eens gelezen, maar ik ging er gewoon van uitquote:Op zondag 15 november 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh meid. Janken om waarover een ander jankt. Ik heb het met je te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |