quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat een rellen zeg.
Inso en ik pleiten voor het dichtgaan van de sc.
Jij hebt inmiddels al 20 Tr`s gestuurdquote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat een rellen zeg.
Uit dat licht.quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat een rellen zeg.
1 trquote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt inmiddels al 20 Tr`s gestuurd
Lijkt me wel wat. Beetje afgelegen wonen en eigen voedsel verbouwen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou en Loka echt eindigen als mensen waar Floortje aan de andere kant van de wereld bij op zoek gaat
Het is ook niet gek dat er vraagtekens gesteld worden.. maar dat is niet wat er gebeurdequote:Op zondag 15 november 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Maar als een nieuwe user zo opvallend gaat gedragen, dan gaan er wel vraagtekens komen. Zo gek vind ik dat niet.
Als ze deed alsof er niks aan de hand was en gewoon gezellig mee postte, hadden we dit nu niet. En zo had ik het eerlijk gezegd ook gedaan.
Een soort Varg.quote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Beetje afgelegen wonen en eigen voedsel verbouwen.
Geen contact met al dat tuig.
Kauai is 17 en mijn vriendin.quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat fok echt weer een zestienjarig bakvisje mod maken of is dat onzin.
Hoe bevalt het, stoer doen op het internet?quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb je post niet eens gelezen, maar ik ging er gewoon van uit
blijkbaar had ik gelijk
Jumboquote:
pas op hoorquote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind je het zo erg dat ik je DMs negeerde?
Jij hebt vast geen IQ van 140 als je geen dm`s kan versturenquote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee maar eerst Fylax nu weer dit.quote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik kijk z'n filmpjes met veel plezier.quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die woont nu in Frankrijk toch?
Tjacka vooralquote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het niet echt persoonlijk tegen jou trouwens hoor Etsu, ik heb niet onthouden wie hier gek gingen doen.
Gaan we in Nieuw-Zeeland wonen en dik worden als hobbits.quote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Beetje afgelegen wonen en eigen voedsel verbouwen.
Geen contact met al dat tuig.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pas op hoor
straks verzint hij dat je lesbisch bent
Wie/wat is Fylax, sorry ik moet weer even bijgepraat wordenquote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar eerst Fylax nu weer dit.
ik wacht al dertien jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |