Nu?quote:Op zondag 15 november 2015 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer gaan we weer eens naar potten sc tjack
ik heb toen wel een mooi stukej tekst in de OP gezet van de vbl sc bij regelsquote:
Hoe gaat het eigenlijk met het maken van Johannes jr?quote:Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou Opso jouw keuze zijn als je een sidechick kon hebben?
Nou jongen, ik zou nu klaarkomen met zo'n gedachte.quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb toen wel een mooi stukej tekst in de OP gezet van de vbl sc bij regels
die heeft daar heel lang gestaan
#trots
de vbl sc is niet meer wat het is geweestquote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb toen wel een mooi stukej tekst in de OP gezet van de vbl sc bij regels
die heeft daar heel lang gestaan
#trots
ik heb daar wat meer stimulatie bij nodigquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou jongen, ik zou nu klaarkomen met zo'n gedachte.
Mijn meest recente zwangerschapstest had maar één streepjequote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het maken van Johannes jr?
Maar Crack is nog kleiner dan jij :$quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat opso met rust, ze is voor crackje
In mensenheugenis geen seks gehad, dus niet goed.quote:Op zondag 15 november 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het maken van Johannes jr?
kloptquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de vbl sc is niet meer wat het is geweest
daar had je toch geen test voor nodig? Ik dacht dat jullie celibaat warenquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn meest recente zwangerschapstest had maar één streepje
rens en ik missen de ouwe tijdenquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt
niet zo gek met al die (perm)bans
#neverforget
Misschien moeten jullie dat dan eens doen. Drink anders een wijntje van te voren en eet een bordje nasi.quote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Crack is nog kleiner dan jij :$
[..]
In mensenheugenis geen seks gehad, dus niet goed.
chillen in de lobbyquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rens en ik missen de ouwe tijden
Vrouwen met streepjesquote:Op zondag 15 november 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn meest recente zwangerschapstest had maar één streepje
De dokter geloofde dat nietquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar had je toch geen test voor nodig? Ik dacht dat jullie celibaat waren
Misschien met kerst. Dan zijn we 1 jaar samen. Goede gelegenheidquote:Op zondag 15 november 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dat dan eens doen. Drink anders een wijntje van te voren en eet een bordje nasi.
Oh. Wat let je?quote:Op zondag 15 november 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
Hey Kaneelstokje. Ik ben al heel lang op zoek naar jou.Ik wil met jou spreken.
Je mag niet te veel wijn drinken van mij.quote:Op zondag 15 november 2015 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien met kerst. Dan zijn we 1 jaar samen. Goede gelegenheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |