Geef ons een update!quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Noebie het volgende:
Kinders doe even rustig ik wil gewoon een beetje dom meelullen johIk heb helemaal geen zin in gerel.
Ik snap deze post niet.quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar eerst Fylax nu weer dit.
ik wacht al dertien jaar.
Mwoah, daar ben ik niet echt heel erg bewust van. Als iemand nieuw is in dit topic, en een onschuldige hoi oid post, dan negeer ik dat vaak want ik weet gewoon niet of ik het moet vertrouwen en of het een nieuwe user is of een kloon. Als die later normalere posts plaatst (zoals laatst met die ene dude die echt heel erg raar typte, nou dan nietquote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook niet gek dat er vraagtekens gesteld worden.. maar dat is niet wat er gebeurde. Iedereen ging gewoon net zo debiel mee doen
. Net zo kinderachtig.
Ja ook prima hoor, moeten jullie zelf weten maar doe dan niet alsof dit allemaal veel volwassener en minder aandachttrekkend is en alles. Dat is gewoon echt niet waar.
En wat er net ook werd gezegd, als iemand hier gewoon mee gaat posten en diegene is nieuw dan wordt daar ook echt niet normaal tegen gedaan. Echt nog nooit meegemaakt. Dan is het enkel "WIE BEN JE WIE BEN JE, VAN WIE BEN JE EEN KLOON". Dus ik denk dat dit een gevalletje is van, het toch niet goed kunnen doen. Vooral bij haar want jullie haten haar toch al veel eerder dan andere, misschien wel terecht omdat redenen .. maar alsnog blijft dit dan debiel
quote:Op zondag 15 november 2015 20:17 schreef Noebie het volgende:
ik heb jullie wel gemist hoor, sommige mensen, heel af en toe
posten denk ik van; uh ja, oke wat kom je hier doen? post gewoon mee en anders niet, klaar. toch?quote:Op zondag 15 november 2015 20:19 schreef Noebie het volgende:
[..]
zeg even tegen b dat ie mij moet appen, ik mis hem wel
Goed plan.quote:Op zondag 15 november 2015 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan we in Nieuw-Zeeland wonen en dik worden als hobbits.
Dat ze kindertjes geen mod weblogger of whatever moeten maken.quote:
Ik ook niet hoor, lieverdquote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het niet echt persoonlijk tegen jou trouwens hoor Etsu, ik heb niet onthouden wie hier gek gingen doen.
Niet dat ik dat zou willenquote:Op zondag 15 november 2015 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze kindertjes geen mod weblogger of whatever moeten maken.
Ach, komen wij er ook weer achter wie het nieuwe neukertje van Ariana isquote:Op zondag 15 november 2015 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze kindertjes geen mod weblogger of whatever moeten maken.
ik heb geen ideequote:Op zondag 15 november 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, stoer doen op het internet?
hahaquote:
Ik zie kauai niet als een kind.quote:Op zondag 15 november 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, komen wij er ook weer achter wie het nieuwe neukertje van Ariana is
Echt he en elke keer die overdreven zelfgeilerij in zijn berichten.quote:Op zondag 15 november 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, komen wij er ook weer achter wie het nieuwe neukertje van Ariana is
Ja.quote:Op zondag 15 november 2015 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij echt 100% zeker over je geaardheid? Je mag eerlijk tegen me zijn.
Wat is het verschilquote:Op zondag 15 november 2015 20:41 schreef Tjacka het volgende:
Zou jhali een normale vluchteling zijn of een IS-strijder.
Dit is de vraag.
quote:
quote:
Best okayquote:
Kssssst, ik weet wel hoe ik met dit soort types moet omgaan en ik heb jouw bemoeienis niet nodig, Fok-it.quote:
Nee sorry ik hou opquote:
Hoezo wat bedoel je ?quote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je bent wel origineel in je woorden zeg
quote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pin me er alleen niet aan vast manXD
Vervelend is dat somsquote:Op zondag 15 november 2015 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best okay
Heb wel nieuwe kleren nodig maar ben daar slecht in. frustrerend alle winkels langsgaan wat tof is
Nee blijfquote:Op zondag 15 november 2015 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik zie hetNou doei maar weer dan
Ga op zoek dan.quote:Op zondag 15 november 2015 20:44 schreef pinman het volgende:
[..]
Nee. Maar wil wel een chick. Ben nu helemaal alleen
Kan ik me wat bij voorstellenquote:
kwam alleen ik heb hem weggepestquote:Op zondag 15 november 2015 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellenKomt die hier?
Stuart is op dit tijdstip Indian food aan het halen dus die zal wel online komen als hij zijn Stella-biertje op heeftquote:Op zondag 15 november 2015 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellenKomt die hier?
ja ik ook nu.quote:Op zondag 15 november 2015 20:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vervelend is dat soms
Meestal kijk ik eerst online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |