abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157575298
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Daar kijk ik nooit naar, maar excuus dan :@
Ik weet trouwens nooit zo goed wat ik op dat soort dingen moet zeggen. Kan mij er totaal geen voorstelling bij maken dat je het een leuk idee vindt om zoveel leed te vieren.
pi_157575312
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Toch een kleine nuance. De Islamitische wereld was gedurende een paar eeuwen in vele opzichten toleranter jegens Joden en niet-mainstream Christenen dan Europa was. Het is allemaal misgegaan na de val van het Ottomaanse Rijk, periode van kolonialisme en de intrede van politieke Islam vanaf het begin van de 20ste eeuw.
Dus als de ene moordenaar 30 moorden pleegt en de andere moordenaar 40 moorden dan pleit dat de eerste moordenaar vrij? De islam en het christendom zijn beide semitische broers van elkaar, wiens heilige boeken overlopen van geweld. Het wordt tijd om een statement voor die 2 Midden-Oosterse godsdiensten aan te geven.
pi_157575324
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:23 schreef topdeck het volgende:

[..]

wat moet ik zien? toeteren doen ze bij van alles
Dat is ook geen ISIS vlag.
pi_157575332
quote:
het is helemaal nniet duidelijk waar ze voor toeteren. de vlag is geen isis vlag
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157575338
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:21 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit is niet representatief voor Turkije, maar toch wel opmerkelijk, hoop dat de politie daar optreedt.
Niet echt een verrassing dit. Wel misselijke actie natuurlijk.
pi_157575361
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik weet trouwens nooit zo goed wat ik op dat soort dingen moet zeggen. Kan mij er totaal geen voorstelling bij maken dat je het een leuk idee vindt om zoveel leed te vieren.
Zeker als je weet dat ISIS ook actief is in Turkije. Misschien toch een soort heldenstatus onder bepaalde Turken omdat ze tegen Koerden strijden?
pi_157575370
Iemand link van die video van die paniek op dat plein?
Niet Fokken met mij.
pi_157575391
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2015 @ 19:28:07 #159
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_157575393
Dat iemand bannen zoveel moete kost
pi_157575410
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Iemand link van die video van die paniek op dat plein?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ers-aanslagen-parijs
-Rabia Al-Basri
pi_157575412
Whehe... humor

Edit: al die anti-specularium topics doel ik op.

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 19:30:11 ]
pi_157575414
quote:
11s.gif Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil je daarmee zeggen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157575419
quote:
[ afbeelding ]
:')
Feyenoord Rotterdam
pi_157575421
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij maakt allemaal topics aan met beledigende TT's :')
Als het zijn bedoeling is om ons ervan te overtuigen dat de Islam een achterlijke, middeleeuwse religie is o.a. vanwege hun kijk op seksuele oriëntatie, dan is hij i.i.g. goed bezig. :+
pi_157575433
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:28 schreef Momo... het volgende:
Het zijn de uitgeprocedeerden van FOK!
pi_157575437
quote:
weten we ook weer hoever we mogen gaan :P
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2015 @ 19:29:44 #167
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_157575445
quote:
Normaal gaat dat toch veel sneller?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_157575466
quote:
[ afbeelding ]
Vrij onsmakelijk dit.
pi_157575469
quote:
Volgens mij kunnen de mods niet bannen. Daar moeten admins voor aan te pas komen.
  zondag 15 november 2015 @ 19:30:45 #170
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157575483
quote:
[ afbeelding ]
graag op anoniem
pi_157575494
determination 10/10
pi_157575497
Dat er geen limiet zit op het aantal topics dat een user binnen een bepaalde tijd kan maken, snap ik niet zo. Scheelt werk, lijkt me.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 19:31:24 ]
  zondag 15 november 2015 @ 19:31:35 #173
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157575516
Die franstalige kerel op CNN :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157575542
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen normale mensen en gehersenspoelde extremisten.
pi_157575577
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen normale mensen en gehersenspoelde extremisten.
pi_157575656
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 15-11-2015 19:37:07 ]
-Rabia Al-Basri
pi_157575667
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik serieus inga op iemand die scheldpartijen en het spammen van onzinposts (ja, een briefje waarop staat Arabieren gaan dood geven als bewijs voor een groot complot tegen Arabieren is onzin) probeert goed te praten onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting' :')
Het gaat je om zijn gevoelige inhoud die hij verspreidt waaruit blijkt dat het toch niet zo zwart wit is als men doet lijken. Maar goed, je bent de enige niet.

Het moet en zal nu alleen over Parijs gaan.

http://www.dailymail.co.u(...)-terror-attacks.html
pi_157575758
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:35 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Het gaat je om zijn gevoelige inhoud die hij verspreidt waaruit blijkt dat het toch niet zo zwart is als men doet lijken. Maar goed, je bent de enige niet.

Die mensen die hier over vallen.
pi_157576043
AP Newsbreak: Iraq warned of attacks before Paris assault

quote:
BAGHDAD (AP) — Senior Iraqi intelligence officials warned coalition countries of imminent assaults by the Islamic State group just one day before last week's deadly attacks in Paris killed 129 people, The Associated Press has learned.

Iraqi intelligence sent a dispatch saying the group's leader, Abu Bakr al-Baghdadi, had ordered an attack on coalition countries fighting against them in Iraq and Syria, as well as on Iran and Russia, "through bombings or assassinations or hostage taking in the coming days."

The dispatch said the Iraqis had no specific details on when or where the attack would take place, and a senior French security official told the AP that French intelligence gets this kind of communication "all the time" and "every day."

However, six senior Iraqi officials corroborated the information in the dispatch, a copy of which was obtained by the AP, and four of these intelligence officials said they also warned France specifically of a potential attack. Two officials told the AP that France was warned beforehand of details that French authorities have yet to make public.

Among them: that the Paris attacks appear to have been planned in Raqqa, Syria — the Islamic State's de-facto capital — where the attackers were trained specifically for this operation and with the intention of sending them to France.

The officials also said a sleeper cell in France then met with the attackers after their training and helped them to execute the plan.

There were 24 people involved in the operation, they said: 19 attackers and five others in charge of logistics and planning.
http://bigstory.ap.org/ur(...)414ea41ae48287a823d0
pi_157576076
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Intellectueel het volgende:
AP Newsbreak: Iraq warned of attacks before Paris assault

[..]

http://bigstory.ap.org/ur(...)414ea41ae48287a823d0
man man man
nee echt niet !
pi_157576221
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_157576234
quote:
13s.gif Op zondag 15 november 2015 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die mensen die hier over vallen.
Ikr :') het past niet bij hun agenda.
pi_157576275
Zullen we het hier in ieder geval ontopic houden?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_157576466
aftermath bataclan

SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Rabia Al-Basri
pi_157576542
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 19:52 schreef Slayage het volgende:
aftermath bataclan

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het al op facebook gezien met een reactie; Ja eerst heet Syrische jongetje door onze strot duwen nu moeten we dit maar eens doen, en laten zien hoe menes het is.
pi_157576548
quote:

[..]

Het gaat je om zijn gevoelige inhoud die hij verspreidt waaruit blijkt dat het toch niet zo zwart wit is als men doet lijken. Maar goed, je bent de enige niet.

Inderdaad, want in een topic over aanslagen in Libanon ga ik ook geen onzin posten over het Russisch vliegtuig dat is neergehaald in de Sinaï. Het is weer zo typisch dat men moet roepen: oh wat erg Parijs, maar kijk eens naar ons, wij zijn het échte slachtoffer.

Net als dit in Arnhem. Zogenaamd een mars om steun te betuigen aan Parijs, maar gewoon weer een verkapte demonstratie van kijk Syrië is veel erger. Dat spandoek: de gebeurtenis in Parijs is een dagelijkse gebeurtenis in Syrië. Houd toch op. Die eeuwige slachtofferrol :r
pi_157576618
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Inderdaad, want in een topic over aanslagen in Libanon ga ik ook geen onzin posten over het Russisch vliegtuig dat is neergehaald in de Sinaï. Het is weer zo typisch dat men moet roepen: oh wat erg Parijs, maar kijk eens naar ons, wij zijn het échte slachtoffer.
Op facebook al meerdere post gezien: Only white lives matter, cause i don't hear you about the other attacks!
pi_157576660
quote:

[..]

Het is vast een joods complot en die jongens van isis zijn eigenlijk slachtoffer in dit verhaal of zoiets?
pi_157576670
quote:
aftermath bataclan

Bah :'(
pi_157576779
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Net als dit in Arnhem. Zogenaamd een mars om steun te betuigen aan Parijs, maar gewoon weer een verkapte demonstratie van kijk Syrië is veel erger. Dat spandoek: de gebeurtenis in Parijs is een dagelijkse gebeurtenis in Syrië. Houd toch op. Die eeuwige slachtofferrol :r
Het staat niet los van elkaar toch?
pi_157576795
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:54 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ik had het al op facebook gezien met een reactie; Ja eerst heet Syrische jongetje door onze strot duwen nu moeten we dit maar eens doen, en laten zien hoe menes het is.
wat bedoelen ze met die reactie?
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2015 @ 19:58:51 #192
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157576805
quote:
aftermath bataclan

Dit vind ik nou schokkend :{
- Charlton Heston
pi_157576825
quote:
2s.gif Op zondag 15 november 2015 19:15 schreef Zienswijze het volgende:
Mensen die over deze aanslag verbaasd zijn moeten zich eens goed in de islamitische terreurgeschiedenis inlezen. Gegeven dat de islam al 1400 lang terreur zaait waar het zich begeeft (het begon met de moordpraktijken tegen de niet-islamitische Arabische stammen), is de aanslag in Parijs slechts een voortzetting van deze islamitische terreur. En er zal nog geweld volgen, of het nu 2018, 2030 of 2060 is.
Gaat ook niets veranderen, het is wachten op een volgende aanslag. Kan al heel snel weer gebeuren, denk ik ergens.
I´m back.
pi_157576840
Deze man zoeken ze

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_157576841
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dit vind ik nou schokkend :{
een abattoir
-Rabia Al-Basri
pi_157576872
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Net als dit in Arnhem. Zogenaamd een mars om steun te betuigen aan Parijs, maar gewoon weer een verkapte demonstratie van kijk Syrië is veel erger. Dat spandoek: de gebeurtenis in Parijs is een dagelijkse gebeurtenis in Syrië. Houd toch op.
Er zit wel degelijk een verband tussen. Je moet toch naar het motief kijken?
Door wie is die vliegtuig neergehaald en door wie zijn die aanslagen gepleegd?
Empathie is niet alleen weergelegd voor 1 gebeurtenis.
Ze doet dat niet om te zeggen 'oh kijk wij zijn erger' maar meer 'Syrische en libanezen OOK VOOR JULLIE is er medeleven'
pi_157576879
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef TLC het volgende:
Deze man zoeken ze

[ afbeelding ]
Om Putin the citeren, ik hoop dat ze hem vinden en aan zijn ballen ophangen.
pi_157576916
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat ook niets veranderen, het is wachten op een volgende aanslag. Kan al heel snel weer gebeuren, denk ik ergens.
Klopt. Het is een illusie om te denken dat een ideologie, bedacht door iemand die veelvuldig moorden op zijn geweten heeft, ooit vredelievend zal worden. De kern/het fundament van de ideologie is al fout.
pi_157576924
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

de politie hier in den haag is op ook zijn hoede, twee verdachte paketjes in de stad, bom team eropaf en ik werd zojuist op straat aangesproken door de popoz, of ik in de wijk woon :')
-Rabia Al-Basri
pi_157576928
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het staat niet los van elkaar toch?
Wat denk je dat die meneer probeert te zeggen dan met "de gebeurtenis in Parijs is een dagelijkse gebeurtenis in Syrië"? Wat is de bedoeling van zo'n opmerking, anders dan kijk eens hoeveel zieliger men in Syrië is.
pi_157576929
quote:
99s.gif Op zondag 15 november 2015 19:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat bedoelen ze met die reactie?
Ik heb geen idee.
pi_157576937
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:56 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het is vast een joods complot en die jongens van isis zijn eigenlijk slachtoffer in dit verhaal of zoiets?
Nope, doei.
pi_157576966
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:00 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Ze doet dat niet om te zeggen 'oh kijk wij zijn erger' maar meer 'Syrische en libanezen OOK VOOR JULLIE is er medeleven'
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:01 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Wat denk je dat die meneer probeert te zeggen dan met "de gebeurtenis in Parijs is een dagelijkse gebeurtenis in Syrië"? Wat is de bedoeling van zo'n opmerking, anders dan kijk eens hoeveel zieliger men in Syrië is.
pi_157576977
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:00 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Het is ongepast om bij een herdenking voor de slachtoffers van Parijs aandacht voor Syrie op te gaan eisen.
Al helemaal als je weet dat Syrie een motief was van de daders.
pi_157576998
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:55 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Op facebook al meerdere post gezien: Only white lives matter, cause i don't hear you about the other attacks!
k zag vandaag een reactie

who says only lives of western people matter??? france isn't even in the americas

:')
pi_157577023
quote:

[..]

Zie dat totaal niet zo.
pi_157577049
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is ongepast om bij een herdenking voor de slachtoffers van Parijs aandacht voor Syrie op te gaan eisen.
Al helemaal als je weet dat Syrie een motief was van de daders.
Toch een nuance: Syrie is ook slachtoffer van de islam.
pi_157577064
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat hebben we daags na Charlie Hebdo toch ook gezien? #Jesuisahmed (omdat een omgekomen agent toevalligerwijs moslim was). Met vrije meningsuiting en het westen willen ze niet sympathiseren, ze maken altijd de slag naar zichzelf.

En laten we wel zijn: de media helpen ze daar gretig bij. Veel te veel poco's, politici en mediafiguren plaatsen moslims bij dit soort gebeurtenissen in de slachtofferrol. Ze zijn geen slachtoffer. Ook geen dader, maar zeker geen slachtoffer. Sterker nog: ze hangen met hun volle verstand een haatdragende religie aan; lees de koran er maar op na.
pi_157577089
Zal Frankrijk nu Molenbeek gaan aanvallen?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 20:04:24 ]
  zondag 15 november 2015 @ 20:04:40 #210
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157577108
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Van mij mogen ze
- Charlton Heston
pi_157577111
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik dacht eerst, waar heb je het over? Maar nu valt het kwartje...
pi_157577132
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat hebben we daags na Charlie Hebdo toch ook gezien? #Jesuisahmed (omdat een omgekomen agent toevalligerwijs moslim was). Met vrije meningsuiting en het westen willen ze niet sympathiseren, ze maken altijd de slag naar zichzelf.

En laten we wel zijn: de media helpen ze daar gretig bij. Veel te veel poco's, politici en mediafiguren plaatsen moslims bij dit soort gebeurtenissen in de slachtofferrol. Ze zijn geen slachtoffer. Ook geen dader, maar zeker geen slachtoffer. Sterker nog: ze hangen met hun volle verstand een haatdragende religie aan; lees de koran er maar op na.
Gelovigen gbruiken per definitie niet hun volle verstand :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_157577137
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie dat totaal niet zo.
Ik kan me niet voorstellen dat je dit niet doorziet.
pi_157577167
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je dit niet doorziet.
Omdat het beiden met elkaar in verband staat?
pi_157577182
Dat verhaal van de Iraakse veiligheidsdiensten vind ik iets te mooi geschetst. Het wijst praktisch Raqqa als doelwit aan voor de NAVO.
pi_157577209
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ze nemen de ideologie ook maar van hun ouders over. En hun ouders weer van hun ouders. Dat gaat terug totdat Arabische stammen het Midden-Oosten binnenvielen en daar de islam (hetzij met geweld) verspreidden. In die zijn zijn niet-Arabieren wel degelijk slachtoffer van het Arabische culturele imperialisme.
pi_157577222
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 18:24 schreef Infection het volgende:
De terrorist die nog gezocht wordt:

[ afbeelding ]
Kan zo bij "Opsporing verzocht" ze lijken allemaal op elkaar :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_157577227
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef Nintex het volgende:
Dat verhaal van de Iraakse veiligheidsdiensten vind ik iets te mooi geschetst. Het wijst praktisch Raqqa als doelwit aan voor de NAVO.
Mis ik wat?
pi_157577247
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Kan zo bij "Opsporing verzocht" ze lijken allemaal op elkaar :{
Eerlijk, ik denk steeds dat ik mijn oude klasgenoten zie, is niet zo....
pi_157577268
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:06 schreef Nintex het volgende:
Waarom zou dat ongeloofwaardig zijn dan?
pi_157577274
quote:

[..]

[..]

Zeiksnor ben je toch ook.
Ze staan er tenminste om medeleven te getuigen voor de slachtoffers en jij jankt om een plaatje waarin er ook medeleven wordt getuigt voor Syriers?
Ik ga van t meest logische af, zodat de syriers weten dat er ook medeleven voor hun is
pi_157577323
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat het beiden met elkaar in verband staat?
Dat spandoek zegt niet: het staat met elkaar in verband. Het zegt, bijna letterlijk: Syrië is erger dan Parijs. En om er een soort wedstrijd van wie het ergst lijdt van te maken bij een herdenkingsmars is provocerend of toch op z'n minst ongepast.
pi_157577330
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Zeiksnor ben je toch ook.
Ze staan er tenminste om medeleven te getuigen voor de slachtoffers en jij jankt om een plaatje waarin er ook medeleven wordt getuigt voor Syriers?
Ik ga van t meest logische af, zodat de syriers weten dat er ook medeleven voor hun is
Ja heb ook het gevoel dat het om het zeiken gaat. Ook een bordje peace voor Paris en Syria. Wat kan daar nou mis mee zijn?
pi_157577365
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:08 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat spandoek zegt niet: het staat met elkaar in verband. Het zegt, bijna letterlijk: Syrië is erger dan Parijs. En om er een soort wedstrijd van wie het ergst lijdt van te maken bij een herdenkingsmars is provocerend of toch op z'n minst ongepast.
Ja probeerde net dat spandoek te lezen. Die vooraan maar was mij niet gelukt. Maar feitelijk is Syrië ook erger dan Parijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')